Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää sitä, ettei mies koskaan osoita rakkauttaan sanoin?

Vierailija
06.03.2014 |

Noin muuten mies on minulle todella hyvä ja koen meidän olevan erittäin hyvä pari. Tunnen hänenkin nauttivan paljon seurastani jne. Mutta hän ei koskaan osoita rakkauttaan sanoin. Minusta tuntuu, että hän puhuu suurimmaksi osaksi minulle kuin kaverilleen juuri tuosta syystä. :(

Olen puhunut hänelle sanonut asiasta. Ei kuulemma vaan osaa. Omien sanojensa mukaan hän osoittaa välittämisensä teoin ja tottahan se onkin. Mies muistaa lahjoin merkkipäiväni ja auttaa minua aina jos vaan pystyy. Aina hetken tuollaisen keskustelun jälkeen hän yrittää väkisin puhutella minua kultana, rakkaana tmv. Olen siitä ollut äärimmäisen iloinen. Sitten se vaan aina parin kerran jälkeen hiipuu pois..

Onko muilla tällaista? Minkä tälle voi? Vai olenko minä vaan liian vaativa? Pelkään hirveästi, ettei mieheni vaan rakasta minua. Saattaa tykätä, muttei rakasta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen, oon tullut siihen tulokseen ette toista voi patistaa johonkin mikä hänelle on luonnollsta ja turha  edes yrittää,  sen sijaan  huomioin aina ne teot, pienimmätkin, joilla näyttää rakkautensa. Todellisuudessa niillä sanoilla ei niin merkitystä edes ole, parempi mies se sellainen mies joka pussaa muttei puhu kun mies joka hakkaa ja puhuu vai miten se meni ;) kyllä sä pääset tosta yli pikkuhiljaa hyväksymällä asian ja näkemällä entistä paremmin ne arkiset teot jotka puhuttelee

Vierailija
22/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:45"]

eikö tuo ole parempi kuin , että runoilis rakkaudestaan sinuun, mutta hässisi ympäri kylää?

[/quote]

Sius miten nämä edes liittyvät toisiinsa? :O Kun kertoo rakastavansa niin pettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia pariskuntia, joissa mies puhuu paljon tunteistaan, ilmaisee suullisesti rakastavansa ym. Ja teot onkin sitten päinvastaista. Pettää, ei auta kotitöissä, ei pidä lupauksiaan... Mutta: Jokainen ilmaisee tunteitaan omalla tavallaan, teot voivat olla yhtä vahvoja kuin sanat.  Minusta tärkeintä on tunne rakastetuksi tulemisesta, ei niinkään se, miten välittäminen ilmaistaan. 

[/quote]

Ihan kuin eräs entinen alppihiihtäjämme. Jossain naistenlehdessä aikoinaan (alettuaan seurustelemaan nykyisen vaimonsa kanssa) loruili kauniit liirumlaarumit naisen kunnioituksesta ja rakastamisesta. Kuinka puolisoa pitää kunnioittaa ja arvostaa.. Lähes samaan hengenvetoon selitti kuinka oli ollut ihastuksesta sanaton tavattuaan vaimonsa ensimmäistä kertaa. Paha vaan että seurusteli vielä silloin exänsä kanssa. Eikä se arvostaminen oikein näkynyt siinäkään että petti exäänsä erään norjalaisen naisen kanssa joka vielä tuli raskaaksi tuosta suhteesta. Ja onhan tämä entinen alppihiihtäjämme ehtinyt pettää jo nykyistäkin vaimoa. Että sellaista arvostamista.

Vierailija
24/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, minkä ikäisiä olette ja kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
25/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:05"]

eikö tuo ole parempi kuin , että runoilis rakkaudestaan sinuun, mutta hässisi ympäri kylää?

[/quote]

Sius miten nämä edes liittyvät toisiinsa? :O Kun kertoo rakastavansa niin pettää?

[/quote]

Öö no ei. Oletko tyhmä?

Vierailija
26/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

Öö no ei. Oletko tyhmä?

[/quote]

Ööö no en. Oletko itse? Ainakin alkuperäinen kommenttisi oli äärimmäisen idioottimainen.

Vierailija
27/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kyse ei ole rakkaudesta lainkaan vaan äärettömästä epävarmuudesta. Jos mies sanoo rakastavansa, keksit jonkun muun jutun, jonka vuoksi olet epävarma suhteestanne.

Vierailija
28/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:58"]

En ole vaatinut miestä puhuttelemaan minua kultana. Näihin keskusteluihin on päädytty, kun suruni ja pelkoni mieheni mahdollisesta rakkauden puutteesta on taas kerran kasvanut liian suureksi. Silloin itken tuota asiaa hänelle ja sanon, että haluaisin joskus sanoinkin kuulla hänen rakastavan minua.

Nyt olen itsekin puhunut hänelle pitkään kuin kaverille, tekojen kuitenkin pysyen rakastavina. Ei tämäkään "kostaminen" hyvältä tunnu.

ap

[/quote]

Taidat olla aika nuori? Nyt sun on tärkeetä tajuta asiat ja hyväksyttävä miehesi semmoisena kuin se on. Selvästi oot nyt takertumalla takertunut tuohon ettei mies sano rakastavansa ja jos ajatuksesi alkaa pyöriä siinä jatkuvasti niin hyvää ei seuraa. Siitä tulee vähitellen pakkomielle.

Tokihan sä varmaan tykkäisit jos ilmaisisi sanoin tykkäävänsä, mutta jos se ei luontevasti mieheltä tule niin painostamalla ja kyselemällä mies kokee kohta olevansa kuin nurkkaan ajettu jänis.

Ja tuo "kostaminen" pahentaa entisestään tilannetta. Ennenpitkää huomaat olevasi katkera etkä huomaa miehessä mitään muuta kuin tuon ettei SANO rakastavansa.

Pysähdy nyt oikein miettimään omaa käytöstäsi välillä ja jätä miehen käytös sivummalle. Miksi se sanoin sanominen on sulle tärkeää? Teothan kertoo tunteista vähintään yhtäpaljon, mun mielestäni enemmänkin. Etkö sinä usko miehesi rakastavan sua jos ei sano sitä? Ja toisen kunnioittaminen tarkoittaa jotta hyväksyy toisen puutteet ja vajavaisuudet. Ethän sä voi ajatella pelkästään itteäsi ja sitä mitä sinä haluat, tuskin mieheskään tivaa väkisin sinulta jotain joka ei ole sulle ominaista?

13

Vierailija
29/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä puolestani olen pohtinut miten saisin vaimoni sanomaan, että rakastaa minua edes kerran!

Vierailija
30/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakasta. 

Vierailija
31/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:12"]

[/quote]

[/quote]

Öö no ei. Oletko tyhmä?

[/quote]

Ööö no en. Oletko itse? Ainakin alkuperäinen kommenttisi oli äärimmäisen idioottimainen.

[/quote]

Mikä ensimmäinen kommentti? Mun eka kommentti oli: "Öö no ei. Oletko tyhmä?"

Väännetään vielä rautalangasta kun et tajunnut. Ei niillä välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Tuo aiempi vastaaja vain kysyi ap:lta että olisiko parempi jos mies joka päivä hokisi rakastavansa mutta sitten juoksisi vieraissa hameenhelmoissa usein...

Vierailija
32/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:28"]

[/quote]

[/quote]

Öö no ei. Oletko tyhmä?

[/quote]

[/quote]

Väännetään vielä rautalangasta kun et tajunnut. Ei niillä välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Tuo aiempi vastaaja vain kysyi ap:lta että olisiko parempi jos mies joka päivä hokisi rakastavansa mutta sitten juoksisi vieraissa hameenhelmoissa usein...

[/quote]

Oih, kiitos kun selvensit dorka. 

Vierailija
33/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:39"]

Ei sitä tarvitse kestääkään.

Miksi aina sanotasn, että teot ratkaisevat? Puhuminenkin on teko. Ja hyvin tärkeä sellainen.

[/quote]

Lässytys ei ole tekemistä. Vain teoilla on merkitystä, puhe on vain merkityksetöntä sananhelinää.

Vierailija
34/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:29"]

[/quote]

[/quote]

Öö no ei. Oletko tyhmä?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ole hyvä. =)

Vierailija
35/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:29"]

[/quote]

[/quote]

Öö no ei. Oletko tyhmä?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ole hyvä. =)

[/quote]

Nokkela tyttö.

Vierailija
36/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:30"]

Miksi aina sanotasn, että teot ratkaisevat? Puhuminenkin on teko. Ja hyvin tärkeä sellainen.

[/quote]

Lässytys ei ole tekemistä. Vain teoilla on merkitystä, puhe on vain merkityksetöntä sananhelinää.

[/quote]

Kommenttisi kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Vierailija
37/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä  jokainen av-mamma puolustaa verisesti kulissisuhdettaan :)

Vierailija
38/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu ap, kuulostat hyvin nuorelta ja roikut miehessäsi. Sinun olisin huolissani jos mies ei enää mitenkään osoita pitävänsä sinusta ja tuolla rakkauden kärttämisellä niin varmasti kohta tapahtuukin. Vaihda siis virttä ja yritä saada huono itsetuntosi paremmaksi. Ja älkää edes ajatelko lasten tekemistä ennenkuin olet saanut ryhtiä itseesi. Jos teille lapsi tulisi, niin kohta itkisit täällä, että mies rakastaa lasta enemmän kuin sinua.. Eli kasva aikuiseksi ja keksi itsellesi muutakin tekemistä kuin miehesi sanomisien kyttääminen.

Vierailija
39/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:30"]

[/quote]

[/quote]

Kommenttisi kertoo sinusta kaiken oleellisen.

[/quote] Ehkä sinun suhteessasi näin on. Onnea matkaan, ei käy kateeksi. ;-)

Vierailija
40/45 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko teistä olisi normaalia, että miehenne puhuisi teille kuin kaverille - AINA. Ja hyväksyisitte sen? Tämänhetkinen "kostoni", jossa itsekin olen toiminut kuten mieheni puhuen kuin kaverille hänelle, mutta käyttäytyen rakastavasti, ainut pointti olisi osoittaa miltä tuo tuntuu. Mies nimittäin itse nauttii suuresti noista hellyttelysanoista, sen näkee ja on sanonutkin niin.

Ennen yritin toimia omilla puheillani esimerkkinä sille, miten haluaisin hänenkin puhuvan minulle, eikä se toiminut. Tuntuu tyhmältä, ettei mies voi rakastamansa (?) kumppanin vuoksi tehdä noin pientä asiaa. Olen 24, mies 29. Ollaan asuttu yhdessä vuosi, jos sillä on jotain merkitystä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi