Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut normaalipainon ylärajoilta laihaksi - miesten reaktiot hämmentää

Vierailija
08.03.2014 |

Olen aina ollut vartaloltani tyyppiä "maatalon emäntä" eli lyhyt ja pyöreä, en kuitenkaan ylipainoinen. Liikuntaa olen harrastanut aina mutta silti yleisolemus on ollut enemmän pullukka kuin timmi.

Elämässä sattui monenmonta ikävää sattumusta peräjälkeen ja muutamaan kuukauteen ei ruoka maistunut. Laihduin nopeasti n. 15 kiloa ja painoindeksi mukaan olen miltei alipainoinen. Mutta mitäpä miehet? Olen alkanut saada huomiota ihan älyttömästi! Kuntosalilla (missä siis kävin pyöreänäkin) tullaan tekemään tuttavuutta, hymyillään ja flirttaillaan. Töissä miesasiakkaat saattaa kysyä mitä teen töiden jälkeen, lähtisinkö treffeille. Ja ihan eri tavalla kiinnitetään huomiota ja avataan ovia jne. Käyn harvoin ulkona, mutta ne harvat kerrat olen saanut älyttömästi treffikutsuja ja puhelinnumeroiden tyrkytystä.

Ymmärtäisin tämän jos olisin jotenkin "puhjennut kukkaan" eli tavallista hehkeämpi ja hymyilevämpi, mitä en ole. Päinvastoin, silmänaluset ovat tummat ja näytän kasvoiltani vanhemmalta huolien aiheuttaman valvomisen takia. Mutta miehet tykkään, kun olen luuta ja nahkaa ja "pidän itsestäni huolta". Vähän ihmetyttää. Ja en etsi seuraa enkä kuvittele tätä, sillä olen naimisissa ja aion pysyäkin.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:37"]Naisethan niitä luurangoksi riudutettuja malleja katselee ja ihailee(?) ja luulee, että se on joku miesten juttu. Eipä omasta kaveripiiristä kyllä löydy miestä, jonka mielestä BMI pitäisi olla <20, että kiinnostuu. Itsevarmuus ja tietynlainen 'hetkessä eläminen', tarkoittaen sitä että kokee itse olevansa juuri nyt, juuri se paras minä, se on se mikä mieheen vetoaa ja se minkä jo kaukaa huomaa, ja siinä ei +-10kg tunnu missään.

Tosi surullista, jos ahdistusta aiheuttaa jo se, ettei aivan pysy normaalipainon alarajoilla, koska jos elämänmittaisista parisuhteista puhutaan, niin siihen mahtuu se +-10kg ja sen lisäksi vielä paljon ihan oikeasti tärkeitäkin hyviä ja huonoja juttuja. Enkä varmasti ole ainoa mies, joka näin ajattelee.

[/quote]

Juuri näin. Tulee mieleen, että onko tämä jonkun anorektikon provoketju? Että miehet muka juoksevat sairaiden naisten perässä, jopa sairaalakunnossa olevien anorektikkojen perässä? Ei mene läpi!!

Vierailija
42/83 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa kokemusta minullakin. Vahvistuu myös tuttavapiirissä. Aika erikoista, mutta näin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

same old

Vierailija
44/83 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 02:37"]Naisethan niitä luurangoksi riudutettuja malleja katselee ja ihailee(?) ja luulee, että se on joku miesten juttu. Eipä omasta kaveripiiristä kyllä löydy miestä, jonka mielestä BMI pitäisi olla <20, että kiinnostuu. Itsevarmuus ja tietynlainen 'hetkessä eläminen', tarkoittaen sitä että kokee itse olevansa juuri nyt, juuri se paras minä, se on se mikä mieheen vetoaa ja se minkä jo kaukaa huomaa, ja siinä ei +-10kg tunnu missään.

Tosi surullista, jos ahdistusta aiheuttaa jo se, ettei aivan pysy normaalipainon alarajoilla, koska jos elämänmittaisista parisuhteista puhutaan, niin siihen mahtuu se +-10kg ja sen lisäksi vielä paljon ihan oikeasti tärkeitäkin hyviä ja huonoja juttuja. Enkä varmasti ole ainoa mies, joka näin ajattelee.

[/quote]

Juuri näin. Tulee mieleen, että onko tämä jonkun anorektikon provoketju? Että miehet muka juoksevat sairaiden naisten perässä, jopa sairaalakunnossa olevien anorektikkojen perässä? Ei mene läpi!!

[/quote]

No Brad Pittkin taluttaa selvästi anorektista vaimoaan aika ylpeän näköisenä. Ja hänellä varmasti olisi varaa valita.

Vierailija
45/83 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisia laihuus pukee ja toisia ei. Joillain laihoilla on jonkinlaiset muodot laihanakin, toisilla vasta kun on enemmän kiloja. Kasvotkin vaikuttavat sekä tyyli. Lisäksi ne miehet jotka antavat huomiota silloin kun olet laiha on eri miehiä kuin ne jotka antavat huomiota silloin kun olet normaalipainoinen tai pyöreä. Ei sitä pysty ennustamaan, koska saa huomiota. Itse saan tai en saa ihan samalla tavalla huomattavan hoikkana ja silloin kun olen lihonut ne 5-10 kiloa. Toisaalta ihmisiähän nyt katsellaan monestakin eri syystä. Mutta se että jos sulle tullaan suoraan ehdottamaan treffikutsuja, on tietenkin eri asia. Ja suoraan sanottuna ihmettelen, jos niin rohkeita miehiä on oikein massoittain. Baarissa sen ymmärtää, mutta että oikein selvin päin ja päiväsaikaan, niin on kyllä aika poikkeuksellista.

Vierailija
46/83 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:13"]

Ihme, kun yleensä miehet kailottaa että eivät pidä laihoista naisista. 

[/quote]

Kyllä vain suurin osa tykkää tyttömäisistä laihoista naisista. On tämä niin nähty!

Vierailija
47/83 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma, mutta laihduin hoikasta (bmi 19.3) todella laihaksi (bmi 16.1). Syynä tähän oli seitsemän vuoden parisuhteen rankka päättyminen. En pystynyt oikein syömään tai nukkumaan. Silmänaluseni tummenivat, iho oli kalvakka, hiukset ohenivat. Ja koskaan ei olisi ollut yhtä paljon vientiä miesten keskuudessa. Tuntemattomat flirttailivat estottomasti, pyydettiin treffeille ja annettiin puhelinnumeroita.

En käsitä. Omasta mielestäni näytin hirveältä.

Vierailija
48/83 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattu!

Vierailija
49/83 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastainen kokemus. Olin alipainoinen, lihoin kurvikkaaksi (ihan normipainossa silti) ja johan kaikki on kiinnostunu. Ehkä laidutan et saan olla rauhassa.

Vierailija
50/83 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laihtunut 18kg ja olen vielä 4kg "lievästi lihava" ja auta armias sitä miesten määrää! vaikka ois oman kainalossa nii on ottajaa ja tuputtajaa.

Vierailija
51/83 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne miehet ei saa muuta ja aattelee,että tuo se näyttää niin kamalalta,että sille kelpaa mikä vaan :D:D

Vierailija
52/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olis kiva.

T. Mies

Vierailija
53/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani ihan sama kokemus. Ennen siis normaalipainon ylärajoilla, nyt alipainoinen ja miehiä riittää joka sormelle.

Vierailija
54/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaverini koki ihan saman kun sairasti erään puutostaudin...aivan järkyn näköinen, puolikalju jne. mutta kun oli laiha niin miehiä olisi riittänyt...

Vierailija
56/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:13"]

[/quote]

Ja jostain syystä halutuimmilla miehillä on aina laiha nainen.

Vierailija
57/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. olen mies ja heti kun laihduin alle BMI 19, alkoivat naiset kiinnostua minusta. En ymmärrä.

Vierailija
58/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:17"]

Mulla on ihan sama. olen mies ja heti kun laihduin alle BMI 19, alkoivat naiset kiinnostua minusta. En ymmärrä.

[/quote]

Sulla näkyy lihakset paremmin. Ja erotut paremmin massasta, suurimmalla osalla miehistä on kaljamaha tai ainakin alkavaa kumpua. 

Vierailija
59/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä... ja kasvot nykyään luurankomaiset, mutta miehet tykkää

Vierailija
60/83 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provooooooooooooooooo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän