Miksi naiset pitävät etelän tummista miehistä?
Eräs työkaveri oli käynyt Kreikassa ja hehkutti miten komeita miehiä siellä oli. Vastaavaan olen törmännyt ennenkin. Ei varmaan ole ennenkuulumatonta tietoa, että suomalaiset naiset käyvät kuumina näihin Etelä-Euroopan suklaasilmiin. Onko tämä eksotiikanhimo vain ulkonäöstä johtuvaa, vai ovatko nuo miehet jotenkin muutoin erilaisia kuin pohjoismaalaiset? Itse olen siis täysin suomalainen mies, ja mielenkiinnosta kysyn.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vastatatakseni aloittajan kysymykseen, mielestäni syy on ilmeinen.
Suurin osa suomalaisista miehistä nyt vain sattuu olemaan ylipainoisia, apinannaamaisia, rasistisia juoppolalleja, jotka pahaa oloaan puratakseen pahoinpitelevät joko perhettään tai toisiaan.
Sitten kun joku huomauttaa tästä epäkohdasta, vetäytyvät he kuoreensa ja raivokkaasti mutisevat kuinka syy on noissa inhottavissa ulkomaalaisissa, jotka vievät heiltä työt ja naiset.
Miehet. Katsoisitte joskus peiliin ja miettisitte voisiko syy löytyä myös teistä itsestänne. Ei kaikki teidän ongelmanne voi johtua muista ihmisistä vaikka niin on helppo kuvitella.
Naisena en pidä siitä, miten täällä haukutaan suomalaisia miehiä. Vaikka pidän myös niistä tummista.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Ne on näitä nälkää näkeviä kreikkalaisia, jotka ovat tulleet Suomeen pimpin avulla paremman elintason perässä. Joutunut siivoamaan, kun ei saa jotakin tukia. Ei kovin ammattitaitoinen siivoojaa. Oli paljon paremmin siivottu aikaisemmin, kun siivoojana oli suomalainen nainen.
[/quote]
Kreikka on EU maa, eivät siis tarvitse pimppiä tai mitään muutakaan että Suomeen pääsevät.
[/quote]
Luoja paratkoon me tiedämme, että Kreikka on EU maa. Mutta miksi ja miten onnistuivat liruttamaan itsensä jäseneksi ?
Kuinka moni uskoo, että Kreikkalaiset maksavat velkansa takaisin ? Tuskin monikaan.
Väitetään että koska Kreikassa ei ole luterista uskontoa vaan se venäläinen versio kristinuskosta, he na
Olet varmaan sitten itsekin ihan samalla tavalla kateellinen tummille kreikkalaiskaunottarille, kun olet myös itsekin hailakan värinen suomalainen? Pata kattilaa soimaa?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Onneksi meiltä suomalaisiltakin löytyy joskus jotain saman kaltaista, kuten vaikka Robin :P