Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää sitä, ettei mies koskaan osoita rakkauttaan sanoin?

Vierailija
06.03.2014 |

Noin muuten mies on minulle todella hyvä ja koen meidän olevan erittäin hyvä pari. Tunnen hänenkin nauttivan paljon seurastani jne. Mutta hän ei koskaan osoita rakkauttaan sanoin. Minusta tuntuu, että hän puhuu suurimmaksi osaksi minulle kuin kaverilleen juuri tuosta syystä. :(

Olen puhunut hänelle sanonut asiasta. Ei kuulemma vaan osaa. Omien sanojensa mukaan hän osoittaa välittämisensä teoin ja tottahan se onkin. Mies muistaa lahjoin merkkipäiväni ja auttaa minua aina jos vaan pystyy. Aina hetken tuollaisen keskustelun jälkeen hän yrittää väkisin puhutella minua kultana, rakkaana tmv. Olen siitä ollut äärimmäisen iloinen. Sitten se vaan aina parin kerran jälkeen hiipuu pois..

Onko muilla tällaista? Minkä tälle voi? Vai olenko minä vaan liian vaativa? Pelkään hirveästi, ettei mieheni vaan rakasta minua. Saattaa tykätä, muttei rakasta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:30"]

Noin muuten mies on minulle todella hyvä ja koen meidän olevan erittäin hyvä pari. Tunnen hänenkin nauttivan paljon seurastani jne. Mutta hän ei koskaan osoita rakkauttaan sanoin. Minusta tuntuu, että hän puhuu suurimmaksi osaksi minulle kuin kaverilleen juuri tuosta syystä. :(

Olen puhunut hänelle sanonut asiasta. Ei kuulemma vaan osaa. Omien sanojensa mukaan hän osoittaa välittämisensä teoin ja tottahan se onkin. Mies muistaa lahjoin merkkipäiväni ja auttaa minua aina jos vaan pystyy. Aina hetken tuollaisen keskustelun jälkeen hän yrittää väkisin puhutella minua kultana, rakkaana tmv. Olen siitä ollut äärimmäisen iloinen. Sitten se vaan aina parin kerran jälkeen hiipuu pois..

Onko muilla tällaista? Minkä tälle voi? Vai olenko minä vaan liian vaativa? Pelkään hirveästi, ettei mieheni vaan rakasta minua. Saattaa tykätä, muttei rakasta.

[/quote]

Ekassa avioliitossa tuo oli minulle kovin tärkeää myös. Jälkikäteen ymmärsin että koska en tuntenut sitä rakkautta meidän välillä muuten olisin halunnut miehen vakuuttelevan mulle sanoin. Taisi sen ainoan kerran sanoa sinä päivänä kun ilmoitin että otan lapset ja lähden.

Nykyisen mieheni kanssa olen ollut lähes 20v enkä ole koskaan tarvinnut sanoja - meidän välillä on niin vahva side että tunnen sen rakkauden ja arvostuksen (ennenkaikkea) joka hetki! Halaus, suukko, läpsäys pepulle, hassut viestit, kukkakimppu lauantaisin, lempijäätelö pakkasessa, kotona odottava ateria,  työmatkaa varten silitetyt paidat ja laukun pakkaaminen yms yms pikkuasiat kertoo rakkaudesta joka päivä:D Sanat tuntuu turhilta ja rakastan sinua liian laimealta ilmaisulta!

Vierailija
42/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ei-kaverillinen puhe on, mitä haluaisit? Onko teillä kuitenkin hellyyttä, koskettelua, halauksia, pusuja ja seksiä mielestäsi ihan tarpeeksi? 

"Näihin keskusteluihin on päädytty, kun suruni ja pelkoni mieheni mahdollisesta rakkauden puutteesta on taas kerran kasvanut liian suureksi. Silloin itken tuota asiaa hänelle ja sanon, että haluaisin joskus sanoinkin kuulla hänen rakastavan minua."

Miksi pelkäät miehesi rakkauden puutettta? Siksikö, että hän ei sano sitä sinulle suoraan? Mitä jos mies sanoisi rakastavansa monta kertaa päivässä, mutta löisi sinua myös. Olisiko tämä sitten parempaa rakkautta? Rakkaus mielestäni tarvitsee aina tekoja, muttei välttämättä sanoja. Meillä on miehen kanssa niin vahva side ja tunne, että pelkkä rakastaminen ei sanana edes riitä. Rakastaminen on muutenkin sanana kärsinyt inflaatiosta. 

Kerroit, että miehesi nauttii hellittelysanoista. etkö voisi tuossa tilanteessa sanoa, että sinäkin niitä ottaisit vastaan, mitä miehesi reagoi tähän? Itkeminen on kiristämistä, joten sen ainakin jättäsiin pois. Minuakin naisena ahdistaisi, jos joku vaatisi minun olevan joku suuri tunteiden tulkki, kun en sellainen luonteeltani vain ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, näin virtuaalisesti kyllä kuulostaa siltä että ette sovi yhteen, olette liian erilaiset. Minulle ei ne rakkaudenvakuuttelut ole tärkeitä, kyllä sen tuntee ja aistii muutenkin toisen käytöksestä.

Vierailija
44/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on itse mielissään käyttämistäni hellittelysanoista ja sanon, että minustakin niitä olisi ihana kuulla, hän vain vastaa tuon, ettei osaa, mutta häntä voi kyllä erittäin mieluusti sanoin hellitellä. En ymmärrä, mikä siinä muka on niin vaikeaa?

ap

Vierailija
45/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:21"]

Kun mies on itse mielissään käyttämistäni hellittelysanoista ja sanon, että minustakin niitä olisi ihana kuulla, hän vain vastaa tuon, ettei osaa, mutta häntä voi kyllä erittäin mieluusti sanoin hellitellä. En ymmärrä, mikä siinä muka on niin vaikeaa?

ap

[/quote]

Jos rakas ja kulta tuntuu liian teennäisiltä voisiko hän käyttää jotain muuta "lempinimeä" jonka vain te tiedätte hellittelynimeksi? Meillä on omat yksityiset nimitykset toisillemme joita käytämme esim viestitellessä tai jutellessa. Tai lopetamme aina viestit/puhelut sanaan musu mikä tarkoittaa meillä: pusu minulta sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi