Miksi naiset pitävät etelän tummista miehistä?
Eräs työkaveri oli käynyt Kreikassa ja hehkutti miten komeita miehiä siellä oli. Vastaavaan olen törmännyt ennenkin. Ei varmaan ole ennenkuulumatonta tietoa, että suomalaiset naiset käyvät kuumina näihin Etelä-Euroopan suklaasilmiin. Onko tämä eksotiikanhimo vain ulkonäöstä johtuvaa, vai ovatko nuo miehet jotenkin muutoin erilaisia kuin pohjoismaalaiset? Itse olen siis täysin suomalainen mies, ja mielenkiinnosta kysyn.
Kommentit (124)
Onhan ne komeita (asuin 6 kk Kreikassa), mutta moni on sovinisti. En ottaisi omaksi mieheksi vaikka niitä ihan mielelläni katselinkin :) Olen ihan tavallisen suomalaismiehen kanssa nykyään naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:41"]
Mulla sattuu olemaan juuri kreikkalainen mies. Hän on tumma ja kiihkeä, miehekäs komistus. ;) Voittaa kaikki suomalaiset exät mennen tullen!
[/quote]
Tunnen kaksi kreikkalaista. Toinen siivoaa toimistoamme ja toinen tekee kebappeja. Aika laiskoja ovat.
[/quote]
Kiva juttu. Niistä kumpikaan ei kyllä ole minun mieheni. :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:51"]
Mulla sattuu olemaan juuri kreikkalainen mies. Hän on tumma ja kiihkeä, miehekäs komistus. ;) Voittaa kaikki suomalaiset exät mennen tullen!
[/quote]
Tunnen kaksi kreikkalaista. Toinen siivoaa toimistoamme ja toinen tekee kebappeja. Aika laiskoja ovat.
[/quote]
Jaah, no suomalaiset vastinparinsa tuskin kuitenkaan alentuisivat siivoojan tai kebab-ravintoloitsijan hommiin, vaan makaavat sohvillaan nostaen työkkärin korvauksia. Itse en nimittelisi siivoustyötä tekevää henkilöä laiskaksi.
[/quote]
Ne on näitä nälkää näkeviä kreikkalaisia, jotka ovat tulleet Suomeen pimpin avulla paremman elintason perässä. Joutunut siivoamaan, kun ei saa jotakin tukia. Ei kovin ammattitaitoinen siivoojaa. Oli paljon paremmin siivottu aikaisemmin, kun siivoojana oli suomalainen nainen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:45"]
Tämä menee aina tähän, mutta antaa naisten hakea noita kerjäläisiä välimereltä. Ukrainasta, Venäjältä, Baltiasta, Aasiasta on tulossa miehille kyllä seuraa joka osaa arvostaa Suomi miestä.
Ja jotta tämä keskustelu saisi arvoisensa jatkon, niin täsmennetään vielä, että eivät ole mitään alkoholiongelmaisia, lapsiaan kohtaan väkivaltaisia, kalpeanaamiaisa, harvahiuksisia, persjalkaisia, päärynänmuotoisia, frigidejä, feminsmin pilaamia tissittömiä siiderivalaita.
[/quote]
Mistä muuten johtuu että kun suomalaiselle naiselle syntyy ensimmäinen lapsi tukka tippuu lattialla. Hyi helvata että sellainen harva vaalea lirutukka on ällöttävä. Sellainen josta riittää juuri ja juuri korvien päälle ja siihen vielä joku kansakoulunopettaja permanentti ja typerä värjäys.
Piukkapeppuisella thaikulla tai venäläisellä ei ole tätä ongelmaa vaikka lapsia vääntäisi liukuhihnalta. Mistä johtuu, auttaisiko joku juurilaserhoito ?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä sinun miehesi tekee ? Koneinsinööri ?
Itsetunnottomat hylkiöt saa siellä silmää ja kullia kaikkiin aukkoihin, Suomessa niitä ei katsoisi kukaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä sinun miehesi tekee ? Koneinsinööri ?
[/quote]
Nyt työttömänä, mutta hän on erittäin ammattitaitoinen ravintolatyöntekijä.
Suomalaiset miehet eit tee *ikinä* aloitetta! Istuu naama maidonvalkoisena ja hyvä kun päin kattoo. Sit saa kädestä viedä treffeille kun on itsensä kehdannut kutsua. Kännissä sit uskalletaan just sanoa et "pidän sua pantavana", ja netistä uskalletaan etsiä seksiseuraa. Siksi.
Huvittavaa miten tässäkin ketjussa haukutaan suomalaisia kreikkalaisiin verraten läskeiksi, kun todellisuudessa Kreikassa on enemmän ylipainoisia kuin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:39"]Itsetunnottomat hylkiöt saa siellä silmää ja kullia kaikkiin aukkoihin, Suomessa niitä ei katsoisi kukaan.
[/quote
Nehän nussivatkin naista vain perseeseen. Pyyhkiväthän ne perseensäkin paljaalla kädellä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:17"]
Joku sanoi ettei ne ole isoja vauvoja, mutta tuskin Suomessa ollaan mamman lihapatojen äärellä vielä 40 vuotiaina.
[/quote]
Eipä niin, Suomessa ne saamattomat (niin naiset kuin miehetkin) elävät sossun, eli sinun rahoillasi.
Tuo en sitten ollut minä, joka kommentoi jotain työttömästä ravintoloitsijasta. Minulla siis kreikkalainen mies ja kommentoin aikaisemmin. Oma mieheni on sairaanhoitaja, asunut Suomessa jo 25 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:49"]
Suomalaiset miehet eit tee *ikinä* aloitetta! Istuu naama maidonvalkoisena ja hyvä kun päin kattoo. Sit saa kädestä viedä treffeille kun on itsensä kehdannut kutsua. Kännissä sit uskalletaan just sanoa et "pidän sua pantavana", ja netistä uskalletaan etsiä seksiseuraa. Siksi.
[/quote]
Parin viikon loman aikana ehtii "avautua" kymmenille charmanteille iskukykyiselle balkaanille. Sitten voi pylly kipeänä odottaa seuraavaa lomamatkaa turistirannalle pantavaksi.
[/quote]
Juu saavat pitää kaltaisesi unelman.
Siis te ootte ihan sairaita :D aaaapuvvaaa... Eikö ole muuta elämää kun täällä vaahdota tällaisesta asiasta.
Makunsa kullakin? vastaus kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:14"]
Tuo en sitten ollut minä, joka kommentoi jotain työttömästä ravintoloitsijasta. Minulla siis kreikkalainen mies ja kommentoin aikaisemmin. Oma mieheni on sairaanhoitaja, asunut Suomessa jo 25 vuotta.
[/quote]
Aika miehekäs tuollainen karvarintainen sairaanhoitaja :D
[/quote]
Kyllä on, usko pois. :P
[/quote]
Jos miehesi on asunut Suomessa 25 vuotta on hän nusaissut ainakin kymmentätuhatta huonosti koulutettua Suometarta. Lisäksi hän on todennäköisesti ollut naimisissa ainakin kolme kertaa. Miehekkäät nappisilmät, mutta oikea JÄMIEN JÄMÄ.
Lainaus hesarista.
"Neuvostoliiton romahdettua suomalaismiesten avioliitot ulkomaalaisten kanssa ovat kolminkertaistuneet. Eniten he menevät naimisiin virolaisten, thaimaalaisten ja entisen Neuvostoliiton alueen naisten kanssa. Liittojen kestoennuste on paljon normaalia heikompi, mutta silti verrattomasti parempi kuin suomalaisnaisella, joka menee naimisiin turkkilaisen tai marokkolaisen kanssa. Näillä naisilla on myös usein alhainen koulutustaso. Liitto hajoaa yli seitsemän kertaa niin usein kuin suomalaisen kanssa solmittu. Ulkomaalaisen kanssa avioituneista miehistä vähäisin koulutus on thaimaalaisnaisten puolisoilla. Eronneisuus on heidän liitoissaan suuri.
Suomalaisen yhteiselo kestää tilastojen mukaan parhaiten länsimaalaisen kanssa. Niistä marokkolaismiehistä, jotka menivät 90-luvulla täällä naimisiin, suurin osa on jo purkanut avioliittonsa."
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:24"]
[/quote]
Jos miehesi on asunut Suomessa 25 vuotta on hän nusaissut ainakin kymmentätuhatta huonosti koulutettua Suometarta. Lisäksi hän on todennäköisesti ollut naimisissa ainakin kolme kertaa. Miehekkäät nappisilmät, mutta oikea JÄMIEN JÄMÄ.
Lainaus hesarista.
"Neuvostoliiton romahdettua suomalaismiesten avioliitot ulkomaalaisten kanssa ovat kolminkertaistuneet. Eniten he menevät naimisiin virolaisten, thaimaalaisten ja entisen Neuvostoliiton alueen naisten kanssa. Liittojen kestoennuste on paljon normaalia heikompi, mutta silti verrattomasti parempi kuin suomalaisnaisella, joka menee naimisiin turkkilaisen tai marokkolaisen kanssa. Näillä naisilla on myös usein alhainen koulutustaso. Liitto hajoaa yli seitsemän kertaa niin usein kuin suomalaisen kanssa solmittu. Ulkomaalaisen kanssa avioituneista miehistä vähäisin koulutus on thaimaalaisnaisten puolisoilla. Eronneisuus on heidän liitoissaan suuri.
Suomalaisen yhteiselo kestää tilastojen mukaan parhaiten länsimaalaisen kanssa. Niistä marokkolaismiehistä, jotka menivät 90-luvulla täällä naimisiin, suurin osa on jo purkanut avioliittonsa."
[/quote]
Voi nyyh, ihan tässä kyynel tirahtaa silmäkulmaan loukkaantumisesta. Et tiedä meidän elämästämme mitään, hölmö.
Suomessa pata on valttia.Ei haittaa vaikka välillä raiskaavat.
Jos raiskaus Suominaista haittaisi,niin pöyristelykykyä löytyy.
Hys hys...
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:24"]
[/quote]
Lainaus hesarista.
[/quote]
Voi nyyh, ihan tässä kyynel tirahtaa silmäkulmaan loukkaantumisesta. Et tiedä meidän elämästämme mitään, hölmö.
[/quote]
Oi sinä vähäkoulutettu nainen. Kyllä siitä aika paljon voi kuitenkin päätellä jos hengaa 25 vuotta suomessa paneskelleen Kreikkalaisen SAIRAANHOITAJAN kanssa. Nauti niin kauan kuin flow tila kestää.
[/quote]
[/quote]
Jaah, no suomalaiset vastinparinsa tuskin kuitenkaan alentuisivat siivoojan tai kebab-ravintoloitsijan hommiin, vaan makaavat sohvillaan nostaen työkkärin korvauksia. Itse en nimittelisi siivoustyötä tekevää henkilöä laiskaksi.