Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painajainen makuuhuoneessa

Vierailija
09.03.2014 |

Kysyn nyt av:laisilta järkeviä neuvoja ongelmaani. Olen naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Seksielämä loppui puolisentoista vuotta synnytyksen jälkeen koska minulle jäi raskausarpinen mahareppu sekä mieheni ei saanut mitään iloa seksistä löystyneen värkkini vuoksi. Se ei minua haitannut koska olin menettänyt mielenkiintoni seksiin.

Nyt, yli kymmenen vuoden päästä mies on alkanut tekemään hyökkäyksiä alapäähäni. Hän käyttää ilmeisesti hyväksi sitä, että käytän iltaisin sairauksiin määrättyjä väsyttäviä lääkkeitä. Hyökkäykset tuntuvat todella inhottavilta. Olen saanut niiden seurauksina muutaman virtsatulehduksen ja vaginoosin. Heräsin viime yönä siihen, että mies nipisteli häpyhuuliani.

Olen ottanut nämä hyökkäykset ja kadonneet pikkarit puheeksi päiväsaikaankin. Mies väittää minun kuvittelevan kaiken ja jättävän pikkarit vessaan öisillä vessareissuillani (!). Minulla ei ole tietenkään minkäänlaista todistusaineistoa jollei miehen DNA:ta aleta etsimään alapäästäni. Niin tehdään käsittääkseni vain vakavissa tapauksissa.

Niinkin hävytön mieheni on, että kuittaa minun välillä pyytäneen itse hyökkäyksiä. Olemme jo iät ajat sitten sopineet, että mies ei saa eikä joudu kertomaan syrjähypyistään. Hänellä ovat siis täydet valtuudet painaa piukkaa reikää niin paljon kuin jaksaa kunhan perhe ei joudu kärsimään.

Seitsemän vuoden päästä kaikki taloutemme jäsenet ovat täysi-ikäisiä ja kukin voi mennä tahoilleen. Sihien asti on kestettävä. Muuten tulemme miehen kanssa hyvin toimeen. Nämä hyökkäykset kyllä romuttavat ystävyyden koska kukapa nyt ystävän väkivaltaisuutta kestäisi?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:19"]

Mitä ihmettä se jostain sorkkimisesta saa? Ja nipistelystä, häh?

[/quote]

Vallankäyttöä ja nautintoa vallantunteesta?

Vierailija
42/43 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on taas ongelmat. Vaan taitaa olla provo. "Siihen asti on kestettävä..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni jossain Afrikan maassa oli käytössä ansa, jonka nainen laittoi emättimeensä ja mahdollisen raiskauksen sattuessa se pureutuu miehen kyrpään ja lukittuu siihen ympärille. Eikä sitä saa omin avuin poistettua ainakaan niin, että heppi jäisi ehjäksi :) Joku tuollainenhan olisi hyvä ap:llekin, jäisi miehellä rautakoje sormen ympärille :)

Mutta vakavasti puhuen, ap:n tilanne on ihan sairas eikä siihen voi mitenkään enää jäädä vuosikausiksi. Veikkaisin, että miehen käytös saattaa vain pahentua ja ties mitä hän alkaa tunkea nukkuvan vaimonsa sisälle. Ei tuo ole millään tavoin hyväksyttävää eikä turvallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi