Tapailemani miehen ''outo'' ulkonäkö ja käytös
Olen tapaillut nyt noin 2 kuukautta erästä miestä, jonka löysin netissä treffipalstalla. Hänellä on jotenkin ''päärynän mallinen'' naama, korkea ja kapea otsa, leveät riippuposket. Silmät ovat lähekkäin ja niissä on aina jotenkin lipevä ilme. Hän on myös ilmeisesti permanentannut sellaisia kiehkuroita päälaelleen. Mies on jotenkin vanhanaikainen sängyssä, hän tuijottaa suoraan silmiini (josta en pidä koska hän ei ehkä ole ulkonäöltään niin kiihottava) ja silmää räpäyttämättä vie aktin loppuun usein alle minuutissa. Sitten hän vetäytyy pois ja pyyhkii itsensä lakanaan. Olen maininnut tästä hänelle, mutta hän sanoi että lakanat ovat ''eritesuojia''. Olen miettinyt, onko hänellä jokin henkinen vamma tai sairaus? Vihjaavatko nämä fyysiset piirteet jostain ongelmasta? Minun pitäisi mennä huomenna illalla syömään hänen kanssa, mutta mietin kannattaako koko miestä enää tavata. Hän on 44 vuotias.
Kommentit (41)
Onko se nyt Eetu, Arto, Jeremiah vai Jeremias
Nauran täällä vedet silmissä :-aD
Mä mietin myös, että miten joku voi mennä (uudestaan) sänkyyn sellaisen miehen kanssa, joka ällöttää?!
Jaa-a.Tuosta viestistä ei kyllä loista varsinainen rakastuminen, että lähinnä mietin sinun motiivejasi suhteeseen enkä miehen päärynäpäätä. Jos et henkilöstä pidä niin miksi ihmessä tapailette ja harrastatte seksiä alunperinkään?:O
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:01"]Tapa, jolla kirjoitat hänestä, kertoo jo ettei kannata tavata. Inhoat häntä.
[/quote]
Ihan sama tuli mieleen. Kirjoitus tavastasi kuultaa läpi ettet pidä tyypistä lainkaan. Parempaa kehiin!!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:09"]
kuullostaapa oudon näköiseltä kyllä. mutta yrittää pitää huolta itsestään jos permanenttikin on.
[/quote]
Kuullota sipulit.
Tuliko miehen kuvauksesta kenellekään muulle mieleen Simpsonien Sideshow Bob? :D
Kerroin nimen jotta muut voisivat varoa tätä hirviötä. Hän väitti olevansa joku tiedemies. Eli aloituksessa on kyseessä Jeremiah. Hän voi olla häiriintynyt.
ei ehka kannata treffata enaa. oudolta kuulostaa. vahan ihmettelen, etta olet moisen paarynanaaman kanssa edes sankyyn paatynyt.
Tai siis miehen nimi onkin Eetu tai jeremiah
Ainakin ap saat ton miehen kuulostamaan tosi friikiltä :D Repesin tuossa kohtaa ku kerroit "permanentista" tai mikä se sitten onkin.. :D
Ootko ikinä kuullut turvaseksistä? Onnea vaan HIV-testiin.
oliko miehellä ensimmäiset kuukaudet tavatessanne paperipussi päässä vai miten ihmeessä olet noin pitkään muten tapaillut ja jopa päätynyt sänkyyn tekstistäsi päätellen inhoamasi piirteitä omaavan miehen kanssa?
noitako sieltä eliittikumppanista löytää