Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harva tuttumme tietää, millainen mieheni on oikeasti

Vierailija
09.03.2014 |

Mieheni on mustasukkainen, uhannut tappaa mut, ollut kovakourainen mua kohtaan, ollut jättämässä mua jo monta kertaa, ajautunut tappeluihin ja käyttäytynyt väkivaltaisesti. Ennen kuin tapasimme, hän oli kärsinyt masennuksesta ja muista mielenterveysongelmista psykoottisin oirein ja ollut hoidossakin sen takia, kärähtänyt törkeästä rattijuopumuksesta, käyttänyt alkoholia ajoittain todella paljon ja eronnut 2 kertaa avioliitosta.

Kuulostaa varmaan kauhealta? Ei moni päältä päin uskoisi. Hän on komea, ystävällinen, mukava ja iloinen. Hän on huomioiva, luotettava, uskollinen ja rakastaa mua koko sydämmestään.

Usein humalassa hän on aggressiivinen. Hyvin herkkä ihminen, ja välillä tämä yhteiselo on aika vaikeaa. Moni varmaan ihmettelee, miten voin olla tällaisen "hullun" kanssa, ja on varmaan sitä mieltä, että se vielä hakkaa ja tappaa mut.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on uhannut tappaa sut niin sellainen ihminen ei ole 'huomioiva, luotettava, uskollinen'...

Vierailija
2/84 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samantapainen mies... Ymmärsin ja kestin käytöstä, koska tiesin ettei hän ole tahallaan paha ja ilkeä, vaan kärsii monista henkisistä ongelmista. Uskoin ja luotin, että terapiat ja lääkkeet lopulta auttaa. 

Lopulta kuitenkin miehen isän kuoltua (äiti oli kuollut jo aiemmin), hänellä ei henkinen kestokyky enää riittänyt ja käytös meni suorastaan vaaralliseksi. Juominen lisääntyi, ja sen myötä väkivalta ja pettäminen. Oli pakko lähteä, koska pelkäsin henkeni edestä. 

Sama juttu meilläkin oli, että vieraiden seurassa, selvinpäin, mies oli erittäin miellyttävän ja asiallinen oloinen ihminen, sellainen joka hurmasi monia paitsi ulkonäöllään myös sulavalla käytöksellään... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi... Ettet vain päätyisi lööpiksi Iltalehden kanteen. :( Ethän päästä tilannetta liian pahaksi.

Vierailija
4/84 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:20"]

Jos joku on uhannut tappaa sut niin sellainen ihminen ei ole 'huomioiva, luotettava, uskollinen'...

[/quote]

90% ajasta hän on tuota ja kohtelee mua kuin kukkaa kämmenellä.. Uskollinen on. Tuolloin oli kännissä ja meillä oli paha riita,. Hän otti kurkustani kiinni (ei kuristanut) ja kysyi, että haluanko mä kuolla. Se oli pelottava tilanne. Olen muutaman riidan jälkeen mielessäni vakavasti harkinnut suhteen lopettamista.

ap

Vierailija
5/84 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies jättää sinut, koska itse et tajua lähteä ajoissa.

Vierailija
6/84 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:20"]

Minulla oli samantapainen mies... Ymmärsin ja kestin käytöstä, koska tiesin ettei hän ole tahallaan paha ja ilkeä, vaan kärsii monista henkisistä ongelmista. Uskoin ja luotin, että terapiat ja lääkkeet lopulta auttaa. 

Lopulta kuitenkin miehen isän kuoltua (äiti oli kuollut jo aiemmin), hänellä ei henkinen kestokyky enää riittänyt ja käytös meni suorastaan vaaralliseksi. Juominen lisääntyi, ja sen myötä väkivalta ja pettäminen. Oli pakko lähteä, koska pelkäsin henkeni edestä. 

Sama juttu meilläkin oli, että vieraiden seurassa, selvinpäin, mies oli erittäin miellyttävän ja asiallinen oloinen ihminen, sellainen joka hurmasi monia paitsi ulkonäöllään myös sulavalla käytöksellään... 

[/quote]

Ikävä kuulla, mutta onneksi pääsit pois suhteesta. Mä toivon, että meille ei käy näin :( Munkin mieheltä on kuollut molemmat vanhemmat ja muutenkin joutunut kokemaan kovia. Hän ei juo kovin usein, ei edes joka viikko, ja toivon, ettei ala juoda useammin.

Mies ei oikeastaan ole ilkeä. Hän ei ole koskaan haukkunut mua. Ainoastaan kun on saanut jonkun mustasukkaisuuskohtauksen, hän on sanonut musta asioista, jotka ei ole totta (että olisin muka pettänyt häntä ym.)

ap

Vierailija
7/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kun vielä voit. Oikeasti.

Vierailija
8/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Onko teillä lapsia?

Vierailija
9/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, mutta haluamme yhteisiä lapsia. Kunhan elämäntilanne ja suhde saataisiin sopivalle mallille ja tasapainoon. Muutama vuosi ainakin menee vielä :)

ap

Vierailija
10/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia ikinä tuohon suhteeseen?!!!!!!!!!

Vierailija
11/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ne teidän tuttavat tunne sinuakaan... Tehän vain esitätte olevinanne mitä lie olettekin.

Vierailija
12/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:49"]

90% ajasta hän on tuota ja kohtelee mua kuin kukkaa kämmenellä.. [/quote]

Ihmistä ei määrittele se minkälainen hän on 90 tai edes 99% ajasta vaan se minkälainen hän on sen 1% ajasta. Koska sen yhden prosentin pelossa eläminen määrittää esim. lapsen elämän.

Vierailija
13/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 11:00"]

Ap, ei ne teidän tuttavat tunne sinuakaan... Tehän vain esitätte olevinanne mitä lie olettekin.

[/quote]

Anteeksi, mitä me esitämme olevamme? En mä mitään esitä.

Vierailija
14/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi on täysi idiootti, mutta niin olet kyllä sinäkin omalla tavallasi.

Vierailija
15/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 11:01"]

[/quote]

[/quote]

Esitätte, että teillä on hyvä parisuhde ja olette mukavia ihmisiä 100% ajasta, vaikka toinen on kynnysmatto ja toinen tuleva...

Vierailija
16/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:49"]

90% ajasta hän on tuota ja kohtelee mua kuin kukkaa kämmenellä.. [/quote]

Ihmistä ei määrittele se minkälainen hän on 90 tai edes 99% ajasta vaan se minkälainen hän on sen 1% ajasta. Koska sen yhden prosentin pelossa eläminen määrittää esim. lapsen elämän.

[/quote]

Mä en aio hankkia lapsia, jos minä itse tai lapseni joutuu elämään pelossa. Yksi syy siihen, miksi emme vielä hanki lapsia.

ap, kirjoitin myös viestin 14

Vierailija
17/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei miehesi muutu. Älä hanki lapsia hänen kanssaan vaan lähde. Kumppanin pitää pystyä olemaan 'huomioiva, luotettava, uskollinen...' 100% ajasta.

Vierailija
18/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:57"]

Ei ole lapsia, mutta haluamme yhteisiä lapsia. Kunhan elämäntilanne ja suhde saataisiin sopivalle mallille ja tasapainoon. Muutama vuosi ainakin menee vielä :)

ap

[/quote]

Itsepetokselta tuo on kun ajattelet miehen muuttuvat.

Vierailija
19/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet että sun rakkautesi muuttaa miestä, tai lasten saaminen pelastaa suhteen, olet VÄÄRÄSSÄ! Noi merkit mustasukkaisuudesta tosin viittaa siihen että se lähteminenkään tosta suhteesta ei enää tule (tai tulisi) olemaan helppoa, kuullostaa sen kaltaiselta mieheltä että jos hän ei saa sinua, ei kukaan muukaan...En voi kun onnea toivottaa valitsemallasi tiellä!

Vierailija
20/84 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 11:03"]

[/quote]

[/quote]

Esitätte, että teillä on hyvä parisuhde ja olette mukavia ihmisiä 100% ajasta, vaikka toinen on kynnysmatto ja toinen tuleva...

[/quote]

Emme me mitään hyvää parisuhdetta esitä. Olemme ihmisten ilmoilla normaalisti niin kuin käyttäydymme muutenkin. Varmasti näytämme onnelliselta pariskunnalta muiden silmissä, kun suurimman osan ajasta olemme sitä. Ei se ole esittämistä, jos en kerro kahvipöydässä tutuille, että millainen mies on humalassa ta millainen menneisyys hänellä on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi