Poltatko pilveä?
Olen 25v ja asun yksin. Kasvatan muutamaa kasvia kotonani omaan käyttöön. Polttelen yleensä yhden sätkän viikonloppuisin. Kannabis rauhoittaa ja sopii minulle paljon paremmin kuin alkoholi. Hieno luonnontuote. Oletteko itse kokeilleet tai polttaako joku tuttavanne?
Kannabis pitäisi dekriminalisoida. Pilvenpolttaja ei ole rikollinen, jonka pitäisi joutua oikeuteen tai vankilaan.
Kommentit (4)
En polta enää. Seurustelin joskus pilviveikon kanssa, ja kovin hitaaksi kävi viikottaisen pössyttelyn vuoksi.
Olen kokeillut pari kertaa, ei ole mulle mainittavaa iloa koska en osaa vetää henkeen. Tuttu kasvattaa kotonaan, mukava työssäkäyvä kaveri. Tämäkään kaveri ei juuri alkoholia käytä.
Olen polttanut vuosia sitten noin 10 kertaa yhteensä. Tuntui liiankin hyvältä, jos olisi ollut helpommin saatavilla olisin koukuttunut henkisesti varmasti. Elämäni paras seksikokemus pilvessä, aivan järjetön orgasmi, jota en koskaan tulr unohtamaan. Nyt olen perheenäiti ja hasveilen, että joskus voisin mennä mökille mieheni kanssa kahden ja poltella ja rakastella.
En polta. Poltan ainoastaan pilvenpolttajat poliisille.