Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia booky.fi-verkkokaupasta?

Vierailija
10.03.2014 |

Tilasin juuri muutaman kirjan bookyn verkkokaupasta ja vasta sen jälkeen aloin googletella kokemuksia ko. verkkokaupasta. Ongelmana oli se, että pääsisin vasta huomenna kirjakauppaan käymään, joten ajattelin tilata kirjat mieluummin verkkokaupasta pari euroa halvemmalla, kun luvattu toimitusaikakin olisi 3-4 arkipäivää. Luinkin sitten, että joillakin olikin toimitus venynytkin kuukausien mittaiseksi ajaksi ja se, tulivatko kirjat ajallaan vai ei, on ollut monesti tuuripeliä. Ko. kommentit olivat tosin osa muutamankin vuoden vanhoja. Ainakin itse huomasin, että osa kirjoista eivät löytyneetkään varastosta, vaikka tilattaessa niitänäkyi olleen varastossa. Kyseessä ovat melko yleiset oppikirjat/kurssikirjat. Olisiko uusia kokemuksia ko. verkkokaupasta? Itselläni ei ole siis aiempaa kokemusta, adlibris sen sijaan oli ihan ok.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookylta ei kannata tilata mitään.. kun tilaat, niin odottavat muita tilauksia ja sitte vasta tilaavat kustantajalta. Siksi toimitus voi olla viikko, kuukausi tai 2 kuukautta.

Vierailija
62/86 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tulossa kirja, mutta nyt kun olisin katsonut, missä paketti seikkailee, niin toimitusvahvistuksessa lukee "lähetyksellä ei ole seurantatunnusta". Tosi kiva juttu! Lasku on tullut jo monta päivää sitten. Viestissä lukee vain päivä, johon mennessä kirjan PITÄISI olla minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus tuli nopeasti, mutta palauttaminen pitää maksaa itse eli nykyisillä postin hinnoilla YHDEKSÄN euroa. Ottaa päähän..

Vierailija
64/86 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukijamies kirjoitti:

Bookylta ei kannata tilata mitään.. kun tilaat, niin odottavat muita tilauksia ja sitte vasta tilaavat kustantajalta. Siksi toimitus voi olla viikko, kuukausi tai 2 kuukautta.

Taitaa olla aika ahne ja töykeä verkkauppa. En tilaa sieltä enää koskaan.

Vierailija
65/86 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka erehtyi tilaamaan heidän verkkokaupasta:TODELLA HIDAS TOIMITUS, EN SUOSITTELE! Ensin meni 5 päivää ennen kuin tilaus edes otettiin käsittelyyn, nyt on kulunut kohta 2 viikkoa tilauksesta eikä vieläkään maksettua kirjaa näy eikä kuulu! Esim. Adlibriksen tilaukset tulevat kotiin muutamassa päivässä. Ja kyse tosiaan tuotteesta, joka piti olla varastossa eli lähetysvalmiina. Älkää tilatko täältä, jos haluatte tuotteenne nopeasti!

Vierailija
66/86 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Ei kannata tilata ainaskaan tenttikirjoja, koska puoli kuukautta on mennyt eikä kirjaa ole kuulunut.

Vierailija
67/86 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Ei kannata tilata ainaskaan tenttikirjoja, koska puoli kuukautta on mennyt eikä kirjaa ole kuulunut.

Booky.fi on erittäin huonossa maineessa. Ilmeisesti kustantajat eivät myy heille kirjoja, enkä ihmettele, heidän asiakaspalvelunsa on törkeän ylimielinen. Itse tilaan Adlibriksesta, ja kaikki toimii hyvin.

Vierailija
68/86 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin cd levyn 24.11.2018 eikä ole vielä kuulunut. Kysyin sähköpostilla mutta kukaan ei ole vastannut. Saa nähdä näänkö levyä koskaan vaikka tyhmä maksoin sen tilaamisen yhteydessä. Mielestäni yli kaksi viikkoa on liikaa kun luvataan muutamassa päivässä. En voi suositella kyseisestä paikasta tilaamista kun ei edes kyselyyn viitsitä vastata. Jos ei tuotetta näy pikapuoliin teen ilmoituksen kuluttajan valituslautakunnalle. Sen jälkeen rikosilmoituksen poliisille. Joku järki ja laki se on oltava jos meinaa puljunsa pystyssä pitää.

Vierailija
69/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viikko sitten kirjan, piti olla saatavuus: 1 arkipäivä.

Ei ole vielä kuulunut.

Vierailija
70/86 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mainostavat, että tuotetta varastossa.

Välttäkää tätä paikkaa.

Vierailija
71/86 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen palauttaminen on tehty vaikeaksi ja asiakas joutui itse maksamaan palautuksen! Käsittämätöntä!

Vierailija
72/86 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/86 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemassa olevan tilin poistaminen hyvin vaikeaa ja vaivalloista.

Vierailija
74/86 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa kun kaikissa paikoissa ei ole kivijalassa kirjakauppoja kymmenien kilometrien säteellä, mutta Posti on. Ehkä sinä kaupunkilainen elät hieman pimennossa.

Vierailija
75/86 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta varastivat rahat.

Oli selvä palautusten.

Eivät palauttaneet rahoja, nyt asia on oikeudessa.

Vierailija
76/86 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä suosittele ja mitään ei kannata maksaa ennakkoon. Tilasin kirjan, joka piti tulla 6-9 päivässä. Kyselin monta kertaa ja vasta kolmanteen meiliin vastattiin, kun uhkasin kauppojen peruuntumisella. 12. päivää tilaamisen jälkeen sain epämääräisen viestin, jossa annettiin ymmärtää, että kirja on heillä, mutta lähettäminen viivästyy. Kaksi päivää myöhemmin tarjosivat itse tilauksen peruuttamista ja tilasin kirjan lopulta Saksasta, josta se saapui viidessä päivässä. Onneksi en maksanut Bookylle ennakkoon mitään. Omakauppa toimii hyvin ja ongelmitta. Olisin halunut kannattaa kotimaista yritystä, mutta eipä kannattanut.

Vierailija
77/86 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joulukuun 2020 alussa kaksi kirjaa. N. pari viikkoa sitten olen jo kysellyt tilaukseni perään. Nyt kirjoista on tulossa toinen, mutta ei mitään ilmoitusta milloin toinen on mahdollisesti tulossa. Eivät ole kertaakaan ilmoittaneet että tilauksen toimittaminen viivästyy tms. Bookyn sivuilla on pitkään ilmoitettu ko. kirjojen toimitusajaksi 1-3 viikkoa. En suosittele. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun itse tilaan tuolta mitään.

Vierailija
78/86 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palvelu. Ottavat rahat mutta kirjaa ei kuulu, eivätkö vastaa sähköpostiin.

En tilaa enää Bookystä.

Vierailija
79/86 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kirjan. Ilmoittivat, ettei sitä vielä olekaan saatavilla. Ilmoitin voivani odottaa ja se sopi heillekin. Sitten kuitekin peruivat kaupan ja ilmoittivat, että tuote on loppuunmyyty. Rahohenb palauttamista koskevassa viestissä kerrottiin, että kirja onkin saatavilla. Tosin kalliinpaan hintaan. Kaksi kuukautta odotusta ja kusetusyritys. Pysykää näistä loitolla.

Vierailija
80/86 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu ei vaivaudu vastaamaan viesteihin.