Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pitävät etelän tummista miehistä?

Vierailija
09.03.2014 |

Eräs työkaveri oli käynyt Kreikassa ja hehkutti miten komeita miehiä siellä oli. Vastaavaan olen törmännyt ennenkin. Ei varmaan ole ennenkuulumatonta tietoa, että suomalaiset naiset käyvät kuumina näihin Etelä-Euroopan suklaasilmiin. Onko tämä eksotiikanhimo vain ulkonäöstä johtuvaa, vai ovatko nuo miehet jotenkin muutoin erilaisia kuin pohjoismaalaiset? Itse olen siis täysin suomalainen mies, ja mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:30"]

Olen huomannut, että ne suomalaismiehet, jotka naimisissa esimerkiksi thaimaalaisen kanssa, ovat enemmän miehiä, miehekkäitä.

Ne suomalaisnaiset taas, jotka naimisissa "etelän miesten" kans ovat enemmän naisia, naisellisia.

Mies saa huolehtia vaimostaan, jolloin miehisyys korostuu ja nainen saa olla nainen tässä toisessa suhteessa.

[/quote]Mä olen jjust nähnyt ihan päinvastoin. Vanhoja kaljamahoja ne on ja hakevät thai-vaimon, kun ei suomalaista saa.

Vierailija
102/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähdöstä, kannattaa mittauttaa hemoglobiini, varsinkin jos on runsaat kuukautiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turkkilainen mies. En käynyt erityisen kuumana tähän tai ylipäätään turkkilaisiin miehiin. Luonne ratkaisi. Kiltti, empaattinen ja hyväsydäminen.

Enkä ole mikään keski-ikäinen vaan ihan tavallinen 26-vuotias nainen. Mies on pari vuotta vanhempi, ei ole mikään Alanyan tuliainen. En ymmärrä edes miten siellä voi kukaan rakastua niin palavasti lomamatkalla. Kai se erilaisuus viehättää joitain. Meillä oli aluksi kulttuurieroja jotka vitutti paljon, mutta niistäkin on selvitty.

Vierailija
104/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua juurikaan naisten eteläntuliaisina tulleet miehet häiritse. Tälläista harjoittavat naiset ovat nimittäin lähes poikkeuksetta luonteeltaan vaikeita tapauksia, joita yksikään järjissään oleva sisintä arvostava suomalaismies ei parisuhteeseen kelpuuttaisi.

Vierailija
105/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne sanovat "i love you", ym. merkitykstöntä diipadaapaa ja smalltalkiin tottumaton suomitallukka luulee, että se gigolo on oikeasti rakastunut :D

Vierailija
106/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:45"]

Tämä menee aina tähän, mutta antaa naisten hakea noita kerjäläisiä välimereltä. Ukrainasta, Venäjältä, Baltiasta, Aasiasta on tulossa miehille kyllä seuraa joka osaa arvostaa Suomi miestä.

Ja jotta tämä keskustelu saisi arvoisensa jatkon, niin täsmennetään vielä, että eivät ole mitään alkoholiongelmaisia, lapsiaan kohtaan väkivaltaisia, kalpeanaamiaisa, harvahiuksisia, persjalkaisia, päärynänmuotoisia, frigidejä, feminsmin pilaamia tissittömiä siiderivalaita.  

[/quote]

Mistä muuten johtuu että kun suomalaiselle naiselle syntyy ensimmäinen lapsi tukka tippuu lattialla. Hyi helvata että sellainen harva vaalea lirutukka on ällöttävä. Sellainen josta riittää juuri ja juuri korvien päälle ja siihen vielä joku kansakoulunopettaja permanentti ja typerä värjäys.

Piukkapeppuisella thaikulla tai venäläisellä ei ole tätä ongelmaa vaikka lapsia vääntäisi liukuhihnalta. Mistä johtuu, auttaisiko joku juurilaserhoito ?

[/quote

Aaw! Tais oottaa itsetunnon päälle :)

Vierailija
107/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet yleistävät niin paljon?

Vierailija
108/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöskin kreikkalaisen kans naimisissa. Tumma, herkkä, tulinen- niin rakas. Puhuu ja pussaa eikä ole sovinisti!
Lääkäri ammatiltaan.

Vierailija
109/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset miehet usein mukavan puheliaita suomalaisiin verrattuna. En nyt mitään sen radikaalimpaa eroa keksi.

Vierailija
110/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatatakseni aloittajan kysymykseen, mielestäni syy on ilmeinen.

Suurin osa suomalaisista miehistä nyt vain sattuu olemaan ylipainoisia, apinannaamaisia, rasistisia juoppolalleja, jotka pahaa oloaan puratakseen pahoinpitelevät joko perhettään tai toisiaan.

Sitten kun joku huomauttaa tästä epäkohdasta, vetäytyvät he kuoreensa ja raivokkaasti mutisevat kuinka syy on noissa inhottavissa ulkomaalaisissa, jotka vievät heiltä työt ja naiset.

Miehet. Katsoisitte joskus peiliin ja miettisitte voisiko syy löytyä myös teistä itsestänne. Ei kaikki teidän ongelmanne voi johtua muista ihmisistä vaikka niin on helppo kuvitella.

Vierailija
111/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geneettinen erilaisuus koetaan vetoavana siksi, että sisäsiittoisuudesta ei lisääntymisen kannalta hyvää seuraa. Kyseessä on siis luonnon oma tapa optimoida lajin säilymistä ja menestystä.

Siksi onkin hyvä, että suomimiehet saavat ihanaa ja tiukkaa thaityttöä. :) vaikka se kuinka syökin suomilehmän arvoa.

Vierailija
112/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehessä ei merkitse kansallisuus tai alkuperä. Kunhan menestyy elämässään samalla tasolla kuin minä ja kykenemme kommunikoimaan suomeksi niin asia ok.

Vierailija
113/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tykkää yhtään "tummasta ja tulisesta". Tumma on hyvä, jos ihokin on tumma eli nege, mutta sellainen vaalea iho tummilla/mustilla hiuksilla ja ruskeilla silmillä ei vaan sytytä.

Varmaan olen sitten poikkeus.

Vierailija
114/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ikiaikainen juttu, ei mitään eroa oliko teini 80-luvulla vai 2014. Aurinkoranta jos mikä saa Harlekiini-sarjat eloon, nappisilmät porautuu syvemmälle ja kun ei ole yhteistä kieltä voi kuvitella loput.

Joku sanoi ettei ne ole isoja vauvoja, mutta tuskin Suomessa ollaan mamman lihapatojen äärellä vielä 40 vuotiaina.

Eikö?

Vierailija
115/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon ystäviä "etelästä",myös miehiä,ja voin sanoa tämän: ovat tunteissaan avoimempia, paljon sitoutuneempia perheeseen, lapsirakkaita, myös seksi on hyvää (minulla siis italialainen mies). Eivät pönötä sohvalla mykkänä ja kaivele muniaan. En ottaisi enää suomalaista, kiitos vaan. Tietysti ulkonäkö näyttää eksoottiselta mutta niin meidänkin ulkonäkömme heidän mielestään.  

Vierailija
116/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaisilta miehiltä yleisesti ottaen puuttuu sellainen tärkeä asia, joka on itsetunto. Naista ei uskalleta lähestyä muuta kuin kaatokännissä. Lisäksi useissa etelän maissa miehet ovat vielä miehiä.

Olisko heillä ihan hormonaalisesti eroa. Lämmin ilmasto, saako se mieshormonituotannon eri tavalla käyntiin? Tummia karvojakin on siellä täällä, katse huokuu miehen asennetta, voimakkaan testosteronin voi ihan haistaa, leukaperät on jyhkeät, äänikin miehekäs. Se?

Vierailija
117/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa suomalainen tai ulkomaalainen, mutta jos on tumma(tummat hiukset jne) ja sivistynyt, huumorintajuinen ni muhun vetoaa. Elämäniloinen ja sympaattinen. Olen onnekseni myös tavannut.

Vierailija
118/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon ystäviä "etelästä",myös miehiä,ja voin sanoa tämän: ovat tunteissaan avoimempia, paljon sitoutuneempia perheeseen, lapsirakkaita, myös seksi on hyvää (minulla siis italialainen mies). Eivät pönötä sohvalla mykkänä ja kaivele muniaan. En ottaisi enää suomalaista, kiitos vaan. Tietysti ulkonäkö näyttää eksoottiselta mutta niin meidänkin ulkonäkömme heidän mielestään.  

Italia onkin tasa-arvon mallimaa. Tv-ohjelmissa silikonitissi pimut on silmänruokana ja mies asuu äitinsä paasattavana, kunnes muuttaa vaimonsa paasattavaksi.

Vierailija
119/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin rakastumaan ei suomalaiseen miehen ennen muinoin ja sain tavallista älykkäämmän lapsen.

Itä- ja länsisuomalaisten geenit eroaa toisistaan yhtä paljon tai enemmän, kuin suomalaisen naisen ja etelänmaan miehen. Että siinä olisi vaihtoehtoa geenien liikkuvuudelle...

Vierailija
120/124 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaisilta miehiltä yleisesti ottaen puuttuu sellainen tärkeä asia, joka on itsetunto. Naista ei uskalleta lähestyä muuta kuin kaatokännissä. Lisäksi useissa etelän maissa miehet ovat vielä miehiä.

Johtuisiko siitä, ettei kreikkalaiselle miehelle ole lapsesta asti saarnattu tasa-arvosta ja seksuaalisesta ahdistelusta? Sen sijaan hänelle on opetettu "vanhoillisia" sukupuolirooleja ja käytöstapoja. Hän "tietää" olevansa naista parempi, mutta hänet on opetettu kohtelemaan naista hyvin. Vastaavasti suomalainen mies "tietää" olevansa tyhmempi kuin nainen ja lasten oikeuksia ja yksilönvapauksia korostava kasvatus on jättänyt käytöstapoihin toivomisen varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi