Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskottomuus

Vierailija
10.03.2014 |

miten olette selvinneet puolisonne uskottomuudesta??,puhumalla?,kostamalla?,vaikenemalla asiasta? vai jotenkin muuten?.kertokaa,mulla on tilanne päällä!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama homma menossa. Ota kaikelle aikaa, mieti kaikki asiat moneen kertaan. Ensin kannattaa selvittää ne omat tunteet, halut ja niiden merkitys, sen jälkeen on paljon helpompi lähteä rakentamaan ja selvittämään asioita oli kyseessä sitten ero tai edelleen se yhteinen tulevaisuus.Kostaminen tai loputon syyttely ja kysely ei ainakaan siinä kohtaa auta jos päätätte jatkaa yhdessä. Syyt ja seuraukset toki pitää puhua ja selvittää, vaikka niistä puhuminen kipeää tekisikin. Avain asemassa on molemminpuolinen rehellisyys ja anteeksianto. Ja jos yhteisen elämän jatkaminen on lopputuloksena asioista puhumisen jälkeen niinkuin meillä, tarvitsee pettäjänkin antaa tekonsa itselleen anteeksi sen sinun anteeksiannon lisäksi jos meinaatte saada homman toimimaan. Pariterapiaakaan ei kannata pelätä.

Vierailija
2/5 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!!,noita samoja asiota kelaan juuri nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaisuudesta ois kiva tietää että kumpi teillä petti, mies vai nainen.

Yleensä puhutaan vain miesten uskottomuudesta mutta eiköhän melko yleistä ole myös naisten pettäminen

Herra40+

Vierailija
4/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä petäjä oli nainen.

Minä olen tuon ensimmäisen kakkospostauksen kirjoittaja.

Vierailija
5/5 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekosin enkä ole vieläkään terve. ei oo eroa ei kun on lapset. ja minä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän