Arvatkaas minkä suuruisen vesilaskun tällä kertaa mätkäyttivät
Ihan arvauksia kehiin vaan. Edelleen kușetetaan kovasti, nyt kylläkin kulutus on tipahtanut roimasti (kai, kun aiemmin yritettiin maksattaa muidenkin vedenkäytöt.)
Kommentit (42)
Eikö ole asuntokohtaista vesimittaria?
Voi jessus. Aiemmin yritettiin maksattaa rakentajien vedenkäyttö!! Kai minä oman tilanteeni tiedän.
No voi hitsi kun en nyt millään arvaa.
Sano suoraan se. Ei tässä jaksa leikkiä.
Työssäni suurin veden tasauslasku minkä olen asiakkaalla nähnyt oli jotain 2500euron luokkaa että mikään ei oikein yllätä
Muutin kerran kämppään, jossa oli asunut minua ennen perhe 4 hlö. Tuli joku melkein parinsadan tasauslasku sitten ..
Jotain ihme kusetusta Vantaalla ..
-Sinkkiş
En jotenkin usko, että 1 hlö +koira voi käyttää saman kuin 4 hlö
Vierailija kirjoitti:
Työssäni suurin veden tasauslasku minkä olen asiakkaalla nähnyt oli jotain 2500euron luokkaa että mikään ei oikein yllätä
Kotonako? Mikäs isännöitsijä mahtoi olla kyseessä? XDDDDDDD
Laskusi olisi 20e kk, jos vesimittaria ei olisi. Eri asia paljonko vastike olisi, tuskin kuitenkaan pahempi.
Yli 800 €, lähelle 900. Kyllä on melkoiset kușetukșet taas kehissä, mutta sehän ei ole mitään uutta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jo vuotaa joku osa. Putki yms ..
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laskun suuruus riipu isännöitsijästä vaan mittarilukemasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XDDDDDDDDD Rehellinen isännöitsijä ei lähetä selviä kușetuslaskuja, kuten esimerkiksi 2500 €.
Minulla on kiinteä vesimaksu 30e/hölö kuukaudessa. En edestiedä mitä olisi kulutuksen mukaan. Tässä kaupungissa vesi kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan asunto kyseessä, yksityiskohtia en kerro sen tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asunnon vaihdossa luettu mittarit ihan oikein ..
-Sinkkiş
Sitä pohtii hän ..
Katso vesimittarista ellet usko.