Miksi naiset pitävät etelän tummista miehistä?
Eräs työkaveri oli käynyt Kreikassa ja hehkutti miten komeita miehiä siellä oli. Vastaavaan olen törmännyt ennenkin. Ei varmaan ole ennenkuulumatonta tietoa, että suomalaiset naiset käyvät kuumina näihin Etelä-Euroopan suklaasilmiin. Onko tämä eksotiikanhimo vain ulkonäöstä johtuvaa, vai ovatko nuo miehet jotenkin muutoin erilaisia kuin pohjoismaalaiset? Itse olen siis täysin suomalainen mies, ja mielenkiinnosta kysyn.
Kommentit (124)
Mun silmää miellyttävät yleisesti ottaen tummat miehet. Maitokahvin värinen iho ja ruskeat silmät ei tietysti ole mitkään kriteerit kumppanille saatika syy aukoa haaroja tuntemattomalle. Itseasiassa olen alkanut pitää tummempia miehiä hyvännäköisenä vasta tavattuani nykyisen mieheni.
Kieltämättä mieheni on hieman macho, mutta kuitenkin luotettava ja rakastava. Vaikea verrata suomalaiseen mieheen, kun kaikki ovat yksilöitä. Hänellä on vain peruskoulutus, mutta kouluikäisestä asti paiskinut töitä. Itse opiskelen yliopistossa. En kyllä ymmärrä mitä väliä, vaikka olisi alhainen koulutustaso jommallakummalla, töitä tehdään molemmat ja veroja maksetaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Ne on näitä nälkää näkeviä kreikkalaisia, jotka ovat tulleet Suomeen pimpin avulla paremman elintason perässä. Joutunut siivoamaan, kun ei saa jotakin tukia. Ei kovin ammattitaitoinen siivoojaa. Oli paljon paremmin siivottu aikaisemmin, kun siivoojana oli suomalainen nainen.
[/quote]
Kreikka on EU maa, eivät siis tarvitse pimppiä tai mitään muutakaan että Suomeen pääsevät.
[/quote]
Luoja paratkoon me tiedämme, että Kreikka on EU maa. Mutta miksi ja miten onnistuivat liruttamaan itsensä jäseneksi ?
Kuinka moni uskoo, että Kreikkalaiset maksavat velkansa takaisin ? Tuskin monikaan.
Väitetään että koska Kreikassa ei ole luterista uskontoa vaan se venäläinen versio kristinuskosta, he nauttivat siitä kun saavat laiskotella, elää velaksi ja jättää velat maksamatta.
Kivahan se on nautiskella kun tuhannet pohjoismaalaiset mamupatjat tyrkyttävät itseään maattavaksi näille ruskeasilmäisille Shemeikoille samalla kun suomalaiset miehet raatavat niska limassa saadakseen maksettua riittävästi veroa, jotta kreikalle riittää avustuksia ja lainarahaa jotta juhlat voivat jatkua.
[/quote]
Taitaa tehdä erityisen kipeää, että tummat miehet ovat komeampia ja seksikkäämpiä? Miten se sinulta on pois? Ärsyttää, koska itse olet hailukan värinen ja näköinen etkä juuri kovin miehekäskään?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:45"]
Tämä menee aina tähän, mutta antaa naisten hakea noita kerjäläisiä välimereltä. Ukrainasta, Venäjältä, Baltiasta, Aasiasta on tulossa miehille kyllä seuraa joka osaa arvostaa Suomi miestä.
Ja jotta tämä keskustelu saisi arvoisensa jatkon, niin täsmennetään vielä, että eivät ole mitään alkoholiongelmaisia, lapsiaan kohtaan väkivaltaisia, kalpeanaamiaisa, harvahiuksisia, persjalkaisia, päärynänmuotoisia, frigidejä, feminsmin pilaamia tissittömiä siiderivalaita.
[/quote]
Sure. love you long time :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:39"]Itsetunnottomat hylkiöt saa siellä silmää ja kullia kaikkiin aukkoihin, Suomessa niitä ei katsoisi kukaan.
[/quote]
Mulla kieltämättä oli heikko itsetunto, kun tapasin mieheni täällä Suomessa. Tietysti komean kultani kehut ja rakkaus on auttaneet itsetuntoni korjaamisessa. Hylkiö olen siinä mielessä, että olen ujo ja sisäänpäinkääntynyt, joten ihmisiin on hankala tutustua, mutta huomiota ja katseita saan. Olen kaunis enkä vain tumman mieheni silmissä :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:41"]
Mulla sattuu olemaan juuri kreikkalainen mies. Hän on tumma ja kiihkeä, miehekäs komistus. ;) Voittaa kaikki suomalaiset exät mennen tullen!
[/quote]
Tunnen kaksi kreikkalaista. Toinen siivoaa toimistoamme ja toinen tekee kebappeja. Aika laiskoja ovat.
[/quote]
Ai, meillä on noissa hommissa ne aasialaiset naiset. Ja ei kai mulla muuta. Jatka toki juttujasi.
Minulla on myös kreikkalainen mies, ollut jo kohta 18 vuotta. Tutustuimme kun olin Ateenassa opiskelijavaihdossa. Meillä molemmilla on siis yliopistotutkinto. Emme asu Suomessa, mutta emme myöskään Kreikassa. Pidän tummista miehistä, mutta mieheni vei sydämeni kyllä ihan muista syistä kuin pelkällä ulkonäöllä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:49"]
Suomalaiset miehet eit tee *ikinä* aloitetta! Istuu naama maidonvalkoisena ja hyvä kun päin kattoo. Sit saa kädestä viedä treffeille kun on itsensä kehdannut kutsua. Kännissä sit uskalletaan just sanoa et "pidän sua pantavana", ja netistä uskalletaan etsiä seksiseuraa. Siksi.
[/quote]
Parin viikon loman aikana ehtii "avautua" kymmenille charmanteille iskukykyiselle balkaanille. Sitten voi pylly kipeänä odottaa seuraavaa lomamatkaa turistirannalle pantavaksi.
[/quote]
Aiiiiivan! Lähden samaan aikaan kun se harvatunkkainen ja humalainen kaljamahamies menee Pattayalle alaikäistä maksullista HIV-persettä panemaan.
Mikähän mahtaa olla tämä kreikkalaisesta sairaanhoitajasta mussuttaja ammatiltaan? Veikkaan työtöntä.
Aika hauska kaksinaismoralismi näkyy tässä. Jos kreikkalainen mies on sairaanhoitaja, niin eihän se voi olla, kun se on naisten ammatti! Mutta jos joku kertoo suomalaisen miehen olevan sairaanhoitaja, niin sehän vasta hienoa on, eihän meillä ole mitään naisten ja miesten ammatteja! Haluavat vaan saada jonkun syyn, jolla taas lynkata tuntemattomia ihmisiä. Mitä ihmeellistä sairaanhoitajan ammatissa on, ihan normaali ammatti?! Minunkin siskon mies opiskeli sairaanhoitajaksi.
Tässä ketjussa se klassikko taas näkyy; suomalaisen (ainakin yhden) miehen olematon itsetunto.
Onko tää kreikkalaisesta miehestä jankkaava kenties palstapersu? Jotenkin yhtä hätääntyneeltä vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:15"]
Mikähän mahtaa olla tämä kreikkalaisesta sairaanhoitajasta mussuttaja ammatiltaan? Veikkaan työtöntä.
[/quote]
Se on sen kanssa naimisissa
Itsetunto ainakin raukalla ihan hukassa kun noin kovasti vetää herneet nenään. Mutta meitä mahtuu joka junaan. Vai onko jokin etelän hottis kenties vienyt kaverilta naisen? Ei kai kukaan muuten noin kimpaannu.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
Mussuttajalla tarkoitan tietenkin sitä henkilöä, joka viesteissään haukkuu rumasti tätä kreikkalaista miestä ja hänen vaimoaan, eli ilmeisesti sinua. Rohkeasti vaan!
kyllä monet miehetkin pitävät etelän tummista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:21"]
Tässä ketjussa se klassikko taas näkyy; suomalaisen (ainakin yhden) miehen olematon itsetunto.
[/quote]
Tämä on jo niin kulunut tämä "suomalaisen miehen itsetunto on syy miksi huoraan kaikkien maailman kiertolaisten kanssa" .
Miesten heikon itsetunnon vuoksihan suurinta osaa pörssiyhtiöistä johtaa nainen ? Naisten on täytynyt luoda Nokiat, Koneet, Angry Birdsit ja kaikki miesten työpaikat kun miehillä on niin heikko itsetunto. Nobelit ja kansainväliset palkinnot tulevat aina naisille, kun miehillä on se itsetunto... Naista johtaa aina nainen, tietysti. Naisvaltaiset työpaikat ovat aina tunnetusti niin sopuisia, kun naisilla on niin vahva se itsetunto.
Jaa sitä perääsi sille musulmaanillesi. Voit olla huoleti. Huono itsetuntoni huolehtii siitä, että en tule puuhianne keskeyttämään.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:21"]
[/quote]
Tämä on jo niin kulunut tämä "suomalaisen miehen itsetunto on syy miksi huoraan kaikkien maailman kiertolaisten kanssa" .
Miesten heikon itsetunnon vuoksihan suurinta osaa pörssiyhtiöistä johtaa nainen ? Naisten on täytynyt luoda Nokiat, Koneet, Angry Birdsit ja kaikki miesten työpaikat kun miehillä on niin heikko itsetunto. Nobelit ja kansainväliset palkinnot tulevat aina naisille, kun miehillä on se itsetunto... Naista johtaa aina nainen, tietysti. Naisvaltaiset työpaikat ovat aina tunnetusti niin sopuisia, kun naisilla on niin vahva se itsetunto.
Jaa sitä perääsi sille musulmaanillesi. Voit olla huoleti. Huono itsetuntoni huolehtii siitä, että en tule puuhianne keskeyttämään.
[/quote]
Anna mä arvaan: sulle kaikki naisen sukupuolinen kanssakäyminen, joka ei tapahdu sun kanssa, on huoraamista?
Itsellä tumma ja komea aito suomimies,löytyy niitä komeita miehiä täältä pohjolastaki,jopa tummahipiäisinä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
Mussuttajalla tarkoitan tietenkin sitä henkilöä, joka viesteissään haukkuu rumasti tätä kreikkalaista miestä ja hänen vaimoaan, eli ilmeisesti sinua. Rohkeasti vaan!
[/quote]
En minä ole kreikkalaisen kanssa naimisissa. Totesin vain että tuo joka mainitsi kreikkalaisen olevan sairaanhoitaja on hänen vaimonsa.
[/quote]
Ne on näitä nälkää näkeviä kreikkalaisia, jotka ovat tulleet Suomeen pimpin avulla paremman elintason perässä. Joutunut siivoamaan, kun ei saa jotakin tukia. Ei kovin ammattitaitoinen siivoojaa. Oli paljon paremmin siivottu aikaisemmin, kun siivoojana oli suomalainen nainen.
[/quote]
Kreikka on EU maa, eivät siis tarvitse pimppiä tai mitään muutakaan että Suomeen pääsevät.