Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poltatko pilveä?

Vierailija
05.03.2014 |

Olen 25v ja asun yksin. Kasvatan muutamaa kasvia kotonani omaan käyttöön. Polttelen yleensä yhden sätkän viikonloppuisin. Kannabis rauhoittaa ja sopii minulle paljon paremmin kuin alkoholi. Hieno luonnontuote. Oletteko itse kokeilleet tai polttaako joku tuttavanne?

Kannabis pitäisi dekriminalisoida. Pilvenpolttaja ei ole rikollinen, jonka pitäisi joutua oikeuteen tai vankilaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta. Poltan ainoastaan pilvenpolttajat poliisille.

Vierailija
2/4 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta enää. Seurustelin joskus pilviveikon kanssa, ja kovin hitaaksi kävi viikottaisen pössyttelyn vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut pari kertaa, ei ole mulle mainittavaa iloa koska en osaa vetää henkeen. Tuttu kasvattaa kotonaan, mukava työssäkäyvä kaveri. Tämäkään kaveri ei juuri alkoholia käytä.

Vierailija
4/4 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut vuosia sitten noin 10 kertaa yhteensä. Tuntui liiankin hyvältä, jos olisi ollut helpommin saatavilla olisin koukuttunut henkisesti varmasti. Elämäni paras seksikokemus pilvessä, aivan järjetön orgasmi, jota en koskaan tulr unohtamaan. Nyt olen perheenäiti ja hasveilen, että joskus voisin mennä mökille mieheni kanssa kahden ja poltella ja rakastella.