Kuukautiset ja seksi
Toimiiko teillä? Piti viettää romanttinen ilta miehen kanssa, mutta menkat alkoi.. Ollaan siis nuoria ja ei aiemmin ole ollut seksiä kuukautisten aikana. Ollaan oltu vähän aikaa yhdessä, enkä tiedä haluaako mies menkkojen takia.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Peppuséksi on hyvä vaihtoehto, ehdota sitä.
Minkä takia uloste olisi miellyttävämpi kuin veri?
Minulla on aina kuukautisten aikaan kova panetus. Käytän kuukuppia ja menkat ovat nykyään todella niukat eli sotkua tuskin pääsee edes syntymään. Mies ensin hieroo minulle orgasmin ja kiusoittelee emättimen aukolla. Sitten kun en kestä enempää niin käyn vain nykäisemässä kuukupin pois ja äkkiä ratsastamaan. Tuntuu että jostain syystä kiihottuminen ja märkyys vähentävät kuukautisvuotoa siinä hetkessä ainakin minulla.
Tosimies ei verta pelkää. Kuukautisten aikaan sänky näyttää murhalta mutta silloin käytetään suojalakanaa niin ei patja sotkeennu. Suihkussa, ammeessa tai ylipäätään kylppärissä voi panna huolella niin aktin jälkeen on helpompi siivota. Ja ei verisen pilljn nuolenta haittaa ja jos haittaa niin vaihda kumppania.
Me ei harrasteta yhdyntää kuukautisten aikana, koska mulla ei silloin ole halut oikein katossa ja kumpaakin vähän ällöttää veri. Hoitelen miesystävää sitten käsin ja suulla, hän mua sormin ja suristimella. Tamponin kanssa voi toki myös nuolla, mutta menkkojen aikana mun tuntoaistimuksetkaan eivät ole niin voimakkaat, joten mies joutuu nuolemaan niskansa ja suunsa kipeäksi ennen kuin tulen. Ollaan päädytty tällaiseen kompromissiin, että on hyvä molemmille.
Itse yhdyntä on muuten aika mahtavaa, kun on viikon joutunut pidättäytymään. Kiima on katossa asti silloin.
ketä kiinnostaa nainen joka etääntyy vaipuu mykäksi eikä huomioi miestä mitenkään. (huom! meillä huomioin naisen aina joten hän joutuu kieltäytyy usein) Kehta vielä käyttäytyä kaikkea muuta kuin naisellisesti niin että sekin ajaa jo miestä kauemmaks
Ei haittaa, mutta useimpia naisia on haitannut.
Mankka-aika on ainoa, jolloin saan vaimolta.