Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, miten päästä yli siitä, että exällä on uusi nainen?

Vierailija
09.03.2014 |

Exäni petti minua muutamaan otteeseen, ja emme pystyneet korjaamaan suhdettamme yrityksistä huolimatta. Hän ei vain halunnut tarpeeksi. Erosimme lopulta aika sopuisasti.

Ilmeisesti toisesta "toisesta" naisesta on nyt tullut sitten hänelle jonkinlainen naisystävä. Eivät asu yhdessä, mutta on viettänyt aikaa tämän naisen kanssa lastemmekin kera. Ymmärrän tietenkin, että en voi puuttua tähän, jos lapset ovat ok jne. Mutta silti tuo suhde sattuu tosi paljon. Minun on vaikea olla onnellinen hänen puolestaan. Ymmärrän senkin, että meillä ei ollut muuta vaihtoehtoa, enkä ollut itsekään onnellinen. Ajattelen kuitenkin, että tuo toinen on jotenkin parempi kuin minä, miksen minä kelvannut.. mikä vika minussa on? 

Pärjään ihan hyvin enkä ole pohjamudissa, pidän huolta itsestäni ja olen aktiivinen ja iloinen. Tästä kaikesta huolimatta tunnen surua ja loukkaantumista, ja exän suhde tähän naiseen satuttaa jostain syvältä. Milloin tämä loppuu? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt vaan entistä enemmän itsestäsi huolehtimiseen, varsinkin liikuntaan ja teet lasten kanssa kivoja asioita. Nautit vapaudestasi ja tapaat ystäviä. Aika auttaa.

Vierailija
2/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex taas jätti mut tän toisen takia. Heillä oli ilmeisesti ollut jo pitkään suhde.

No, jostain syystä mua en sinänsä ko. nainen hetkauta. Mielestäni on ihan vaan roska (kun siis ryhtyi suhteeseen naimisissa olevan pienten lasten isän kanssa) eikä mua erityisemmin vaivaa hänen olemassaolonsa. Hän ei siis merkkaa mulle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 15:51"]

Exäni petti minua muutamaan otteeseen, ja emme pystyneet korjaamaan suhdettamme yrityksistä huolimatta. Hän ei vain halunnut tarpeeksi. Erosimme lopulta aika sopuisasti.

Ilmeisesti toisesta "toisesta" naisesta on nyt tullut sitten hänelle jonkinlainen naisystävä. Eivät asu yhdessä, mutta on viettänyt aikaa tämän naisen kanssa lastemmekin kera. Ymmärrän tietenkin, että en voi puuttua tähän, jos lapset ovat ok jne. Mutta silti tuo suhde sattuu tosi paljon. Minun on vaikea olla onnellinen hänen puolestaan. Ymmärrän senkin, että meillä ei ollut muuta vaihtoehtoa, enkä ollut itsekään onnellinen. Ajattelen kuitenkin, että tuo toinen on jotenkin parempi kuin minä, miksen minä kelvannut.. mikä vika minussa on? 

Pärjään ihan hyvin enkä ole pohjamudissa, pidän huolta itsestäni ja olen aktiivinen ja iloinen. Tästä kaikesta huolimatta tunnen surua ja loukkaantumista, ja exän suhde tähän naiseen satuttaa jostain syvältä. Milloin tämä loppuu? 

[/quote]Minä en ajatellut niin että olen huono tai huonompi vaan ajattelin että olin liian hyvä. Ei ole itsekehua vaan tosiasia. 29

Vierailija
4/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin! Sinua odottaa parempi mies ja isompi onni. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
5/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä yli pääsee, kun vaan huomaa että se vika oli siinä miehessä, ei sinussa. Tuo tilanne on vielä helppo, koska sehän kohteli sua kuin paskaa. Aikaa se voi viedä ja joudut tekemään syvää itsetutkiskelua, mutta et sinä sen pettäjän kanssa onnellisempi olisi ollut kuin nyt. Anna niiden kahden olla, ei sekään tule kestämään. Äläkä vaan sitten ota sitä ukkoa enää takaisin kun tulee itkemään että tämäkin akka lähti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän