Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salon pettynyt uimari vie asiansa hallinto-oikeuteen

Vierailija
13.11.2020 |

Mitä tämä Haapasalon toiminta mielestänne on? Ne, jotka ovat lehdistä lukeneet hänen valituksensa? Onko oikeutettua, ylimitoitettua vai huomionhakuisuutta?
Itse asiassa huomaan nyt, ettei hän ole ollutkaan otsikoissa viime vuosina niin kuin aikaisemmin usein antaessaan lausuntojaan omasta erikoisalastaan. Onkohan täti jo menneen talven lumia?

Kommentit (200)

Vierailija
21/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi maksaa hävitessään myös kunnan kulut? Äänestääkö salolaiset ton hoitamaan asioita, kuntalaiset ei halua maksaa hänen valituksia

Vierailija
22/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi olisi edes yrittänyt naamioida tän ikäänkuin ajaisi kaikkien uimahallissakävijöiden yhteiseksi eduksi, olisi vielä voinut menestyäkin. Nythän vaan itsekkäästi omaa liikunnaniloaan suree ja vaatii itselleen 500 euron korvauksen. Ei näin poliitikko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saisi tietoon paljonko sai ääniä viime kunnallisvaaleissa.

Vierailija
24/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi olis varmaan tyytyväinen, vaikka oikeuskulut maksaisi hänelle 5000e , kunhan saisi sen vaatimansa 506,50 takaisin-

Vierailija
25/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien mun kesämökin hallintaoikeden purkuasian käräjäoikeuteen. Saa kesämökkiä huoltamatta jättänyt hallintaoikeuden haltija maksaa kunnon korvaukset. Hieman noloa tältä valtuutetulta meuhkata noin minä minä -asenteella. Koska ei se uimavalvojan puhuttelu varmaan loukannut ketään kuntalaista hallissa kävijää, eikä loukkaisi vastaava tilanne tulevaisuudessakaan. Eli asiassa ei vaikuttaisi hallin työntekijöilläkään olevan minkäänlaista oppimista kontollaan.

Mykistävän tyhmä valitus.

Vierailija
26/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina roiskuu (milloin mitäkin) kun huolella jaanataan.

Vierailija
27/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

287 ääntä

https://vaalikone.yle.fi/kuntavaalit2017/salo/ehdokkaat/15001#results

https://vaalikone.yle.fi/kuntavaalit2017/salo/ehdokkaat/15001#candidate

Vierailija
28/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi olis varmaan tyytyväinen, vaikka oikeuskulut maksaisi hänelle 5000e , kunhan saisi sen vaatimansa 506,50 takaisin-

Varmasti olisi.

Vierailija
29/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täppää Googleen Salo kunnallisvaalit vuosiluku, oliko 2017. Ainakin joistakin paikkakunnista löytyy näin.

Vierailija
30/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vien mun kesämökin hallintaoikeden purkuasian käräjäoikeuteen. Saa kesämökkiä huoltamatta jättänyt hallintaoikeuden haltija maksaa kunnon korvaukset. Hieman noloa tältä valtuutetulta meuhkata noin minä minä -asenteella. Koska ei se uimavalvojan puhuttelu varmaan loukannut ketään kuntalaista hallissa kävijää, eikä loukkaisi vastaava tilanne tulevaisuudessakaan. Eli asiassa ei vaikuttaisi hallin työntekijöilläkään olevan minkäänlaista oppimista kontollaan.

Paraskin puhumaan minäminä-asenteista... :D

Vierailija
31/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on jatkuessaan aiheuttanut pitkittyneitä ahdistustiloja. Henkilö saattaa takertua pikkuriikkiseen vastoinkäymiseen ja se saattaa kasvaa uskomattomiin mittasuhteisiin. Kun maailmassa on hallitsemattomia, valtavia asioita, tuntuu turvalliselta voida ottaa kiinni edes jostain ongelmaksi kokemastaan asiasta ja 'hoitaa' asia kuntoon. Tilanteessa todellisuus ja suhteellisuudentaju helposti hämärtyvät.

Vierailija
32/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääköhän näitä 287.

Ovatkohan näitä perusvalittajia.

Vierailija
33/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoo vielä, että Salon päätös valituksesta oli odotettu, yksi syy se, että lautakunnissa ihmisiä, jotka eivät ole kunnanvaltuustoon päässeet ja myötäilevät asian esittelijää.

Voi se toisaalta niin ollakin, en tiedä toiminnasta. Mutta sinänsä minusta tämä asia on jokinlainen vitsi. Mitä Haapasalo tekee, kun hallinto-oikeus hylkää hänen valituksensa?

Vierailija
34/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salon kaupunkina maksaisin sen 6,50 sille takaisin, niin oppisi arvonsa.

Yksikin syy, miksi kaupunki sen takaisin maksaisi?

Vierailija
35/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin vaan kuulla kun perustelee mielipahan korvattavuutta lailla, että missä laissa ja mikä pykälä.

Vierailija
36/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paraskin puhumaan minäminä-asenteista... :D

No oman mökin kanssa puoliensa pitäminen ei voi ollakaan muita hyödyttävä asia. Minä en toimi minä minä -asenteella. Jos se mökki on minua varten ostettu, niin se kuuluu mulle ilman minä minä -asennettakin.

Vierailija
37/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoo vielä, että Salon päätös valituksesta oli odotettu, yksi syy se, että lautakunnissa ihmisiä, jotka eivät ole kunnanvaltuustoon päässeet ja myötäilevät asian esittelijää.

Voi se toisaalta niin ollakin, en tiedä toiminnasta. Mutta sinänsä minusta tämä asia on jokinlainen vitsi. Mitä Haapasalo tekee, kun hallinto-oikeus hylkää hänen valituksensa?

Valittaa Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.

Vierailija
38/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa psykoottiselta, ei sen käytös ole normaalia.

Vierailija
39/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten ihmisen aivojen ja näin ollen mielenkin joustavuus, fleksibiliteetti, vähenee. Ajatusmaailma ikään kuin jäykkenee. Joillakin ihmisillä myös itsekeskeisyys korostuu, minä-minä-tyylisiä ihmisiä, useimmiten vanhempia naisia, näkyy mm. kiilaavan kassajonoissa. Vanhemmiten ihmisten hormonituotanto, joka vaikuttaa mm. käyttäytymiseemme, muuttuu. Mm. miehillä testosteroni , mieshormoni, vähenee ja naisilla lisääntyy. Karrikoiden voidaan sanoa, että sekä mukavat papat lisääntyvät että äkäiset mummot. Salon tapauksessa voi olla kyse toki poliittisesta taktikoinnistakin ja myös ihan vaan huonosta käyttäytymisestä tai oman minän korostamisesta. Joka tapauksessa mauton esitys, joka ei johtane mihinkään.

Vierailija
40/200 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on jatkuessaan aiheuttanut pitkittyneitä ahdistustiloja. Henkilö saattaa takertua pikkuriikkiseen vastoinkäymiseen ja se saattaa kasvaa uskomattomiin mittasuhteisiin. Kun maailmassa on hallitsemattomia, valtavia asioita, tuntuu turvalliselta voida ottaa kiinni edes jostain ongelmaksi kokemastaan asiasta ja 'hoitaa' asia kuntoon. Tilanteessa todellisuus ja suhteellisuudentaju helposti hämärtyvät.

Seli seli. Jos ei mulle eikä jokaiselle muullekaan ihmiselle käy noin, ei kuulu tuollekaan ihmiselle käydä. Eli hänessä vika, ei olosuhteissa.