Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut vihaamaan miehiä.

Vierailija
09.03.2014 |

Olen 26-v, eikä elämä ole mennyt ihan niinkuin elokuvissa, mutta kuvittelin sentään että hyvän miehen joskus saisin. Olen ihan nätti, oikeastaan saan paljon huomiota miesseurassa. En hae sitä aktiivisesti sillä olen ujohko. Heistä suurin osa on vain teinistä vaariin käyttäytyneet todella lapsellisesti saadakseni minun huomioni. Ovat keskenään tapelleet, minua uhitelleet, stalkanneet, jopa vaarantaneet turvallisuuteni. Ja seksi tai seksuaalinen "kunnia" näyttäisi olevan se ykkösasia. Pahinta on kuitenkin se, että olen internetin aikakautena joka tuutista saanut lukea naisvihaa. Youtube kommentit, blogikommentit, facebook, tämä palsta, kaikkialla on suoranaista naisen työntämistä lokaan. Sitä on niin paljon että ajattelen jokaisen livenä näkemäni miehen vihaavan naisia. Isäni jo viljeli juttuja tyyliin "Naiset ovat niin julmia että heitä pitäisi käyttää sodassa kiduttajina." "Tytöt ovat kieroja, selkäänpuukottajia, pojat leikkivät keskenään reilusti," (Tuo viimeinen kommenttina siihen kun kerroin että minua kiusataan koulussa. Enempiä puuttumisia asiaan ei sitten tullutkaan.) Minut on myös kahdesti raiskattu teini-ikäisenä, ja kolmas kerta jäi onneksi yritykseksi. Olin tuolloin teini-ikäinen, ja elin ns. suojattua elämää. Raiskaajat olivat tuttuja luottohenkilöitä, paitsi se yritykseksi jäänyt ulkomaalainen tyyppi ekoissa bileissä joihin osallistuin. Kaikki naispuoliset ystäväni ovat joko tulleet petetyiksi tai pahoinpidellyiksi jonkun puolisonsa taholta. Olin ja olen empaattinen ihminen enkä haluaisi olettaa kenenkään olevan paha tai vihaavan minua pelkästään sukupuolen perusteella. Mutta en kertakaikkiaan usko että on hyviä miehiä. Otsikosta huolimatta ehkä enemmän pelkään kuin vihaan miehiä. Uskon että he kaikki vihaavat naisia.

Koska jollain tasolla tiedän/toivon ettei tämä ole totta, pääseekö tällaisesta ikinä yli? Haluaisin joskus kokea rakastumisen ja terveen parisuhteen, mutta näillä peloilla en usko sellaista saavani aikaiseksi.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, isäsi ala-arvoiset mielipiteet naisista ja kokemasi raiskaukset, joista olen todella pahoillani puolestasi, ovat vaikuttaneet käsitykseesi miehistä.

Suosittelen, että menet juttelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa tilanteesta.

Minä pidän useimpia miehiä juopottelevina pettureina, mutta näin ei tietenkään ole. Maailmassa on hyviä ja todella kilttejä miehiä, joihin on mahdollista tutustua. Monet miehet kunnioittavat ja arvostavat naisia ja kohtelevat näitä kauniisti. Sinä löydät vielä elämääsi miehen, joka rakastaa sinua ja kohtelee sinua ystävällisesti.

Vierailija
102/112 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:39"]

En ymmärrä naisia vihaavia miehiä, enkä miehiä vihaavia naisia. Jotenkin täytyy valikoivasti tulkita maailmaa tai tuntea hyvin vähän ihmisiä, jos päätyy tuollaiseen.

[/quote]

Niin no, itseasiassa toivon että tulkintani ovat viturallaan, siksi avauksen teinkin. Mielestäni melko objektiivisesti olen tulkinnut myönnettävän suppeaa kokemuspiiriäni.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:27"]

Ap, et vastannut.

Mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteessa? On se kumppani mies tai nainen.

[/quote]

Älä nyt kuule jaksa, wannabe-terapisti.

Ootko joku teini joka just löytänyt self-help sivustoja netistä?

Miksi se olisI lähtökohtaisesti ap:n luonnetta korjaavaa liike joka poistaisi pelon huonostikohtelevia miehiä kohtaan?

Ap vaikuttaa harvinaisen fiksulta ja mukavalta, ihmiseltä jolla varmaan olisi paljonkin annettavaa, ja voisi hyvän miehen elämästä tehdä paljonkin rikkaampaa.

Onglemahan tässä on se kun näitä mukavia ja kilttejä naisia helposti käytetään sitten heti hyväksi niin että jää vain kurjia tai pakkoja kokemuksia miessuhteitsta, ei sitä sitten uskalla ja viitsi enää kovin helpolla lähteä heittäytymään uuteenkaan suhteeseen. Itsesuojeluvaisto on terve piirre terveellä naisella.

Ja nämä nettipalstoille miesten lataamat viharyöpyt vaan saa laukaisemaan viimeisenkin niitin siihen uskoon hyvistä miehistä. 

Kyllä on itselläkin ikävien kokemusten kautta noussut valtavat suojamuurit ympärille miesten suhteen.

Vierailija
104/112 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteessa? On se kumppani mies tai nainen.

En vastannut sillä en koe olevani sinulle vastausta velkaa, eikä kysymys liity aiheeseen."

Kysyit pääsetkö vihastasi yli. Siihen voi vastata vain sinä itse. Ja jos olet miehiä vihaava ja sinulla ei ole antaa parisuhteessa enemmän hyvää kuin huonoa niin tiedät vastauksen itsekin. 

Keskitytkö nyt enemmän siihen millaisia muut ovat kuin mitä voit itsessäsi kehittää?

Kumpi asia, muut vai sinä, vaikuttaa siihen enemmän pääsetkö vihastasi/pelostasi yli?

Vierailija
105/112 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dilemma:

Jos minunlaiseni rikkinäinen mies tarjoutuisi silittämään AP:n päätä ja panssaria, niin en kelpaisi, koska olen rehellisellä anatomian osaamisella suututtanut monia naisia ja muillakin rehellisillä tiedoilla. Sen lisäksi olen paljastanut olevani yksinäinen, ja miehen sosiaalisuus on naisille tärkeää.

Toisaalta AP ei ole oikein niiden upeiden menijämiesten tasoa, koska hän vihaa miehiä ja johdonmukaisesti ajatellen se tekee naisesta vastenmielisen luuserin siinä missä miehestäkin. Upeilla menijämiehillä ei ole aikaa kuunnella katkeroituneen naisen horinoita kun tasokas deitti odottaa laittautuneena.

AP:n kaltaisille naisille ei siis kelpaa omantasoinen tai jossain mielessä vähän parempikin mies. Tämä on miesvihaajien ja naisvihaajien ero. Naisvihaaja saa kyllä mielihyvää oikeasta välittämisestä tai edes hetken huvista. Sen sijaan jos miesvihaajalle heittää flirttiä tai jotain piristystä niin palaute on enemmänkin tyyliin; "haista paska! voit mennä muualle rämpyttämään sitä pikkukyrpääsi surkimus!"

-Mies 28v-

Vierailija
106/112 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:41"]

Ap, isäsi ala-arvoiset mielipiteet naisista ja kokemasi raiskaukset, joista olen todella pahoillani puolestasi, ovat vaikuttaneet käsitykseesi miehistä.

Suosittelen, että menet juttelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa tilanteesta.

Minä pidän useimpia miehiä juopottelevina pettureina, mutta näin ei tietenkään ole. Maailmassa on hyviä ja todella kilttejä miehiä, joihin on mahdollista tutustua. Monet miehet kunnioittavat ja arvostavat naisia ja kohtelevat näitä kauniisti. Sinä löydät vielä elämääsi miehen, joka rakastaa sinua ja kohtelee sinua ystävällisesti.

[/quote]

Kiitos! Luin ketjua taaksepäin ja jotenkin ehkä selventää omia lähtökohtiani varsinkin nuo kokemukset. Toivon ettei maailma ole pullollaan vihamielisiä miehiä. Tämä oli jotenkin helpottava purkaus, en tosin tiedä miksi viestisi sai mut kyynelehtimään. :D

Vierailija
107/112 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa? Missä? No ei ainakaan Aihe vapaalla!

t. Tytti Kontula ja feministiset tutkijat

Vierailija
108/112 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lassukka taas provoilee, jotta saisi todisteita että av:lla vihataan naisia. hyvä lassukka!

Vierailija
109/112 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:55"]

lassukka taas provoilee, jotta saisi todisteita että av:lla vihataan naisia. hyvä lassukka!

[/quote]

Taisi "lassukka" aloittaa tämän ketjun jo maaliskuussa, vai?

Vierailija
110/112 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:01"]

Ikävä kuulla, että vihaat meitä miehiä. Minäkin olen mies.Tuskin olen sinua koskaan tavannut, mutta vihaat minua ilmeisesti siitä huolimatta.

[/quote]

Minusta on kummallista, että tällaiselle vastaukselle alapeukutetaan. Viha on äärimmäisen negatiivinen tunne ja kun ihmiset sanovat nykyään "vihaavansa" he usein tarkoittavat "inhoa" tai "vastenmielisyyttä". Ymmärrän ap:n kohdalla, että vihaa voi tuntea raiskaajia kohtaan, mutta en ymmärrä, että aitoa vihaa sanan varsinaisessa merkityksessä voi tuntea mitään asiaa kohtaan ellei sitten ole äärimmäisen lapsellinen ihminen (tällä en tarkoita ap:tä vaan yleensä). Ei ole mitään tolkkua vihata tuntemattomia ihmisiä. Sellainen viha osoittaa lapsellisuuden ohella psykologisia ongelmia. Minä ainakaan en voi ymmärtää, että ihmiset sanovat tyyliin "vihaan koiria", "vihaan venäläisiä", "vihaan hernekeittoa". Sen sijaan ymmärrän, että joku sanoo "vihaan henkilöä X, koska hän pahopinpiteli minut". On minuakin exäni pettänyt aikoinaan muutamaan otteeseen, mutta olisi täysin mielisairasta vihata naisia sen takia. En kyllä vihaa exäänikään, koska en halua tuntea tyhjää vihaa sisälläni ja hänellä oli varmaan syynsä juosta vieraissa. Siitä huolimatta muistan myös hänen hyvät piirteensä.

Ap:lle toivotan kaikkea hyvää ja toivon, että löydät vielä rehellisen ja sinua hyvin kohtelevan miehen itsellesi.

M45

Vierailija
111/112 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärrän täysin! Mä voin sanoa suoraan vihaavani miehiä. Oksettavia, paskamaisia pettureita! Eikä niitä edes tarvii enää mihinkään kun on dildot keksitty! - Eikä maailmalle olisi suuri hävikki jos ihmiskunta pikkuhiljaa hiipuisi kokonaan pois, siihen saakka naiset voisivat hallita maailmaa, eikä iänikuiset psykopattit, kuten Venäjän ikioma hullu tällä hetkellä!

Vierailija
112/112 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksi mies tuotti suuria turhaumia ja pettymyksen, tunnen suurta raivoa koko miessukukuntaa kohtaan. Tiedän, että se on epäloogista. Toivon, että saan tästä raivosta jalostettua jämäkkyyden, jossa ei ketään tarvitse mielistellä ja jossa omaa lahjukkuutta ei tarvitse kätkeä, etten olisi uhka  miehille tai naisille. Vittu, minähän porskutan. Jos joku uskaltaa lähestyä, niin katsotaan, en ole ketään pyytämässä. Olen aikuinen nainen, en nuori tyttö.