Harva tuttumme tietää, millainen mieheni on oikeasti
Mieheni on mustasukkainen, uhannut tappaa mut, ollut kovakourainen mua kohtaan, ollut jättämässä mua jo monta kertaa, ajautunut tappeluihin ja käyttäytynyt väkivaltaisesti. Ennen kuin tapasimme, hän oli kärsinyt masennuksesta ja muista mielenterveysongelmista psykoottisin oirein ja ollut hoidossakin sen takia, kärähtänyt törkeästä rattijuopumuksesta, käyttänyt alkoholia ajoittain todella paljon ja eronnut 2 kertaa avioliitosta.
Kuulostaa varmaan kauhealta? Ei moni päältä päin uskoisi. Hän on komea, ystävällinen, mukava ja iloinen. Hän on huomioiva, luotettava, uskollinen ja rakastaa mua koko sydämmestään.
Usein humalassa hän on aggressiivinen. Hyvin herkkä ihminen, ja välillä tämä yhteiselo on aika vaikeaa. Moni varmaan ihmettelee, miten voin olla tällaisen "hullun" kanssa, ja on varmaan sitä mieltä, että se vielä hakkaa ja tappaa mut.
Kommentit (84)
Guuglaa kirja "Voiko nainen rakastaa liikaa" (Robin Norwood):
Voiko kukaan rakastaa liikaa tänä kiireissenä ja kovana aikana? Kyllä. Nimittäin ne naiset, jotka rakastavat väärää miestä. Ne jotka uhrautuvat, kärsivät, tuskailevat vaikeassa miessuhteessaan. Ne jotka turhaan yrittävät muuttaa miestä toisenlaiseksi. Miksi niin monet naiset pakkomielteen tavoin takertuvat mahdottomiin miehiin, huijareihin, alkoholisteihin, väkivaltaisiin määräilijöihin, jotka pyrkivät alistamaan naisen valtaansa? Miksi nainen kiintyy mieheen, joka ei pysty vastaamaan hänen tunteisiinsa? Perheterapeutti Robin Norwood selvittää kirjassaan, että tällainen suhde on useimmiten tiedostamaton ja toistuva. Samantapainen onneton tunnesuhde voi seurata toistaan.
On ilmeistä, että miestä ei voi muuttaa. Naisen on itsensä muututtava, päästävä eroon kaavoistaan. Hänen on käytävä läpi joskus vaikealtakin tuntuva tiedostamisvaihe. Hänen on alettava ottaa huomioon itsensäkin, eikä vain sitä miestä, jota hän rakastaa väärällä tavalla ja onnettomasti.
Mä taas uskon, että sinä et tiedä, että aika moni tuttunne tietää tilanteen.
Usko tai älä, kyllä ihmiset ovat aika hyviä nääkijöitä ja aistijoita, selän takan puhutaan kaikenlaista.
Kuulostaa tyypilliseltä "kaikkien salaisuudelta". Sulle ei vaan sanota mitään, ettet menetä kasvojasi.
Mutta oikeasti, lähde vielä kun voit. (mutta ethän sä lähde, vasta sitten, kun oot saanut muutaman kerran turpaan ja kylkiluita koskee, kun raahaat lasta pakkasessa turvakotiin. jos sittenkään.)