Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjakortin palautus

Vierailija
10.03.2014 |

Vaihdoin toimipaikkaa vuoden lopussa n2-3km päähän edellisestä. Nyt olen osalle palauttanut lahjakorttirahoja, mutta alkaa suoraan sanoen tulemaan hieman hyväksikäytetty olo.

Tänäänkin eräs nainen soitti, että hänen lahjakortti vanhenee 2päivän kuluttua (on siis ollut vuoden voimassa) että mitäs tehdään. Sanoin, että tervetuloa tänne uuteen toimipaikkaan, sanoi ettei halua.

Hän sanoi, että haluaa rahat takaisin. Ja minä tyhmä taas suostuin kiltteyttäni. Meneekö tämä ihan lain mukaan näin?

Ja palauttaako verottaja alvit minulle vuosi sitten ostetusta lahjakortista kun maksan asiakkaalle rahat takaisin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta joko lahjakorttien myyminen tai niiden takaisin ostaminen! eihän tuossa ole mitään järkeä.... 

Vierailija
22/24 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 16:12"]

ap..

Joo nyt riittää. Täytyy seuraava kun soittaa niin sanon miten asia menee. Täällä on vaan niin kurja kun joku tuostakin suuttuu niin haukutaan ja mustamaalataan ja juttu kerrotaan ihan erilaisena eteenpäin.

[/quote]

Sanot niille sen, että ne on viimevuoden verotuksessa, ei voi palauttaa. Tervetuloa saamaan palvelua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 16:12"]

ap..

Joo nyt riittää. Täytyy seuraava kun soittaa niin sanon miten asia menee. Täällä on vaan niin kurja kun joku tuostakin suuttuu niin haukutaan ja mustamaalataan ja juttu kerrotaan ihan erilaisena eteenpäin.

[/quote]

Jos sun firmallasi on jonkinlaiset nettisivut niin ehkä voit laittaa sinne tiedotteen asiasta?

Vierailija
24/24 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä palautat rahat kun laita vuosi lisää aikaa siihen lahjakorttiin tai anna uusi samanlainen tai iske siihen vielä kymppi lisää bonusta.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi