Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut normaalipainon ylärajoilta laihaksi - miesten reaktiot hämmentää

Vierailija
08.03.2014 |

Olen aina ollut vartaloltani tyyppiä "maatalon emäntä" eli lyhyt ja pyöreä, en kuitenkaan ylipainoinen. Liikuntaa olen harrastanut aina mutta silti yleisolemus on ollut enemmän pullukka kuin timmi.

Elämässä sattui monenmonta ikävää sattumusta peräjälkeen ja muutamaan kuukauteen ei ruoka maistunut. Laihduin nopeasti n. 15 kiloa ja painoindeksi mukaan olen miltei alipainoinen. Mutta mitäpä miehet? Olen alkanut saada huomiota ihan älyttömästi! Kuntosalilla (missä siis kävin pyöreänäkin) tullaan tekemään tuttavuutta, hymyillään ja flirttaillaan. Töissä miesasiakkaat saattaa kysyä mitä teen töiden jälkeen, lähtisinkö treffeille. Ja ihan eri tavalla kiinnitetään huomiota ja avataan ovia jne. Käyn harvoin ulkona, mutta ne harvat kerrat olen saanut älyttömästi treffikutsuja ja puhelinnumeroiden tyrkytystä.

Ymmärtäisin tämän jos olisin jotenkin "puhjennut kukkaan" eli tavallista hehkeämpi ja hymyilevämpi, mitä en ole. Päinvastoin, silmänaluset ovat tummat ja näytän kasvoiltani vanhemmalta huolien aiheuttaman valvomisen takia. Mutta miehet tykkään, kun olen luuta ja nahkaa ja "pidän itsestäni huolta". Vähän ihmetyttää. Ja en etsi seuraa enkä kuvittele tätä, sillä olen naimisissa ja aion pysyäkin.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, kun yleensä miehet kailottaa että eivät pidä laihoista naisista. 

Se on sitä samaa sarjaa kuin naisten "koolla ei ole väliä" :D

Vierailija
82/83 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Onhan se kauneusihanteita katsomalla aivan selvää, että miehet pitävät normaalipainon alarajoilla tai lievän alipainon puolella olevia naisia kauneimpina. Vartalolla on tietenkin aivan valtava merkitys naisen haluttavuuteen.

Totuus ehkä hämärtyy kun on täällä feministisellä foorumilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kyllä aina miehet tykänny oon sitten ollu laiha lihava tai siltä väliltä. Mun paino on jojoillu koko elämäni. Mulla on tosi kusipäinen luonne. Voin olla tosi ihana ja sillä tavalla miehet jää muhun koukkuun. Sen jälkeen voin pallotella niitä miten vaan ja aina ollaan hakemassa kuuta taivaalta. Ennen laitoin nuoruuden ja kauneuden piikkiin, nykyään en ole enää niin nuori enkä varmaan niin kauniskaan. Silti miehet pörrää ympärillä ja ollaan valmiita vaikka mihin. Viehättääkö miehiä se että nainen on pompotteleva kusipää? Näköjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän