Pupuhuhta millainen alue?
Millainen asuinalue on Jyväskylän Pupuhuhta? Olemme muuttamassa miehen työn takia Etelä-Suomesta Jyväskylään, ja nopeimmin asunto olisi järjestymässä Jyväskylän Pupuhuhdasta. Näköjään ei aivan keskustan lähellä. Olisi kiva kuulla alueen plussat ja miinukset. Perheessämme on 2- ja 5-vuotiaat lapset.
Kommentit (59)
Kuinka paljon löytyy ikäviä asioita muualta. Nämä vanhat jutut vain nostetaan tikun nenään aina uudestaan.
Pupuhuhta on mikä on. Toiset valvoo yöt ja nukkuu päivät. Monenkirjavaa väkeä. Mutta aina voi yrittää sopeutua. SE muuttaminen vieraalle paiķkakunnalle AINA jännittää. Mutta kyllä se siitä selviää. Voihan ostaa kalliin omistusasunnon eikä tiedä, että naapurin rikas herra onkin viinaan menevä filosofian tohtori. Kyllä minun tietääkseni Pupuhuhta on mainettaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsien kasvattamisen kannalta mietitte niin välttäkää Kuokkalaa, ei Puparia. Kuokkalan nuoriso joutuu väkisin huumeiden kanssa tekemisiin edes pinnallisesti koska siellä sitä kamaa liikkuu niin paljon. En sano että jokaisesta tulee narkkari mutta jokaiselle niitä tarjotaan. Koko ikäni Jyväskylässä asuneena sanoisin et Kuokkala on ainoa mihin en muuttas, ehkä Säynätsalon lisäksi...
En ymmärrä tuota kommenttia lainkaan, 20v. Kuokkalassa asuneena, lapset kunnollisiksi nuoriksi kasvattaneena. Täällä on lasten niin kuin aikuistenkin hyvä olla.
Maine on huomattavasti huonompi kuin itse alue. Päiväkoti on pieni ja ainakin omat lapseni ovat saaneet hyvää hoitoa ja huolenpitoa. Ongelmia on missä tahansa kaupunginosassa: koiran myrkkyjä, huumeneuloja (näitä on melko vähän kuitenkin, varsinkin jos Helsingistä, Vantaalta yms. olet muuttamassa, nii täällä on varmasti erittäin siistiä näiden osalta) juoppoja ja tappeluita, näitä ilman ei varmasti ole jäänyt Jyväskylässä yksikään asuinalue...
Ainakin alue on mainittu uutisissa usein.
Pupuhuhta on rauhoittunut, moneen tuntiin ei ole tapahtunut rikoksia.
Siinä heti Puparin alapuolella on esim. seppälä mikä on ihan kiva alue, kaupat vieressä, pääsee ulkoilureiteille. Katselkaa sieltä kämppää.
Itse olen asunut siellä ja tykkäsin.
Ihan hirveä alue. Asukkaat huudattaa musiikkia niin, että naapuriasuntojen lattiassa tuntuu värinä ja mäiskivät kaapin ovia ja tavaroita kuin asuisivat omakotitalossa. En voi suositella.
Vierailija kirjoitti:
Pupuhuhta on rauhoittunut, moneen tuntiin ei ole tapahtunut rikoksia.
Mutta musiikkia huudattavat siellä. On sekä suomi-iskelmää että jotain arabialaista täydellä teholla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä alue. Asukkaat huudattaa musiikkia niin, että naapuriasuntojen lattiassa tuntuu värinä ja mäiskivät kaapin ovia ja tavaroita kuin asuisivat omakotitalossa. En voi suositella.
Oodtan innolla niitä talven sähkökatkoja. Tulee tauko musiikin huudatukseen.
Miksi nostatte 8 vuotta vanhaa ketjua? Ei se Pupis siitä ole miksikään muuttunut.
Älä usko näiden ignoranttien höpinöitä!