Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pitävät etelän tummista miehistä?

Vierailija
09.03.2014 |

Eräs työkaveri oli käynyt Kreikassa ja hehkutti miten komeita miehiä siellä oli. Vastaavaan olen törmännyt ennenkin. Ei varmaan ole ennenkuulumatonta tietoa, että suomalaiset naiset käyvät kuumina näihin Etelä-Euroopan suklaasilmiin. Onko tämä eksotiikanhimo vain ulkonäöstä johtuvaa, vai ovatko nuo miehet jotenkin muutoin erilaisia kuin pohjoismaalaiset? Itse olen siis täysin suomalainen mies, ja mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:21"]

Tässä ketjussa se klassikko taas näkyy; suomalaisen (ainakin yhden) miehen olematon itsetunto.

[/quote]

Tämä on jo niin kulunut tämä "suomalaisen miehen itsetunto on syy miksi huoraan kaikkien maailman kiertolaisten kanssa" .

Miesten heikon itsetunnon vuoksihan suurinta osaa pörssiyhtiöistä johtaa nainen ?  Naisten on täytynyt luoda Nokiat, Koneet, Angry Birdsit ja kaikki miesten työpaikat kun miehillä on niin heikko itsetunto. Nobelit ja kansainväliset palkinnot tulevat aina naisille, kun miehillä on se itsetunto... Naista johtaa aina nainen, tietysti. Naisvaltaiset työpaikat ovat aina tunnetusti niin sopuisia, kun naisilla on niin vahva se itsetunto.

Jaa sitä perääsi sille musulmaanillesi. Voit olla huoleti. Huono itsetuntoni huolehtii siitä, että en tule puuhianne keskeyttämään.

[/quote]

No sinä et ainakaan ole luonut edes paskaa.

[/quote]

Nykyään paskan lapiointi on ihan ulkkisten hommaa. Kaikki siivoojat ja paskakuskit on jostain etelämpää.

[/quote]

No sitähän minä sanoin ettei susta ole edes paskaa luomaan.

Vierailija
62/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan, miksiköhän... ;) Jos tämä kuva ei vielä vakuuta niin katsokaa se vuoden 2010 Euroviisuesiintyminen Youtubesta. Ei tarvi paljon selitellä :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Giorgos_Alkaios

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin luen tätä ketjua ymmärrän täysin miksi suomalainen nainen haluaa miehensä etelä-euroopasta. Tämän ketjun kommenttit saavat minut häpeämään sitä että olen suomalainen mies

Vierailija
64/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin luen tätä ketjua ymmärrän täysin miksi suomalainen nainen haluaa miehensä etelä-euroopasta. Tämän ketjun kommenttit saavat minut häpeämään sitä että olen suomalainen mies

Vierailija
65/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile tai tee mitään aloitteita. Suomessa miehet tosiaan tulevat valomerkin jälkeen vonkaamaan. Etelässä missä sattuu ja useat miehet flirttailevat ja osoittavat kiinnostusta minua kohtaan. En käy spekuloimaan miksi he osoittavat kiinnostusta. Kysyisinkin, miksi etelän tummat miehet käyvät kuumana minuun, mutta suomalaiset miehet eivät? Etsin vakavaa suhdetta, mutta aina silloin tällöin jollain flirtaajaallakin onnistaa.

Vierailija
66/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jolla espanjalainen mies. Työpaikalla Suomessa tavattiin työkavereina, ihastuttiin, rakastuttiin, mentiin yhteen. Eipä ole todellakaan valittamista, ei ollenkaan vastaa mitään stereotyyppiä naista alistavasta machosta, pettäjästä tms. Semmoinen rauhallinen hiljainen tietokonenörtti tuo on, IT-alalta kun on bongattu ;-)

Vierailija
67/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:23"]

[/quote]

Ilmankos kukaan nainen ei huoli sinua. Suomalaisen miehen heikko itsetunto puhuu.

Vierailija
68/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huh, huh onpa kyllä alhainen suomalaismiesten itsetunto :D ei voi kuin nauraa :D

Vierailija
69/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko suomalaisten miesten huonosta itsetunnosta, että mitä etelämpää mies niin sitä ällömmältä nainen tuntuu ? Vai onko se universaali ilmiö ? Miten kreikkalaiset suhtautuvat kreikkalaiseen naiseen joka on ollut vaikka afrikkalaisen kanssa ?

Vierailija
70/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei c'mon! Kuka sanoisi ei jollekin Theo Theodoridiksen näköiselle, ei varmaan monikaan nainen eikä mieskään :)

Harmi vaan en ole Kreikassa koskaan nähnyt yhtään ainoaa komeaa miestä, en tiedä mihin ne on sieltä hävinneet vai olenko vain sokea.

Turkissakin on tullut käytyä kymmenen kertaa, enkä sielläkään ole nähnyt kuin yhden komean miehen! Oli ruskettunut, shortseissa, lihaksikas, suunnilleen samanlaiset hiukset kuin Theolla, harmi vaan näin vaan ohimennen:)

Kai niitä komeita on ihan yhtä paljon joka maassa, eli ei niin hirveästi.

Vierailija
71/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten pidä elvistellä noilla jutuilla. Melko moni ukko jättää uuden muijansa jos sattuu kuulemaan että etelässä on pillu liukkaana reissattu. Sen verran heikko itsetunto on monella rasistilla.

Vierailija
72/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:44"]

Siis huh, huh onpa kyllä alhainen suomalaismiesten itsetunto :D ei voi kuin nauraa :D

[/quote]

Menes nyt lutkuttamaan sitä kreikkalaisen hoitsun tikkaria, ennekuin muut hoitsut ehtii ensiksi... :D   :o-8

Vierailija
73/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:35"]

Täällä yksi jolla espanjalainen mies. Työpaikalla Suomessa tavattiin työkavereina, ihastuttiin, rakastuttiin, mentiin yhteen. Eipä ole todellakaan valittamista, ei ollenkaan vastaa mitään stereotyyppiä naista alistavasta machosta, pettäjästä tms. Semmoinen rauhallinen hiljainen tietokonenörtti tuo on, IT-alalta kun on bongattu ;-)

[/quote]

Niin, olen huomannut että nörtit on parhaita! Ainakin ne jotka tunnen ovat älykkäitä, fiksuja, ihania ja ottavat naisenkin huomioon. Rakas mieheni on komea, pitkä ja tumma ihan suomalainen nörtti. 

Vierailija
74/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 00:10"]

Ei sitten pidä elvistellä noilla jutuilla. Melko moni ukko jättää uuden muijansa jos sattuu kuulemaan että etelässä on pillu liukkaana reissattu. Sen verran heikko itsetunto on monella rasistilla.

[/quote]

Kuka nyt rasistin kanssa haluaisiakaan pariutua? O_o

Vierailija
75/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:44"]

[/quote]

Menes nyt lutkuttamaan sitä kreikkalaisen hoitsun tikkaria, ennekuin muut hoitsut ehtii ensiksi... :D   :o-8

[/quote]

Öö.. En tunne kyllä ketään kreikkalaista hoitsua, mutta jos olisin sinkku, niin en panisi pahakseni tutustua! Ranskalainen aviomies kyllä löytyy.

Vierailija
76/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan tuolta 60km etelämmästä kuin minä.. :D

VIHREÄT silmät ja vaaleanruskea tukka... <3

Joten vastaan... En itse ainakaan vaihtaisi omaani 

mihinkään adonikseen... ;)

Vierailija
77/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:15"]Niin tosiaan, miksiköhän... ;) Jos tämä kuva ei vielä vakuuta niin katsokaa se vuoden 2010 Euroviisuesiintyminen Youtubesta. Ei tarvi paljon selitellä :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Giorgos_Alkaios

[/quote]

Tuohan on myllylän mika 3 romillessa sammunu rannalle! LOL

Vierailija
78/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:44"]

[/quote]

[/quote]

Öö.. En tunne kyllä ketään kreikkalaista hoitsua, mutta jos olisin sinkku, niin en panisi pahakseni tutustua! Ranskalainen aviomies kyllä löytyy.

[/quote]

Isäsi olisi varmaan toivonut sittenkin poikaa. Mahtaa käydä suomalaisen miehen heikolle itsetunnolle, kun tytär parittelee puolen euroopan kanssa ja vielä ylpeilee sillä.

Vierailija
79/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
80/124 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ne suomalaismiehet, jotka naimisissa esimerkiksi thaimaalaisen kanssa, ovat enemmän miehiä, miehekkäitä.

Ne suomalaisnaiset taas, jotka naimisissa "etelän miesten" kans ovat enemmän naisia, naisellisia.

Mies saa huolehtia vaimostaan, jolloin miehisyys korostuu ja nainen saa olla nainen tässä toisessa suhteessa.