Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pitävät etelän tummista miehistä?

Vierailija
09.03.2014 |

Eräs työkaveri oli käynyt Kreikassa ja hehkutti miten komeita miehiä siellä oli. Vastaavaan olen törmännyt ennenkin. Ei varmaan ole ennenkuulumatonta tietoa, että suomalaiset naiset käyvät kuumina näihin Etelä-Euroopan suklaasilmiin. Onko tämä eksotiikanhimo vain ulkonäöstä johtuvaa, vai ovatko nuo miehet jotenkin muutoin erilaisia kuin pohjoismaalaiset? Itse olen siis täysin suomalainen mies, ja mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossakaan ei saa yleistää vaikka moni nainen munalla käykin. Ja hiveleehän se itsetuntoa kun nuoremmatkin miehet pörrää ympärillä.

Itse olen hyvin tyytyväinen vaaleaan suomalaiseen mieheeni enkä olisi valmis minkään mokkakikkelin painettavaksi.

Vierailija
82/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne erilaisia. Osaavat puhua naisille kauniisti ja ovat kohtelijaita. Ei mitään isoja vauvoja kuten suomalaismiehet. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pidä niistä. Yleensä lyhyitä, hikisiä ja epähygieenisiä. Tottuneet siihen että nainen tottelee. No thanks.

Vierailija
84/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein kohtelijaita... *huoh*

Vierailija
85/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.

Vierailija
86/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin on rakennettu biologinen tarve hankkia mahdollisimman hyvät geenit lapselleen. Osa sitä on tarpeeksi suuri variaatio geeniperimässä. Sisäsiittoisaa pariutua vain suomalaisten kesken.

Vierailija
87/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettinen erilaisuus koetaan vetoavana siksi, että sisäsiittoisuudesta ei lisääntymisen kannalta hyvää seuraa. Kyseessä on siis luonnon oma tapa optimoida lajin säilymistä ja menestystä.

Vierailija
88/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikiaikainen juttu, ei mitään eroa oliko teini 80-luvulla vai 2014. Aurinkoranta jos mikä saa Harlekiini-sarjat eloon, nappisilmät porautuu syvemmälle ja kun ei ole yhteistä kieltä voi kuvitella loput. 

Joku sanoi ettei ne ole isoja vauvoja, mutta tuskin Suomessa ollaan mamman lihapatojen äärellä vielä 40 vuotiaina.

Vierailija
89/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://data3.whicdn.com/images/58287576/thumb.jpg

Kyllä tuollainen mies voittaa mennen tullen jonkin vaalean hiirulaispertin Savonlinnasta.

Vierailija
90/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaisilta miehiltä yleisesti ottaen puuttuu sellainen tärkeä asia, joka on itsetunto. Naista ei uskalleta lähestyä muuta kuin kaatokännissä. Lisäksi useissa etelän maissa miehet ovat vielä miehiä.

Vierailija
91/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla vauvoilla tarkoitinkin ulkonäköä.vat suomalaiset miehet eivät ole ulkoisesti vetoavia. muistuttavat vauvaa. Usein lihavia myös.

Vierailija
92/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös etelän tummista miehistä.

-Mies28v-

Vierailija
93/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sotkee usein ihastumisen mieheen ihastumiseen uuteen paikkaan. Kun ihastuu kreikkalaiseen pääsee osalliseksi Kreikasta.

Nainen hakee toimintaympäristöä miehen kautta, tiedostamattaan. Mies tarjoaa ulospääsyn pois arjesta.

Uusi toimintaympäristö voi olla rikkaammat ympyrät, Kreikka jne.

Vierailija
94/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattuu olemaan juuri kreikkalainen mies. Hän on tumma ja kiihkeä, miehekäs komistus. ;) Voittaa kaikki suomalaiset exät mennen tullen!

Vierailija
95/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on karkea yleistys, mutta: suomalaisessa ja monessa ulkomaalaisessa miehessä on se ero, että monen muun kulttuurin kasvatti ottaa kontaktia ja keskustelee enemmän. Onhan se ihan mukavaa. 

Vierailija
96/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee aina tähän, mutta antaa naisten hakea noita kerjäläisiä välimereltä. Ukrainasta, Venäjältä, Baltiasta, Aasiasta on tulossa miehille kyllä seuraa joka osaa arvostaa Suomi miestä.

Ja jotta tämä keskustelu saisi arvoisensa jatkon, niin täsmennetään vielä, että eivät ole mitään alkoholiongelmaisia, lapsiaan kohtaan väkivaltaisia, kalpeanaamiaisa, harvahiuksisia, persjalkaisia, päärynänmuotoisia, frigidejä, feminsmin pilaamia tissittömiä siiderivalaita.  

Vierailija
97/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:45"]

Tämä menee aina tähän, mutta antaa naisten hakea noita kerjäläisiä välimereltä. Ukrainasta, Venäjältä, Baltiasta, Aasiasta on tulossa miehille kyllä seuraa joka osaa arvostaa Suomi miestä.

Ja jotta tämä keskustelu saisi arvoisensa jatkon, niin täsmennetään vielä, että eivät ole mitään alkoholiongelmaisia, lapsiaan kohtaan väkivaltaisia, kalpeanaamiaisa, harvahiuksisia, persjalkaisia, päärynänmuotoisia, frigidejä, feminsmin pilaamia tissittömiä siiderivalaita.  

[/quote]

Osui ja upposi?

Vierailija
98/124 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:41"]

Mulla sattuu olemaan juuri kreikkalainen mies. Hän on tumma ja kiihkeä, miehekäs komistus. ;) Voittaa kaikki suomalaiset exät mennen tullen!

[/quote]

Tunnen kaksi kreikkalaista. Toinen siivoaa toimistoamme ja toinen tekee kebappeja. Aika laiskoja ovat.

Vierailija
99/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:12"]Onhan ne erilaisia. Osaavat puhua naisille kauniisti ja ovat kohtelijaita. Ei mitään isoja vauvoja kuten suomalaismiehet. :D
[/quote]
Kysymys kuulukin siis:
Osaatko SINÄ puhua kauniisti ja olla kohtelias? Ja eivätkös naiset yleensä vaadi esimerkiksi juuri parisuhteessa erityiskohtelua? Vauvoja olemme näemmä kaikki.

Vierailija
100/124 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:09"]

Eräs työkaveri oli käynyt Kreikassa ja hehkutti miten komeita miehiä siellä oli. Vastaavaan olen törmännyt ennenkin. Ei varmaan ole ennenkuulumatonta tietoa, että suomalaiset naiset käyvät kuumina näihin Etelä-Euroopan suklaasilmiin. Onko tämä eksotiikanhimo vain ulkonäöstä johtuvaa, vai ovatko nuo miehet jotenkin muutoin erilaisia kuin pohjoismaalaiset? Itse olen siis täysin suomalainen mies, ja mielenkiinnosta kysyn.

[/quote]ei kaikki naiset. Minun tuttavapiirissäni ei ole ollut koko elinaikanani kuin yksi tällainen nainen (olen yli 60 v). Ehkä naise haluaa, ettäheille valehdellaan kauneudesta yms. kun on huono itsetunto. Itse en pidä ölyisen näköisistä miehistä.