Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset ja seksi

Vierailija
13.11.2020 |

Toimiiko teillä? Piti viettää romanttinen ilta miehen kanssa, mutta menkat alkoi.. Ollaan siis nuoria ja ei aiemmin ole ollut seksiä kuukautisten aikana. Ollaan oltu vähän aikaa yhdessä, enkä tiedä haluaako mies menkkojen takia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuséksi on hyvä vaihtoehto, ehdota sitä.

Vierailija
2/27 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä. Tosin romantiikka ei tarkoita seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka ei tarkota seksiä. Romantiikkaa ja läheisyyttä voi olla muutenkin. Kannattaa kysyä miehen ajatuksia asiasta. Kannattaa myös kuunnella omaa kroppaa.

Itellä on joskus tosi etova ja oksettava olo, ni ei kiinnosta mikään kosketus. Joskus taas, jos on hyvä olo ja vuoto on pientä, ni kiinnostaa. Seksi voi olla kivaa kuukautisten aikana, jos molemmat osaa suhtautua siihen. Pakko ei ole kuitenkaan, jos ei oikeasti halua. Voi vaikka yhdessä käpertyä sohvalle katsomaan leffaa.

Vierailija
4/27 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voi harrastaa myös suihkussa, jos seksi kuukautisten aikana tuntuu hyvältä,eikä aiheuta kipua.

Vierailija
5/27 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se suuhun.

Vierailija
6/27 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen lapsia vaimolla oli tosi kovia kuukautiskipuja, johon auttoi rauhallinen, huom rauhallinen nainti. Vuoto oli ja on edelleen tosi pientä. Suihkussa tuli silloin naitua. Se oli tosiaan sellaista elokuvarakastelua, mutta kuitenkin. Ja muuten olisi tosiaan tarvinnut jopa särkylääkkeitä syödä hänen. En nyt ihan sängyssä välttämättä menkkojen aikaan kuitenkaan duunailisi mitään. Tämä nyt ei taas oikeastaan tähän liittynyt mitenkään, mutta tulipahan sanottua.

Vierailija
7/27 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi mutta puoliso ei halua. Meillä meni tämän vuoden toistaiseksi ainoa kahdenkeskinen viikonloppu seksittä juuri saman asian takia. Harmittaa vieläkin, kun seksiä on muutenkin aika vähän pikkulapsiperheessä... Saatiin kuitenkin touhata niitä näitä, saunoa ja nukkua rauhassa, oli sekin kivaa kuitenki.

Vierailija
8/27 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin antaminen miehelle lienee aika perus? Näin on ollut ainakin kaikissa parisuhteissani. Minua ei haittaisi yhdyntä, mutta naiset eivät halua sotkea lakanoita, ja ilmeisen moni ei kaipaa mitään sisäänsä tuohon aikaan kiertoa.

Vierailija
9/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään ehdoton nou seksille menkkojen aikana, vaikka varsinkin nuorempana menkkojen aikaan teki kovin mieli. Pelkäsin vaan sitä veristä sotkua niin paljon. Taisin olla jotain 28, kun harrastin ekaa kertaa loppumenkoista seksiä. Nykyään ei haittaa runsaankaan vuodon aikana, tosin paikkoina toimii vain suojattu sänky tai kylppäri.

Vierailija
10/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutessanne suihkussa voi harrastaa seksiä tai sitten pyyhe kaksinkerroin takapuolen alle.

Vierailija
11/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutessanne suihkussa voi harrastaa seksiä tai sitten pyyhe kaksinkerroin takapuolen alle.

Kenen takapuolen alle?

Vierailija
12/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuukautisten aikaa kutsutaan suihinottoviikoksi. Itse odotan innolla kuukautisten alkua, harmittavasti niiden kesto on lyhentynyt kun otettiin tämä metodi käyttöön.

Vierailija
13/27 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vetää "Hitchcockit" , eli sekstata suihkussa veren valuessa viemäriin.

Vierailija
14/27 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi paikalleen ja seksiä normaalisti, kuukautiset ei haittaa siinä mitään.

Vierailija
15/27 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe alle sängyllä. Ihan hyvin on tällee mennyt useamman kumppanin kanssa. Kerran tapailin miestä joka ei halunnut seksiä menkkojen aikana jostain uskonnollisista syistä mitä en ihan ymmärtänyt.

Vierailija
16/27 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensimmäisen poikaystävän kanssa olisi voinut kuvitellakaan seksiä menkkojen aikaan. Masturboin kyllä suihkussa tai pyyhkeen päällä muuten siististi. Tosin joskus vuoto on niin pientäkin, ettei siitä kerkeä tulla mitään sotkuja. Sitten tapasin miehen, joka heitti vaan pyyhkeen alle kun kerran mainitsin, että hilloviikot ei taida onnistua. Nykyään on seksiä vuodoista huolimatta nykyisen kumppanin kanssa, hänelläkään ei vienyt haluja. Tosin kun käytin hormonikierukkaa, mistä minulle seurasi runsasta vuotoa ja tiputteluvuotoja jatkuvasti, oli itsellä halut jo aika loppu. Jos menkat ovat tosi runsaat niin voisi kokeilla vaikka seksitamponeja. Ne näyttää kädessä järkyn isoilta, mutta saa litistettyä tosi pieneksi. Itse olen joskus käyttänyt uusissa suhteissa, ei kannata kuitenkaan mielestäni laittaa liukkaria vaan tunkea kuivana ryttynä sisään. Mitä kuivempana se pysyy, sitä parempi koska ne on pirun vaikea saada pois... Myös jos miehellä on erityisen pitkälle työntyvä kalu niin ei ehkä kannata. Mulla on mennyt sellainen vaahtomuovitamponi jonnekin tosi omituiseen paikkaan, jonnekin aivan vaginan perälle missä se ehkä jonkun lantionluun takana yhdistyy kohdunkaulaan. Meni siis jotenkin sinne ihan perälle sen luun taakse vähän kuin pieneen kuoppaan/taskuun. Kaiveltiin sitä lopulta melko tuoreen seksikumppanin kanssa varmaan puoli tuntia, onneksi miehellä oli pitkät sormet, ettei tarvinnut työntää rannetta myöten... Terkut sinne, nyt kun muistelen niin enpä tiedä suosittelenko. Se oli kyllä ainut kerta ja muuten olen aina saanut sen itse pois lopulta, tosin mieluummin ilman. Monet varmaan sekstailee siististi myös vain käsi/suu ja naisella normi tamponi sisällä. Jos itseä menkat haittaa.

Vierailija
17/27 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en olisi voinut kuvitellakaan, mutta sitten (kai vähän painostuksen alla, mikä ei ole hyvä juttu, mutta on toinen tarina) kokeilin ja nyt voin kyllä ihan hyvin niin tehdä. Pyyhe vaan alle. Ihan runsaimpina vuotopäivinä ja kun vatsa on sekaisin ei itseä huvita.

Vierailija
18/27 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pitkään ehdoton nou seksille menkkojen aikana, vaikka varsinkin nuorempana menkkojen aikaan teki kovin mieli. Pelkäsin vaan sitä veristä sotkua niin paljon. Taisin olla jotain 28, kun harrastin ekaa kertaa loppumenkoista seksiä. Nykyään ei haittaa runsaankaan vuodon aikana, tosin paikkoina toimii vain suojattu

Minulla myös himot huipussaan kuukautisten aikana. Ongelma on siinä, että miestä ei tällöin saa mukaan. Olisiko pessaarista apua tähän ongelmaan? Onko kellään kokemusta?

Vierailija
19/27 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin halut huipussaan kuukautisten aikana! Seksiä todellakin harrastetaan ja reilusti myös vuoropäivinä. En tiedä pystyisinkö edes seurustelemaan miehen kanssa, joka ei suostuisi. Ainakin olisi ihan turha odottaa mitään suihinottoja, jos itse en saisi mitään helpotusta

Vierailija
20/27 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä syövän takia leikattu kohtu veke. Ei siis enää ole kuukautisia. Kaikista paras aika seksille. Auttaa kipuihin ja saa ihan huikeita orkkuja.  Pyyhettä vaan perseen alle ja menoksi. En itse laittais mitään ylimääräistä sientä/tamponia. Jos kauheasti miestä etoo niin kortsua vois aatella. Kaiholla kaipaan seksiä kuukautisten aikana tuntui ihan parhaalta.  Tämä siis vaan yhden ihmisen mielipide. Jokainen harrastaa silloin kun parhaalta tuntuu, pakkohan ei oo .. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän