Velapariskunta 46v ja 42v vastaavat kysymyksiin
Täällä palstalla trollailee kasa "teiniveloja", joten nyt olisi ihan aikuisten velojen elämää tarjolla. :)
Kommentit (48)
Eikös sun pitäis sanoa "lapseton" eikä "vela"? Vois olla aikamoinen ihme, jos saisit esikoisesi (ainokaisesi) 43+ iässä.
21:lle: Näköjään käytän kumpaakin termiä sekaisin, samaahan nuo tarkoittavat kun tässä iässä jo ollaan. Tätini pyöräytti ainoan muksunsa minun ikäisenä, luuli vaihdevuosien iskeneen, mutta miehensä terässiittiö siinä vain oli päässyt iskemään. :D
Kuka hautaa teistä jälkimmäisenä kuolleen?
22:lle: Mulla on aika tylsiä harrastuksia, itsekseni lueskelen, uin ja käyn jumppaamassa kerran viikossa. Miehen kanssa mökkeilemme, kalastamme ja yritämme mahdollisimman usein päästä matkustelemaan. Mies on lisäksi kiinnostunut sotahistoriasta ja hänen omat harrastuksensa pyörivät tuon aiheen ympärillä.
Miehes lähtee viiskymppisenä jonkun yksinhuoltajan mukaan kun haluaa oikean perheen!!
13:ta: Perimme tietenkin toisemme ensin. :) Sen jälkeen miehen omaisuus menee hänen sisaruksilleen, minä olen testamentannut omaisuuteni siskoni lapsille ja eläinsuojeluyhdistykselle.
16:ta: En minä siskoni lapsilta mitään odota... Toivon että ovat kanssamme tekemisissä vielä aikuisenakin, ihania tyyppejä kun ovat.
Luulen että toinen meistä hoitaa toisen hautaan ja viimeisenä pystyssä heiluva varmaan päätyy arkkuun jollain muulla keinolla... :D Ei sitä ruumista varmaan jätetä minnekään nurkkiin lojumaan, vaikkakaan sillä ei itse vainajalle enää olisi mitään väliä. Hauska kysymys!