Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvitellaan: saat olla yksiksesi jonkun aikaa(ilman lapsia siis), kauanko toivoisit että saisit olla yksin?

Vierailija
26.07.2006 |

Tunteja, päiviä, viikkoja...?

Taustoja vastauksiin voi laittaa, montako lasta ja minkä ikäiset. Loman tarpeen/tarpeettomuuden syyt jne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki voisin yhden illan ja yönkin olla, mutta sitä nyt en osaa edes kuvitellakaan.

Vierailija
22/31 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä erityisesti nauttinut siitä, että saan olla erossa lapsestani. Mahdollisuuksia oli alkuunsa erittäin vähän - vain sen ajan kuin oikeastaan olin töissä ja sieltäkin aina kiiruhdin hakemaan poikaa päiväkodista. Sittemmin olen joutunut olemaan säännöllisesti erossa lapsesta. Siten vastaan kysymykseesi, että yhtään en ylimääräistä haluaisi olla erossa lapsestani. Yksi lapsi ja ikää on 6. Kerrassaan mainio pakkaus, joka saa päivittäin nauramaan ja nauttimaan elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hommailisinkin omiani, on silti mukavaa kun joku pyörii siinä lähistöllä. Myös lapsena, vaikken kovin sosiaalinen ollutkaan. Sinkkuillessanikin menin vaikka vanhempieni luo, jos en sattunut saamaan kavereista seuraa illaksi. Voihan tilanne toki muutaman vuoden päästä olla eri :)

24/31 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin on ihanaa myös nukkua ilman lapsen läsnäoloa, koska hän saattaa herätä useita kertoja yössä tai valvoa läpi yön. Tosin siihenkin tottuu ja sitten kun olisi mahdollisuus nukkua yhtenäinen yö, sitä heräilee ja ihmettelee missä lapsi on.

Olen oman vammaisen lapseni omaishoitaja. Lapsi 4,5v täysin autettava, ei kävele, ei puhu, letkuruokinnassa ja vaipoissa.

Viikko tuntuu ihan järkyttävän pitkältä ajalta... (vaikka olenkin nyt sen pituisen matkan varannutkin itselleni syksyksi).

Vierailija
25/31 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset 9kk

Vierailija
26/31 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 9v, 5½v, 4½v ja kaksoset 3½v. Olin heidän yksinhuoltajansa kaksosraskauden alusta asti eikä isä ole koskaan heitä pitänyt eikä juurikaan edes tavannut. Viime syksynä tapasin mieheni ja lakkasin (ainakin kelan mukaan) olemasta yksinhuoltaja kun muutettiin avoliittoon toukokuun alusta.

En ole koskaan ollut lapsistani erossa kuin max. viikonlopun kerrallaan. Ensi viikolla mulla on huikee neljän vuorokauden loma joka tulee tarpeeseen!!!

Vierailija
27/31 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisinkin lapset viikoksi pois, jos olisi tarvis, mutta nyt ei ole kolmea päivää kauemmin ollut.

Vähän ohi aiheen: Aikanaan kun erosin, ex-mies sai oikeudelta luvan ottaa lapset kesälomalla viikoksi. Silloin nuorempi olisi ollut 9kk ja vanhempi 1v7kk. Onneksi tajusi olla hakematta. Niin pienien ei tarvitse lomailla viikkoa edes isällään, varsinkin kun tyyppi on kohtuullisen vieras omille lapsilleen.

Lapset ovat nyt 10, 9 ja 6

Vierailija
28/31 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ihan hyvin sit tulee ikävä lasta

Vierailija
29/31 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastan myös lapsiani hirveästi. Joskus olisi vaan mukava hengähtää. Kuopuksen ollessa tän ikäinen pari vuorokautta olisi kiva juttu.

Vierailija
30/31 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on vasta 1 v 3 kk, joten en ainakaan vielä kestäisi olla kauempaa erossa.

Vierailija
31/31 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin etelässä olis tosi unelmaa! Lapset 10kk ja 2½v, olen ollut aika kovilla ja univelkaa on!