Mitä tietokonepelejä pelaatte?
Kertokaapa te tietokonepelejä pelaavat: mitä pelaatte nyt? Aiheutetaan vähän peppukipua vanhoille ihmisille kun me aikuiset pelaamme tietokoneella.
Itse olen pelannut Farming Simulator 2022:ta nyt koko viikonlopun. Tietenkin muutakin puuhaa, kuten salilla ja lenkillä tullut käytyä. Mutta jos ei ole mitään tähdellistä tekemistä, niin pelaan tietokoneella.
Joskus myöskin innostun muistakin simulaatiopeleistä kuten X-plane 12 tai Microsoftin Flight Simulator 2020:ta. Toisinaan innuston Cities Skylinesta.
M37
Kommentit (24)
Kolme peliä oikeastaan mitä tulee pelattua. Cities Skylines, Football Manager ja Hearts of Iron IV. Näinhin saa helposti menemään koko päivänkin, Ja miksei yönkin jos ei ole aamulla töihinlähtöä.
Resident Evil Villagen pelasin läpi perjantaina ps4:lla.
Luig's Mansion 3:sen meinasin lähipäivinä aloittaa Switchillä.
Warzonea pelaan pleikalla, ei sitä kyllä ilman hyvää seuraa tulisi pelattua. Simssiä tuli ennen pelattua, mutta se uusin nelososa on ihan surkea :D
N32
Lolia ja runea. Harvemmin Destiny 2
Cities Skylines ja Sims 3. Olen "hidas pelaaja", joten räiskintäpelit eivät ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä pöytätietokonehullu, mutta alapeukutin ja ilmiannoin varmuuden vuoksi.
En ole. Joku hullu täällä vatvoo aina sitä miksi aikuiset ihmiset pelaavat tietokoneella, lapsellista baabaa.
Sitten on toki tämä pöytätietokonehullu, jonka mielestä kaikilla tulisi olla läppärit. Eihän läppäreillä voi edes pelata kunnolla. Kokeiltu on yhtä peliläppäriä ja on se aika tehoton verrattuna samanhintaiseen pöytäkoneeseen.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä pöytätietokonehullu, mutta alapeukutin ja ilmiannoin varmuuden vuoksi.
En ole. Joku hullu täällä vatvoo aina sitä miksi aikuiset ihmiset pelaavat tietokoneella, lapsellista baabaa.
Sitten on toki tämä pöytätietokonehullu, jonka mielestä kaikilla tulisi olla läppärit. Eihän läppäreillä voi edes pelata kunnolla. Kokeiltu on yhtä peliläppäriä ja on se aika tehoton verrattuna samanhintaiseen pöytäkoneeseen.
M37
Viinapullo taas auennut? Pitäisikö mielestäsi pöytätietokoneita kaivertaa, kenties puukolla?
Viimeaikoina olen pelannut Guild Wars 2, Mass Effect, The Long Dark, House Flipper.. pelejä on kyllä enemmänkin, mutta noi on nyt ollut pelauksessa eniten
N34
Vierailija kirjoitti:
KAIKKIA PÖYTÄTIETOKONEITA TULISI RAVISTELLA KUNNES NE KOMPONENTIT LENTÄVÄT VOIMALLA ULOS LIKAISESTA PÖYTÄTIETOKONEESTA
Kuka sinua on satuttanut niin pahasti että on noin voimakkaat patoutumat pöytäkoneita kohtaan
En pelaa nykyisin mitään, mutta nuorempana pidin Tetriksistä paljon.
Witcher 3 mulla ollut tässä ikuisuusprojektina. Ollut kyllä aivan loistava peli aina kun vaan ehtii pelailemaan. Joskus tulee pitkiäkin taukoja.
Kaveriporukalla pelaamme Gloomhavenia onlinessa säännöllisen epäsäännöllisesti.
Tietokoneella pelaan Runea, Secret Worldia ja Room Escape tyylisiä pulmapelejä.
Fallout 4, Fortnite, Frostpunk, Rift, Halls Of Torment.
Koneella pelaan lähinnä Minecraftia, Goose Goose Duckia ja muita sellaisia pelejä työni vuoksi (VTuber).
Mutta kun pelaan itseäni varten, niin silloin Pleikkari ja yksinoikeuspelit.
Nyt pelasin Tekken 8 CNT -versiota. M28
Steamista moninpelattavia ilmaispelejä. Yleensä jotain räiskintää missä saa muita pelaajia kurmoottaa 😅
Football Manager 2023 työn alla parhaillaan. Vanhoja Baldur's Gateja on tullut jonkun verran hakattua viime aikoina ja kolmonen on hankintalistalla.
En yhtään mitään