Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kirpputorilöytösi?

Vierailija
06.03.2014 |

Tuli mieleen, kun selailin sisustuslehteä jossa taas yhteen kotiin oli kirpparilta löydetty vaikka mitä ihanuuksia ja omalle kohdalle ei ole osunut koskaan mitään sellaista.

Oma paras löytöni on joskus teinivuosina bongattu 70-luvun nahkatakki. Se oli niiiiin ihana, minulla oli tuolloin meneillään taiteellinen kausi (noloa...) ja hetken olimme tuon takin kanssa erottamattomat. :)

Mikä on sinun kirppariaarteesi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41, ihana mies sulla :)

Vierailija
42/51 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, enpä tiennytkään, että aurinkopulloistakin joku maksaa noin paljon. Onneksi tuli napattua äidin jäämistöstä mukaan. Muuten olis joku kierrätyskeskuksessa kävijä ollut onnellinen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:54"]Huuto.netistä mies löysi minulle todella kauan etsimäni ja harvinaisen satukirjan kahdellakympillä. Olin kysellyt divareista ja ties miestä, minimihinta-arvioksi olin saanut 150 euroa, mutta kun ei löytynyt edes sillä summalla. Olin etsinyt tuota reilut 15 vuotta, ja eräänä kiirastorstaina sellainen oli postipaketissa, joka oli osoitettu minulle. Paketti oli revennyt kulmasta, ja en meinannut uskoa silmiäni, kun heti kulman vihreästä väristä tunnistin kirjan. Oli sekä hyvä löytö että mojova yllätys samassa paketissa. (Mies päätti olla kertomatta minulle, että tuo on huudossa, etten stressaisi itseäni hengiltä, saanko sen vai en. Ketään kilpahuutajia ei edes tullut.)

[/quote]

Olipa ihana yllätys! <3

Vierailija
44/51 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 13:30"]Äitini osti aidon aurinkopullon hintaan 10e :D ei tainnut myyjä oikein tietää arvoa... Myös Sarpanevan kynttilänjalan hintaan 2e. Oikea hinta tietenkin parinsadan euron (muistaakseni??) luokkaa

Itse olen löytänyt aidon Pradan iltalaukun hintaan 5e. Antiikkiset kynttilänjalat 2e kpl, oikea arvo n.100e yhteensä. Niitä en kyllä myy, ovat niin kauniita ja saavat kasvaa arvoa :)

Vähemmän arvokkaita löytöjä on paljon. Vaatteista 90% kirpparilta (alusvaatteet ja petivaatteet sentään ostan uusina...!), kissaviinipulloja pari euroa kpl jne.

[/quote]

Kissaviinipulloja, voi luoja!

[/quote]

Satun keräilemään niitä :) joten MINULLE ne olivat löytöjä. Komean näköinen ikkunalauta mulla, kissaviinipulloja jokaisessa värissä! Naura vaan :D kyllä niistä kymppiäkin pyydetään kirppareilla ;)

[/quote]

Anteeksi tyhmä kysymykseni mutta mitä ihmettä on kissaviinipullot?!

Vierailija
45/51 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi merkkilaukut - niihin kyllä kannattaa suhtautua aina varauksella, onko aito vai ei. Puoliammattilainenkin saattaa mennä vipuun.

Vierailija
46/51 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet mun vaatekaapin sisällöstä taitaa olla kirppareilta. Myös iso osa lapsen vaatteista on kirpputorilöytöjä.

Vaikea valita vain yhtä parasta, mutta musta nahkalaukku neljällä eurolla ja siniset tennarit kahdella, menevät parhaimpien löytöjen joukkoon.

Vierailija
47/51 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämätön bikbokin paita

Vierailija
48/51 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 13:30"]Äitini osti aidon aurinkopullon hintaan 10e :D ei tainnut myyjä oikein tietää arvoa... Myös Sarpanevan kynttilänjalan hintaan 2e. Oikea hinta tietenkin parinsadan euron (muistaakseni??) luokkaa

Itse olen löytänyt aidon Pradan iltalaukun hintaan 5e. Antiikkiset kynttilänjalat 2e kpl, oikea arvo n.100e yhteensä. Niitä en kyllä myy, ovat niin kauniita ja saavat kasvaa arvoa :)

Vähemmän arvokkaita löytöjä on paljon. Vaatteista 90% kirpparilta (alusvaatteet ja petivaatteet sentään ostan uusina...!), kissaviinipulloja pari euroa kpl jne.

Kissaviinipulloja, voi luoja!

Satun keräilemään niitä :) joten MINULLE ne olivat löytöjä. Komean näköinen ikkunalauta mulla, kissaviinipulloja jokaisessa värissä! Naura vaan :D kyllä niistä kymppiäkin pyydetään kirppareilla ;)

Anteeksi tyhmä kysymykseni mutta mitä ihmettä on kissaviinipullot?!

Viinipullot, jotka ovat hieman istuvan kissan muotoisia. Käteviä kynttilänjalkoina. Voi toki käyttää vaikka Molotovin cocktailin tekoon jos tilanne menee kuten Ukrainassa. Siellähän omatekoisten mehujen, hillojen ja säilykkeiden teko on perinne ja siksi kaikki lasipullot pestään ja säästetään mehuntekoa varten.

Vierailija
49/51 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihkamapääsiäismunan ostin. Joku Faperke oli sen askarrellut. Kympillä sain. Sain Torista siitä satasen. Hyvä kauppa.

Vierailija
50/51 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen villa-mohairtakki 9 e, Beck Söndergaardin iso villa-silkkihuivi 6 e, kashmirneule 2 e, Fendin silkkihuivi 20 e, käyttämätön Tiger of Swedenin pikkumusta 20 e.

Vierailija
51/51 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin maailman upeimman naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi