Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia booky.fi-verkkokaupasta?

Vierailija
10.03.2014 |

Tilasin juuri muutaman kirjan bookyn verkkokaupasta ja vasta sen jälkeen aloin googletella kokemuksia ko. verkkokaupasta. Ongelmana oli se, että pääsisin vasta huomenna kirjakauppaan käymään, joten ajattelin tilata kirjat mieluummin verkkokaupasta pari euroa halvemmalla, kun luvattu toimitusaikakin olisi 3-4 arkipäivää. Luinkin sitten, että joillakin olikin toimitus venynytkin kuukausien mittaiseksi ajaksi ja se, tulivatko kirjat ajallaan vai ei, on ollut monesti tuuripeliä. Ko. kommentit olivat tosin osa muutamankin vuoden vanhoja. Ainakin itse huomasin, että osa kirjoista eivät löytyneetkään varastosta, vaikka tilattaessa niitänäkyi olleen varastossa. Kyseessä ovat melko yleiset oppikirjat/kurssikirjat. Olisiko uusia kokemuksia ko. verkkokaupasta? Itselläni ei ole siis aiempaa kokemusta, adlibris sen sijaan oli ihan ok.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikeissa tilata cd-levyjä.Onko kellään kokemusta että tuleeko väitetyn ajan puitteissa  vai eikö tule ollenkaan? Rahojen palautus? Kauanko kestää? Meinasin tilata Ruåtsista Bengansilta mutta YHTÄÄN levyä eivät ole lähettäneet.Tilaus yli kuukausi sitten. Nyt odotan rahoja takasinIhme bisnestä totean minä!

Vierailija
82/86 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Töiden puolesta olen tilannut Bookystä kirjoja (julkisen alan toimija, Bookylta on pakko ostaa koska se on meidän kilpailutettu toimittaja) ja ne ovat kyllä tulleet ajallaan, osa ihan tosi nopeastikin.

Mutta kun yritin nyt ostaa yksityisasiakkaana sieltä kirjoja, onkin ihan eri meininki. Vaikka niiden oma toimitusarvio on jo ylittynyt, tilauksen kohdalla lukee edelleen että "odotamme tuotetta varastoomme". Rahat toki ottivat heti... Samojen kirjojen kohdalla lupaavat verkkosivuillaan edelleen toimitusta lyhyemmällä ajalla, vaikka todellisuudessa heillä ei ole ko. kirjoja edes varastossa.

Ikävintä on, että Akateeminen kirjakauppa on nykyään myös ulkoistanut koko verkkokauppansa asiakaspalvelua myöten Bookylle, eli sieltäkään ei ole mitään järkeä enää ostaa jos kirjaa ei ole hyllyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booky on aikamoinen huijarifirma, kannattaa välttää sitä!

Vierailija
84/86 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ostako Bookystä mitään!

Vierailija
85/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa! Booky haastaa asiakkaansa oikeuteen.

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008828092.html

Vierailija
86/86 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä firma , tilasin usein, mutta nyt käyttö loppui omistajan ahneuteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi