Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet Malesiassa kadonneelle matkustajakoneelle käyneen?

Vierailija
09.03.2014 |

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillyttävää se, että jos kone olisi pudonnut veteen, olisi pitänyt olla paljon osia pienellä alueella. Varsinkin kun oletetulla pudospaikalla ei ole kovin syvää. Koneesta jää jäljelle muutakin kuin pari öljyläiskää ja ovi.

Elleivät huomenna löydä koneen jäämiä merestä, se ei ole pudonnut ainakaan tuolle alueelle. Paikkannuslaitteen voi sulkea esim. kaappaustilanteessa. Jokin epäilys on siitä että kone olisi kääntynyt ennen katoamistaan.

Vierailija
2/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä eräällä presidentillä on taas kassit täys ammuksia ja etsii hyvää syytä hyökätä toiselle mantereelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:52"]

Epäillyttävää se, että jos kone olisi pudonnut veteen, olisi pitänyt olla paljon osia pienellä alueella. Varsinkin kun oletetulla pudospaikalla ei ole kovin syvää. Koneesta jää jäljelle muutakin kuin pari öljyläiskää ja ovi.

Elleivät huomenna löydä koneen jäämiä merestä, se ei ole pudonnut ainakaan tuolle alueelle. Paikkannuslaitteen voi sulkea esim. kaappaustilanteessa. Jokin epäilys on siitä että kone olisi kääntynyt ennen katoamistaan.

[/quote] Taidat olla FAAn tutkija.

Vierailija
4/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost

Vierailija
5/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:52"]

[/quote]

Yhdellä palstalla epäillään, että olisi laskeutunut ja hajonnut veden pinnalla? ja toki uponnut välittömästi

Vierailija
6/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:52"]Epäillyttävää se, että jos kone olisi pudonnut veteen, olisi pitänyt olla paljon osia pienellä alueella. Varsinkin kun oletetulla pudospaikalla ei ole kovin syvää. Koneesta jää jäljelle muutakin kuin pari öljyläiskää ja ovi.

[/quote]

http://m.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288663354979.html?ref=mob-traf-hs-frontpage-5

Vierailija
7/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost, muistatteko sarjan?

Vierailija
8/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen osia luulisi löytyvän esim. merestä jos kone on tippunut tai räjähtänyt. Tai sitten on ollut supertehokas pommi, jos mitään ei ole jäänyt jäljelle.

Mulla on käsitys, että jos henkilö ei nouse koneeseen eli mene portilta koneeseen, niin ko. henkilön matkatavarat poistetaan ruumasta

Vierailija
9/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:25"]

Koneen osia luulisi löytyvän esim. merestä jos kone on tippunut tai räjähtänyt. Tai sitten on ollut supertehokas pommi, jos mitään ei ole jäänyt jäljelle.

Mulla on käsitys, että jos henkilö ei nouse koneeseen eli mene portilta koneeseen, niin ko. henkilön matkatavarat poistetaan ruumasta

[/quote]

jos kone uppoaa suht kokonaisena veden pohjaan niin mitä osia jäis pinnalle?

Vierailija
10/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt mitkä karmeat tunteet siellä matkustamossa on olleet.. Todella kauheaa :(

Vierailija
11/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin mieleen tämä vanha outo juttu:

http://en.wikipedia.org/wiki/Korean_Air_Lines_Flight_007

Joka tapauksessa paljon hämäräähän tuossa Malesian lennossa on, passijutuista lähtien. Ei oikein terroriteolta vaikuta, koska mikään taho ei ole ilmoittautunut tekijäksi. Mietityttää myös vähän, voisivatko nämä jotenkin liittyä asiaan:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288663222457.html

Jospa nämä eivät olleetkaan mitään rivityöntekijöitä, eikä yritys mikään tavallinen mikroprosessorien valmistaja? Jospa heillä oli jotain salaista tietoa, johon joku taho halusi päästä käsiksi...?

Vierailija
12/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten onnistu enää tuo laukun laittaminen koneeseen ja itse jääminen pois. Sillä tavoin 1986 tehtiin se Lockerbyn pommi-isku, mutta sen jälkeen ei ole onnistunut. Jos koneessa on joku laukku, jonka matkustaja ei ole mennyt koneeseen -> matkustaja etsitään tai vaihtoehtoisesti otetaan se laukku pois. Sääntö on nykyään ehdoton.

Vierailija
13/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:25"]Mulla on käsitys, että jos henkilö ei nouse koneeseen eli mene portilta koneeseen, niin ko. henkilön matkatavarat poistetaan ruumasta

[/quote]

Juuri näin. Matkatavarat poistetaan, jos hlö ei itse nouse koneeseen.

Vierailija
14/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:25"]

[/quote]

[/quote]

Mikään ei voi "upota suht kokonaisena" kun korkealta putoaa. Tiedätkö kuinka kova veden pinta on, jos siihen putoaa kovalla vauhdilla? Niin kova, että jo pelkästään sillalta hypätessä menee ihmiseltä niska poikki. Lentokone menee taatusti palasiksi.

Vierailija
15/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:25"]

[/quote]

[/quote]

pääsiskö lentokone laskeutumaan veteen niin, että siitä ei irtoaisi mitään osia? Epäilen...

Vierailija
16/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sitten olen tosikko, mutta mun mielestä nää ufo ym läpät on mauttomia. Erittäin todennäköisesti ne ihmiset on nyt kuolleita, syystä tai toisesta. Vaikken niitä tunnekkaan niin ne on jonkun lapsia, vanhempia, puolisoita jne. Vähän kunnioitusta.

Vierailija
17/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät huomenna löydä varmoja merkkejä koneesta, ei kone ole pudonnut mereen vain tapahtunut jotain muuta. Matkustjakoneen massa niin suuri että osia ja romua tulee tosi paljon.

Esitetty teoria että olisi tuhoutunut 10 000 korkeudessa eikä osia siksi löydy. Myös silloin olisi maahan tullut tavattomasti ja niitä pitäisi alkaa löytyä.

Ellei huomenna etsintäpartiot löydä osia merestä, tapahtunut jotain mistä kuullaan vielä.

Vierailija
18/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:02"]

Ellei huomenna etsintäpartiot löydä osia merestä, tapahtunut jotain mistä kuullaan vielä.

[/quote]

Tai sitten ei kuulu koskaan, vrt. tuo ylempänä mainittu Korean Air Linesin lento 007...

Vierailija
19/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoturmatutkinta -jaksoa odotellessa...

Vierailija
20/78 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:02"]

[/quote]

Tai sitten ei kuulu koskaan, vrt. tuo ylempänä mainittu Korean Air Linesin lento 007...

[/quote]

Piti lisätä tuohon, että vaikka virallisesti tuo KAL 007 oli ammuttu alas Neuvostoliiton toimesta, sitähän ei löytynyt koskaan. Ei romua, ei ruumiita, ei mistään. Se vain katosi. Ja siitä on muodostettu aika monia salaliittoteorioita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi