Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rillimukin seuraukset keräilijälle...

Vierailija
10.03.2014 |

Huomasin, että 90 -luvulla alkanut muumimukien keräily taisi lopahtaa tähän. Haluaisin rillimukin, mutta sitäpä ei ole kaupoissa näkynyt. En ole innokas erityisesti metsästämään mukia, ja minua suorastaan nolottaa nostella mukeja hyllystä ja etsiä (turhaan)rillejä.

En sitten halua ostaa kallista mukia ilman rillejä, kun se on "huonompi" muki. Nyt huomasin, että kauppoihin tulleet kaksi uutta, mamma ja pappa-aiheista mukia ei houkuttele yhtään. Aiemmin olisin ostanut ne samantien.

Viime vuosina olen ostanut kaikki mukit, ja yhteensä minulla on n. 50 erilaista muumimukia. Eli tää keräily taisi sitten lopahtaa tähän, en olisi itsestäni uskonut. Fiilikset olisi varmaan toiset, jos sen himputin rillimukin olisi jostain löytänyt.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä rillimukia,enää en kerää sitä ;)

Vierailija
82/83 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis rillimuki myynnissä Mitä siitä sais. Saa tarjota houlasoikkeli@suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Porin Sokokseen hakemaan heti, kun tuli ilmoitus myyntiin tulleista rillimukeista myynti ilmoitus oli kun ostat 6kpl laatikon niin yhdessä mukissa on aina rillit siellä oli noin 20 pakkausta juhlamuki 6kpl pakkausta tarkistin tietenkin laatikon sisällön, kun hinta on 180€ niin ei ollut rillimukia tarkistin kaikki laatikot , niin ei ainuttakaan rillimukia en tiiä kuka oli ne kerinnyt pakkauksista ottamaan

Ps. Vieläkin harmittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän