Kokemuksia booky.fi-verkkokaupasta?
Tilasin juuri muutaman kirjan bookyn verkkokaupasta ja vasta sen jälkeen aloin googletella kokemuksia ko. verkkokaupasta. Ongelmana oli se, että pääsisin vasta huomenna kirjakauppaan käymään, joten ajattelin tilata kirjat mieluummin verkkokaupasta pari euroa halvemmalla, kun luvattu toimitusaikakin olisi 3-4 arkipäivää. Luinkin sitten, että joillakin olikin toimitus venynytkin kuukausien mittaiseksi ajaksi ja se, tulivatko kirjat ajallaan vai ei, on ollut monesti tuuripeliä. Ko. kommentit olivat tosin osa muutamankin vuoden vanhoja. Ainakin itse huomasin, että osa kirjoista eivät löytyneetkään varastosta, vaikka tilattaessa niitänäkyi olleen varastossa. Kyseessä ovat melko yleiset oppikirjat/kurssikirjat. Olisiko uusia kokemuksia ko. verkkokaupasta? Itselläni ei ole siis aiempaa kokemusta, adlibris sen sijaan oli ihan ok.
Kommentit (86)
Mie tilasin Joulun alla, ja paketti tuli muutamassa päivässä. (olin vähän yllättynyt koska ajattelin että tohon aikaan vuodesta vois toimituksissa kestää kauemminkin)
Olen kaksi tilausta tehnyt, ja useamman kirjan ostanut kerralla. Kummallakin kerralla tullut ajallaan ilman ongelmia, aion tilata kirjani tuolta jatkossakin. :)
Tuotetta ei kuulunut vielä kolmen viikon päästä luvatustakaan. Rahoja ei saanut takaisin ennen kuin eskaloi Paypal claimin. Ei enää koskaan bookysta.
Ei toimi, asiakas on pelle ja työntekijät kituuttavat osa-aikaisina...
Itse tein tilauksen perjantai aamuna (tilasin yhden kirjan) ja tuli tiistaina. Itse suosittelen, todella halopoja kirjoja. :)
Ap is back. :D Huomasin tämän aloittamani ketjun. Ne kirjat tulivat sitten aivan hieman (päivän-pari) myöhässä, mutta muuten toimitus oli kokonaisuudessaan nopea ja kätevä. Ainakin siis mun eka kokemukseni oli myönteinen, vaikka se toimitusaika venyi ihan hieman.
Kolme viestiä asiakaspalveluun eikä mitään vastausta. Kirjat viikkokausia myöhässä eikä mitään tietoa milloin saadaan vai saadaanko ikinä. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilasin tästä palvelusta.
En suosittele! Tilasin kirjan, jossa toimitusajaksi ilmoitettiin 3 viikkoa. Sain kirjan vasta neljän kuukauden kuluttua tilauksesta. Kun kyselin, miksi kirja viipyy, he vierittivät syyn kustantajan niskaan. Sain lisäksi erittäin huonoa asiakaspalvelua. Ei kannata tilata tuosta puljusta mitään. Kirjoja löytyy edullisemmin muualta, jos jaksaa vähän katsella ja etsiä.
Aivan läppä firma kaikenkaikkiaan, myydään ei oota ja rahoja ei kuulu takaisin. En suosittele.
Kirjan tilasin jo joulukuun alussa, ei ehtinyt pukinkonttiin eikä mitään tietoa milloin tulee. Näyttää tiedoissa että odottavat kustantajalta kirjaa eikä asiakaspalvelu vastaa. Voinko perua tilaukseni ilman mitään lisäkustannuksia sillä mielummin ostaisin sen kirjakaupasta vaikka maksaisikin enemmän?
Tilasin heinäkuussa 2014 kirjan, joka ei ole tullut vieläkään minulle. Kyseinen kirja on edelleen tilattavana Bookyn sivuilla maininnalla "varastossa". Booky vetosi, ettei kirjaa ole saatu kustantajalta. En taatusti tilaa enää Bookysta.
Olen ollut Bookyn asiakkaana liki 10 v. Ostanut kaikki opiskelussa tarvitsemani kirjat sieltä.Tyytyväinen olen ollut aina. Ainoa asia joka pännii on se kun laitan myyntiin kurssikirjojani,saattaa ostaja antaa negatiivisen arvostelun ja en tiedä mistä se johtuu,kun tiedän kirjojen olevan uuden veroisia.Kirjoissani ei ole merkintöjä, eikä aleviivauksia.
Olen tilannut muutaman uuden ja samoin muutaman käytetyn parin viime vuoden aikana. Molemmat toimivat hyvin ja sovitusti.
Hyvää palvelua, suosittelen :) Itse olen saanut kirjanperille viikon sisällä
Mulla ei edelleenkään toimi. Nytkin oli yksi kirja jossa toimitusaika 2-3 päivää ja sitten meni pari päivää kun tulee viesti että "ei vielä ilmestynyt, ilmoitamme kun tiedämme milloin saapuu". Ja vieläkin siellä nettisivuilla lukee tuo "2-3 päivää" vaikka mitään infoa ei ole tullut. Ei pitäisi luvata tuollaisia! En todellakaan suosittele, on niin paljon ollut noita ongelmia. Tilaan sitten jatkossakin Adlibrikseltä...
Bookyn palvelu on tosiaan huonontunut viimeisen vuoden aikana.
Syksyllä tilasin usean kirjan potin ja kun yhden kirjan kanssa oli toimitusongelmia koko paketti makasi Bookyn varastossa viikkoja?
Aiemmin usean kirjan sarjan sai monessa paketissa ovelle ajoissa.
Nyt olen odottanut yhtä (lukion perushyllytavaraa) kirjaa kaksi viikkoa.....
Ei kannata tilata tuolta! Kirjatilaukseni toimitus venyi yli luvatun ajan eikä ehtinyt tulla ennen tenttiä, johon kirjaa tarvitsin. Yritys ei voinut ilmoittaa siitä että koko teos oli loppunut heiltä. Älkää uskoko niihin toimitusaikoihin. Tilatkaa jos haluatte odotella viikkoja, kuukausia. Itse en tilaa tuolta enää koskaan!!