Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Gerry Weber erikoinen ja kallis "merkkivaate"?

Vierailija
07.03.2014 |

Olen viime aikoina ostanut pääasiassa Gerry Weberin vaatteita, koska olen niin lihava, että paljon muut ei mene päälle. No, onneksi nyt on 10 kiloa jo lähtenyt, kohta pääsee ostamaan kivoja vaatteita. :)

Olin ostanut mainitun merkin nahkajakun. Yksi puolituttu kehui, että onpa hyvännäköinen. Minkä valmistajan vaate?

Kerroin merkin (vähän nolona, koska se on sellainen tätimerkki minusta). Tädin naama venähti ja hän sanoi, niin tietysti, tottakai on, koska on noin hyvännäköinen, niin tietysti se on joku kallis merkkivaate, mitä hän ei raaski ostaa.

Olin ihan äimänä. Gerry Weber? Kallis? Merkkivaate? Ihan normaali käyttövaate minusta, jossa merkillä ei ole ns. väliä.

Itse ajattelin, että voi kun laihtuisin, raaskisi (ja voisi) ostaa (päälle meneviä) merkkivaatteita. Kun aina sitä ajattelee, että läski on vaan väliaikaista, niin ei viitsi ostaa kovin ihmeellisiä vaatteita...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 08:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:36"]

Onhan se merkkivaate, muttei mikään kovin kallis. Alesta saa kohtuuhinnalla.

Ei kai ALE nyt ole mikään mittari merkin hinnasta.

No mikä sitten on? Aleja on vähintään kahdesti vuodessa ja niistä monet hankkivat jopa kaikki vaatteensa. Jos maksaa alessa paidasta 20 euroa, niin ei se sitten ole kallis. Vai onko sinusta? Normaalihintakaan ei minusta ole kauhea, mutta varsinkaan alesta ostettuna ei ole kallis.

Kaikki merkkituotteet ovat alennusmyynnissä 70% Suomen ulkopuolella kauden jälkeen. Sitten taas Chanelin käsintehdyt ja uniikit, aidot vaatteet maksavat tätä nykyä monta tonnia kappale ja ne pitää hakea Suomen ulkopuolelta, epäilen pahasti tuota että opettaja pukeutuu niin erikoisiin ja kalliisiin vaatteisiin ja hakee ne vielä Chanelin myymälästä Suomen ulkopuolelta:)

Della Marga myy Chanelia.

Della Marga myy vain Chanelin asusteita kuten laukkuja, ei vaatteita.

Vierailija
62/62 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on myös klassisia bisnesvaatteita eräässä mallistossa, ja keskihintaisia ovat ja vähän kalliimpiakin muttei luksusmerkkien hintaisia, eivätkä missään tapauksessa tätivaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla