Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko menny koronatestiin heti, jos nuhaa?

Vierailija
13.11.2020 |

Oon tehny koko syksyn etätöitä, en juuri missään ole liikkunut kauppaa lukuunottamatta ja nyt oon nuhainen. Muut perheenjäsenet on terveitä. Pakko se on kuitenkin kai mennä testiin, kun pääkaupunkiseudulla vielä asutaan ja täällähän koronalukemat vaan nousee. Miten muut ootte toiminu, ootteko menny testiin nuhasta, vai katellu päivän tai pari meneekö ohi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt

Vierailija
2/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En tee pelkästään etätöitä enkä voi mennä nuhassa töihin. Koronatestiin pääsee helposti ja tulos tulee nopeasti, joten helpompi mennä, kun jäädä miettimään olisiko pitänyt mennä.

Vierailija
4/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin, mutta oireet olikin krapulaa.

Vierailija
5/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuhaa mitta ei muita korknaoireita, en saanut lähetettä testiin. Meni ohi 2 päivässä, oli pelkkä flunssa. Ei kuumetta, ei yskää, ei vatsaoireita, hajuaisti säilyi. Olin eristyksissä silti yli viikon ja pidän maskia aika ulkona.

Vierailija
6/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käy missään ja muu perhe hoitaa kaupassa käynnit ym. niin voit olla karanteenissa kotona. Testin tuloksen saisit todennäköisesti vuorokaudessa ja siihen pääsee samana päivänä Helsingissä.

Vierailija
7/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen ihminen hakeutuu testiin heti!

Vierailija
8/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhaa ei ole ollut. Pari kertaa on nukkumaan mennessä ollut kurkku vähän kipeä, mutta kun aamulla on ollut taas ihan hyvä olo, niin ei siitä sitten mitään.

Enpä kyllä ketään altistakaan. Etätöissä, harrastukset tauolla tai siirtyneet verkkoon ja kaupassa käyn kerran viikossa maski mukana.

Vierailija
9/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt, työnantaja velvoittaa enkä halua itsekään tartuttaa muita töissä.

Vierailija
10/10 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko esim. allerginen ympärivuotinen tai lämpötilan vaihtumiseen nenän vuotaminen vai sitten räkätauti. Allergista nuhaa saisi testata joka toinen päivä ja se olisi aika mahdotonta. Jos taas on yllättäen tullut kunnon nuha niin menisin testiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän