Löysin hyvän miehen, enkä ole katunut :)
Olen nuori nainen ja seurustelin aikaisemmin erään nuoren miehen kanssa. Alussa tuntui, että suhteemme sujuisi oikeinkin hyvin, mutta sitten siinä suhteessa alkoi tulemaan kaikkia erimielisyyksiä yms. Mielestäni se suhde oli myös tylsä, emme juuri koskaan tehneet yhdessä mitään mukavaa, kuten yhteisiä harrastuksia tai muuta vastaavaa. Suhteemme ei oikein koskaan myöskään edennyt juuri minnekkään. Se oli vain aina sitä samaa. Molemmilla aina vain opintoja ja töitä, eikä vapaa-ajallakaan tapahtunut juuri mitään muuta kuin samaa kotona oleskelua päivästä toiseen. En pidemmän päälle enää jaksanut ja erohan siitä sitten tuli.
Olin siis sen jälkeen aikani sinkkuna, mutta sitten aloin opinnoillani tutustua erääseen komeaan ulkomaalaiseen, afrikkalaiseen/afrikkalaistaustaiseen mieheen. Meillä oli paljon samoja opintoja, joten aika paljon siis vietimme aikaa yhdessä. Huomasin heti, että kyseessä on todella ihana ja hyvä mies, hän oli todella taitava keskustelija ja kuuntelija ja hän sai minut monesti hymyilemään. Niinhän siinä sitten kävi, että päädyimme yhteen.
Olemme olleet nyt jo melko pitkään yhdessä. Mieheni on siis afrikkalainen, tarkemmin sanottuna somalialainen. Pakko sanoa, että olen tässä nykyisessä suhteessa paljon onnellisempi kuin aikaisemmassani. Mieheni on oikein romanttinen ja ihana, järjestää monesti mukavia yllätyksiäkin minulle. Hän tekee myös ahkerasti kotitöitä ja joskus olenkin kotiintultuani huomannut, että kuinka kotimme on puhdas ja ruokaakin on laitettu, jos tulen kotiin myöhemmin kuin mieheni.
Se vain tässä ihmetyttää, että miksi ihmisiltä, varsinkin nuoremmilta miehiltä meinaa saada paheksuvia katseita meitä kohti. Miksi se on niin outoa, jos seurustelen afrikkalaisen miehen kanssa? Ja varsinkin suomalaisten ennakkoluulot kaikkia somalialaisia kohtaan pistää melkein kyllä vihaksi. Oma mieheni on erittäin ahkera, hän opiskelee ahkerasti ja on ollut monesti töissäkin. Hän ei ole koskaan kohdellut minua huonosti, hän on romanttisin ja ihanin mies, jonka olen koskaan kohdannut. Kaiken lisäksi ulkonäkökin on kohdallaan, on pitkä, lihaksikas, urheilullinen ja tietenkin myös hyvin varusteltu sieltä. Aikaisemmasta miehestäni en voi sanoa samaa, oli toki aivan kohtuullisen näköinen, mutta nykyinen mieheni on monin verroin komeampi.
Kommentit (8)
Onko hän hyvinkin maallistunut somali, eli uskonto ei näyttele roolia suhteessanne? Itselläni ei mitään nokan koputtamista tai kummaksumista suhteestanne, olen vain utelias :)
Aivan ihanaa, nyt teit kateelliSEKSI koko av-valasporukan. Voi miten ihanaa.
Miksi koet tarpeelliseksi toitottaa miehen ulkomaalaisuutta? KUUSI mainintaa tuossa pienessä tekstinpätkässäsi.
Miksi et tehnyt mitään kivaa sen ensimmäisen miehen kanssa?
Oletko laiska ja odotat toisen keksivät tekemiset?
Hyvä, että olet löytänyt miehen itsellesi. Onko mieskin tyytyväinen sinuun?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:54"]
Miksi et tehnyt mitään kivaa sen ensimmäisen miehen kanssa?
[/quote]
Yritinhän minä, mutta kun se mies oli vain sellainen, että paljon mikään ei kiinnostunut ja aina vetosi syihin, että "ei jaksa" tai "ei ole aikaa". Eipä ollut paljon mitään tehtävissä, enkä pidemmän päälle sitä enää jaksanut.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 16:56"]
Hyvä, että olet löytänyt miehen itsellesi. Onko mieskin tyytyväinen sinuun?
[/quote]
On tyytyväinen. On puhunut kihlauksesta ja jopa naimisiinmenosta.