Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te pärjäätte niillä pussipuuroilla ja parilla omenalla koko päivän?

Vierailija
14.05.2014 |

Työkaverit ripistelevät lounastunnilla sellaisia eväitä, joista minä en tulisi kuin pahalle päälle. Jos minä aloittaisin päivänä puurolla, ja jatkaisin sitä samaa puuro+salaatinlehti+ omena- linjaa, olisin iltapäivällä tosi väsynyt ja mulla olisi illalla kova nälkä. 

Onko joillakin oikeasti niin pieni tarve energialle, että pärjäävät vaikka käytännössä (minun näkövinkkelistäni) eivät syö mitään? Vai syövätkö nämä sitten iltaisin enemmän?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinulla vain harvinaisen vilkas sokeriaineenvaihdunta? Kyllähän terve ihminen pärjää syömättä vaikka viikkokausia.

Vierailija
2/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalalla ja lounaalla kunnolla. Illalla syön vähemmän. 165 cm ja 60 kg olen ja voin hyvin. Jos haluaisin painaa 50 kg, lopettaisin varmaan minäkin sen kunnolla syömisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pussipuuro? Myydäänkö sitä pussissa vai mikä? Olen syönyt puuroja jo 27vuotta enkä ole kuullutkaan.

Vierailija
4/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se muutama vuorokausi menee helposti syömättä, varmaan toki riippuisi siitä kuinka fyysistä työtä täytyy tehdä.

Minä ihmettelen ihmisiä joiden täytyy syödä jatkuvasti.

Vierailija
5/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin voin ja jaksan kiitos vaan huolenpidosta.

Vierailija
6/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olisin väsynyt jos söisin päivällä raskaan lounaan. En pystyisi tekemään töitä maha täynnä pottua ja lihakastiketta. Syön aamulla paahtoleipää ja hedelmää, päivällä salaattia ja illalla lämpimän ruuan. Ei ole iltaisin mikään karjuva nälkä, ihan tavallinen. Syön pieniä annoksia.

Vierailija
7/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä umpiossa asuu vastaaja joka ei ole kuullut pussipuurosta? Itse ainakin oletin heti, että ap tarkoittaa kerta-annos pusseja, josta puuroainekset sekoitetaan kuumaan veteen ja puuro n minuutissa valmista syötäväksi.

Vierailija
8/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:18"]

Työkaverit ripistelevät lounastunnilla sellaisia eväitä, joista minä en tulisi kuin pahalle päälle. Jos minä aloittaisin päivänä puurolla, ja jatkaisin sitä samaa puuro+salaatinlehti+ omena- linjaa, olisin iltapäivällä tosi väsynyt ja mulla olisi illalla kova nälkä. 

Onko joillakin oikeasti niin pieni tarve energialle, että pärjäävät vaikka käytännössä (minun näkövinkkelistäni) eivät syö mitään? Vai syövätkö nämä sitten iltaisin enemmän?

[/quote]

Minä en syö aamulla mitään, päivällä lounaaksi hedelmän ja vähän pähkinöitä, mutta vetäisen päivän tukevimman aterian sitten klo 21 aikaan. Silloin syödään alkusalaatti, pääruoka ja makea jälkkäri. 

Vierailija
9/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo kuvaamasi ihmiset ovat vielä ylipainoisia. Enkä ihmettele. Aamu aloitetaan kahvikupilla, töissä nirsitään jotain omenaa ja välipalapatukkaa ja sitten iltapäivällä mennään kotiin ja mätetään kaksin käsin ahmimishimoissa.

Itse syön 5 kertaa päivässä, 2 lämmintä ateriaa ja olen hoikka. Eikä sen töissä syödyn aterian tarvitse olla mikään ylisuuri rasvamättö, että alkaa väsyttää.

Vierailija
10/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä päivän jaksaa, kun sitten illalla mässäilee oikein kunnolla.

Vierailija
11/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:32"]

Yleensä nuo kuvaamasi ihmiset ovat vielä ylipainoisia. Enkä ihmettele. Aamu aloitetaan kahvikupilla, töissä nirsitään jotain omenaa ja välipalapatukkaa ja sitten iltapäivällä mennään kotiin ja mätetään kaksin käsin ahmimishimoissa.

Itse syön 5 kertaa päivässä, 2 lämmintä ateriaa ja olen hoikka. Eikä sen töissä syödyn aterian tarvitse olla mikään ylisuuri rasvamättö, että alkaa väsyttää.

[/quote]

Itsekin olen varsin hoikka, 167 cm / 53 kg, ja syön siis vain kahdesti päivässä ilman välipaloja, vähän hedelmää ja pähkinää lounaalla ja illalla sitten kunnon aterian. t. 9

Vierailija
12/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää syömisjutut on aika yksilöllisiä, mutta veikkaan että nuo tyypit vetää sitten kotona illalla kaksinkäsin ruokaa. Itselleni ei säännölisestä syömisestä ole koskaan ollut mitään apua laihduttamisessa-päinvastoin. Syön sitten vielä enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
13/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoipa, ap, vielä se, ovatko kyseiset henkilöt normaalipainoisia tai aktiivisesti liikkuvia vai just niitä ikuisia laihduttajia mutta jatkuvasti pyöristyviä? Suurella todennäköisyydellä juuri noita viime mainittuja. Päivä kitistellään ompulla ja raejuustolla tai salaatilla tai pussipuurolla ja sitten illalla vedetään isot annokset ruokaa, lisäksi leipää, jugurttia, herkkuja ym. napa täyteen. Ja on niin kumma, kun ei  paino vaan tipu vaikka niin vähän syön.

Vierailija
14/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti :) Saatan aamulla syödä yhden pussipuuron ja syödä vasta illalla kupin muroja ja omenan tms. Viikonloput sit on mässyaikaa :) 165/48.

Vierailija
15/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen kyllä kuulosta kovin terveelliseltä ja monipuoliselta ruokavaliolta. En minä ainakaan jaksaisi, huomaan heti parissa päivässä yleisessä virkeydessä sekä fyysisesti että henkisesti, jos olen syönyt jotenkin yksipuolisesti.

Numeron 15 viestiä en ymmärrä, ei kai ainoat vaihtoehdot ole syödä miniannos puuroa ja omenaa tai sitten mässyä?

Vierailija
16/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:46"]

Kommentoipa, ap, vielä se, ovatko kyseiset henkilöt normaalipainoisia tai aktiivisesti liikkuvia vai just niitä ikuisia laihduttajia mutta jatkuvasti pyöristyviä? Suurella todennäköisyydellä juuri noita viime mainittuja. Päivä kitistellään ompulla ja raejuustolla tai salaatilla tai pussipuurolla ja sitten illalla vedetään isot annokset ruokaa, lisäksi leipää, jugurttia, herkkuja ym. napa täyteen. Ja on niin kumma, kun ei  paino vaan tipu vaikka niin vähän syön.

[/quote]

aika moni lihava tietää hyvin, mitä pitäisi syödä vaikka söisi tosiaan enemmän. sulla itselläsi on ehkä tätä vaivaa?

Vierailija
17/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kolme kertaa päivässä, joskus neljä eli iltapalan. Ei ole koskaan tarvinnut laihduttaa. Ja syön ihan mitä haluan.

Vierailija
18/18 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on niin ikävä ilmapiiri, ettei tee mieli syödä.