Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 4v ei osaa laittaa vielä ruokaa

Vierailija
19.05.2014 |

Viskelee vaan mukit ja lautaset lattialle?? En jaksa enää! Puuronkaan keitosta ei tule mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaaa meidän 4 v tekee jo lasagnen ja paistaa pihvit hetkessä. No problem. Ootko jutellu neuvolassa asiasta? Jos joku kehityshäiriö?

Vierailija
2/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä poika oppi vasta 5-vuotiaana. Tosin kuopus 3 v osaa jo valmistaa makaroonilaatikon, jauhelihakeiton yms perusruokia. Älä hätäile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain tuollainen vaihe joka menee ohi. Pian hän jo laittaa neljän tähden illallisen ja saat myhäillä tyytyväisenä sohvalla.

Vierailija
4/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nykylapset mistään puuroista välitä... Anna sen tehdä vihersmoothie tai jotain muuta trendikästä?

Ja huippukokit ON tempperamenttisia, kyllä siinä astiat välillä lentelee...

Vierailija
5/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sentään sateaubriandia teki vasta 4,5 vuotiaana, osasi kyllä kaurapuuron keittää 3,5 vuotiaana. Makaronilaatikkoa teki vasta 5,8 vuotiaana. Huomaan jo akateemisuutta lapsessani, luki täyttä höyryä 3,1 vuotiaana ja kerran näytin jako ja kertolaskun niin laski jo 2,7 vuotiaana. Ruottsinkielenhän oppi jo 2,3 vuotiaana kun annoin korvalaput korville ja sieltä tuli sitten peppi pitkätossua satuina.

Vierailija
6/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niistä masterchef lapsista muuten on oikeasti saatu kasvatettuu sellasia? syntyykö ne soppakauha kädessä?

Vierailija
7/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kai tässä terassilla istun lämmöstä nauttimassa, kun meidän 4-vuotias tuolla grillaa koko perheelle ja 3-vuotias pilkkoo salaattia keittiössä. Muistaakseni tuo 4-vuotias grillasi jo viime kesänä, mutta 3-vuotiaan uskalsin vasta antaa keittää perunat.

Jännittää vähän, kun huomenna 4-vuotias lähtee eka kertaa ihan yksin Prismaan meidän farmarivolvolla, huih! :) Toinen on niin täpinöissään, kun on itse kirjoittanut about kilometrin mittaisen ostoslistan! :D

Vierailija
8/8 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:19"]Minä kai tässä terassilla istun lämmöstä nauttimassa, kun meidän 4-vuotias tuolla grillaa koko perheelle ja 3-vuotias pilkkoo salaattia keittiössä. Muistaakseni tuo 4-vuotias grillasi jo viime kesänä, mutta 3-vuotiaan uskalsin vasta antaa keittää perunat.

Jännittää vähän, kun huomenna 4-vuotias lähtee eka kertaa ihan yksin Prismaan meidän farmarivolvolla, huih! :) Toinen on niin täpinöissään, kun on itse kirjoittanut about kilometrin mittaisen ostoslistan! :D

[/quote]

ahhah :D