Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v nainen, vanhako jo?

Vierailija
11.11.2020 |

Eli onko 40v jo ikäloppu? Voiko siinä iässä enää näyttää oikeesti hyvältä? HIRVEE lääkäriisi iski 39v ja tuntuu, että kukaan ei kato enää himoiten nelikymppistä naista. Tarkoitan tätä nuorempia miehiä, eikä 50-80 vuotiaita..
Kannattaako enää panostaa ulkonäköönsä, vai odotellaanko vaan eläkepäiviä? Erityisesti miesten mietteitä kaivataan..

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin vehje on vanha ja löysä, kuin velhon hiha 🤣

Tai miehen vehje kutistunut. Pari senttiäkään se kutistuu kun ikää tulee.

Vierailija
62/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varattu nainen haluaisi olla kuuma vieraiden miesten mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko?

Vierailija
64/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko?

Kyllä vaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-penis-voi-kutistua-jopa-mu…

Vierailija
65/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin henkilöstä. Ystäväni on 41 vuotias ja näyttää aina vain hyvältä, itse 39, ikäistäni nuoremman näköinen mutta ruma kuin s@@tana.

Vierailija
66/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu vain vahvistaa sitä ajatusta josta olen kirjoittanut tänne ennenkin, että minun kannattaisi jättää miesystäväni. Ei todellakaan tee mieli enää edes seksiä jos kerran hänkin todennäköisesti ajattelee esimerkiksi niin, että alapääni on kuin joku löysä velhonhiha kuten eräs kommentoija asian ilmaisi. Hän ei kyllä ole niin moukkamainen, että sanoisi minulle tällaisia suoraan, mutta jos tuo on se ajatus kuitenkin kaikilla miehillä niin enpä taida enää haluta, että hän koskee minuun. Kuka nainen nyt haluaisi mitään intiimiä jos tietää, että on kumppanin mielestä oikeasti vastenmielinen. Minulle se tavallisen näköinen keski-ikäinen mies on miellyttävä, mutta selvästihän miehet eivät ajattele samaa ikäisistään naisista.

En siis ole aloittaja, enkä varmaan ole ainoa nainen joka miettii tätä kun saa lukea miesten sensuroimattomia ajatuksia mm. tältä palstalta. Kai siinä teemme miehillekin palveluksen jos lopetamme suhteen.

Vierailija
68/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin keskustelu vain vahvistaa sitä ajatusta josta olen kirjoittanut tänne ennenkin, että minun kannattaisi jättää miesystäväni. Ei todellakaan tee mieli enää edes seksiä jos kerran hänkin todennäköisesti ajattelee esimerkiksi niin, että alapääni on kuin joku löysä velhonhiha kuten eräs kommentoija asian ilmaisi. Hän ei kyllä ole niin moukkamainen, että sanoisi minulle tällaisia suoraan, mutta jos tuo on se ajatus kuitenkin kaikilla miehillä niin enpä taida enää haluta, että hän koskee minuun. Kuka nainen nyt haluaisi mitään intiimiä jos tietää, että on kumppanin mielestä oikeasti vastenmielinen. Minulle se tavallisen näköinen keski-ikäinen mies on miellyttävä, mutta selvästihän miehet eivät ajattele samaa ikäisistään naisista.

En siis ole aloittaja, enkä varmaan ole ainoa nainen joka miettii tätä kun saa lukea miesten sensuroimattomia ajatuksia mm. tältä palstalta. Kai siinä teemme miehillekin palveluksen jos lopetamme suhteen.

Voi tulla velhon hihaa ikävä, kun on aikansa hakannut tattia...

Vierailija
69/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaat vuodet oli 40-60 vuotiaana. Oli vihdoin aikaa itsellekin kun lapset olivat jo isoja. Kun pitää itsestään hyvää huolta, treenaa eikä kerää ylikiloja, tekee itselleen mieluisia asioita, voi olla tuon ikäisenä parhaimmillaan. Seksi oli hyvää, ulkonäkö oli ihan kiva vielä, virtaa riitti monenlaiseen menoon. Tapasin 54-vuotiaana vuotiaana uuden miehenkin, joka edelleen mukana, matkusteltiin ja harrastettiin kaikkea kivaa. Tuntuu, että pysyin nuo vuodet suunnilleen samanlaisena, enkä tuntunut vanhenevan ollenkaan. Nyt vähän vanhempana pikku hiljaa ikääntymisen merkkejä on alkanut hiipiä, mutta lähes täydellä höyryllä mennään edelleen. Jokaisessa iässä on omat hyvät puolet ja useimmiten asenne ratkaisee, millaista elämää elät.

Vierailija
70/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parhaat vuodet oli 40-60 vuotiaana. Oli vihdoin aikaa itsellekin kun lapset olivat jo isoja. Kun pitää itsestään hyvää huolta, treenaa eikä kerää ylikiloja, tekee itselleen mieluisia asioita, voi olla tuon ikäisenä parhaimmillaan. Seksi oli hyvää, ulkonäkö oli ihan kiva vielä, virtaa riitti monenlaiseen menoon. Tapasin 54-vuotiaana vuotiaana uuden miehenkin, joka edelleen mukana, matkusteltiin ja harrastettiin kaikkea kivaa. Tuntuu, että pysyin nuo vuodet suunnilleen samanlaisena, enkä tuntunut vanhenevan ollenkaan. Nyt vähän vanhempana pikku hiljaa ikääntymisen merkkejä on alkanut hiipiä, mutta lähes täydellä höyryllä mennään edelleen. Jokaisessa iässä on omat hyvät puolet ja useimmiten asenne ratkaisee, millaista elämää elät.

Oliskin kuumaa seksiä. Mulla nyt halut huipussaan ja toisella ainakin stressi vie halut.

Vierailija
71/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen 40 v. mies, olin ihastunut jo teini-ikäisenä sosiaalityöntekijääni, joka oli jo aika kypsällä iällä, mutta ahhh, niin hyvännäköinen ja tasapainoisen oloinen. Jutusta ei tullut mitään.

Pari vuotta sitten yritin itseäni 13 v. vanhempaa naista. Hänellä roikkui vatsa, mutta kun on synnyttänyt 4 lasta, niin mitäpä tuosta, se on vain elämää. Niin mukava ja kaikille kiva aikuinen nainen, jota isketään varmasti arjessa useammankin kerran. Itsensä kanssa sinut oleva ihminen on vain niin kaunista katseltavaa. Luonnollisesti hän oli parisuhteessa, joten eikun eteenpäin.

Nyt olen ihastunut yli 50-v. naiseen, josta en halua spoilata sen enempää, koska hän on useiden puhetuokioiden perusteella vapaa, ei ainakaan ole puhunut mitään miehestään tai että olisi varattu jne, joten mahdollisuuksia saattaisi hyvinkin olla. 

Nainen ei ole koskaan liian vanha, jos vain muistaa ainakin silloin tällöin hymyillä ja nauttia elämästä :)

Vierailija
72/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 41v enkä pidä itseäni vanhana.

Mulla on fyysinen sairaus (synnynnäinen) joka on pahentunut ja vaikuttaa jaksamiseen, ja olen ratkaissut tilanteen niin että käytän energiani niihin asioihin mihin oikeasti haluan ja millä on merkitystä. En vatvo asioita jotka ei oikeasti kiinnosta, enkä suuremmin piittaa siitä mitä minusta ajatellaan.

Fyysisesti olen mielestäni ihan hyvän näköinen, olen hoikka, panostan ulkonäköön, hiuksiin ja vaatteisiin. Käyn muutaman kerran vuodessa tehokkaammissa ihonhoidoissa (esim. mesoterapia).

Tämä on todella hyvä neuvo!

Käyttäkää energiaanne mukaviin asioihin ja nimenomaan asioihin, joita te ITSE haluatte. Liian moni suorittaa elämäänsä median tai vanhempien odotusten mukaan ja silloin usein tulee pahaa jälkeä.

Sinä itse tiedät parhaiten mikä sinulle sopii.

Vierailija
73/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko?

Kyllä ja jos on ylipainoa ja muuta terveyshaittaa, niin vielä enemmän kutistuu. Nainen puolestaan ei mitenkään automaattisesti löysty, vaan treenillä paikat pysyvät kunnossa. Jos mahdollisuus, kokeilkaa joskus nuorempaa miestä , niin ero on melkoinen.

Vierailija
74/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla velhon hihaa ikävä, kun on aikansa hakannut tattia...

Voi tulla, mutta siitä huolimatta ainakin minulta häviäisi kaikki kiinnostus seksiin jos saisin tietää, että olen toiselle joku ällötys johon vain puretaan paineita kun muutakaan ei ole ollut tarjolla.

Vierailija
75/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö ikis ikinä mitään muuta kuin ikää?

76/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti yli 35-vuotiaalla naisella ei juurikaan ole mahdollisuuksia pariutumismarkkinoilla enää, vaikka olisi kuinka hehkeä. Kannattaa koettaa päästä naimisiin ennen kyseistä rajapyykkiä.

Jotkut julkkikset voivat olla asia erikseen, mutta tavalliset rividuunia painavat keskivertonaiset saavat olla hyvinkin rauhassa, jos ikää on kertynyt. Jos vielä on lapsia, niin pariutumismahdollisuudet ovat käytännössä nollissa, ellei sitten ulkomailta lähde hakemaan kumppania.

T. Nainen 35+, hoikka ja vetreä

No mutta hei :) Sinkkuko? :P

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
77/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en suostu olemaan ikäloppu. En toki ole enää tyttönen. Täytän kohta 41v ja oikeasti minua luullaan monesti paljon nuoremmaksi. Ostin muutaman siiderin kaupasta tänä vuonna (jota teen harvoin niin eipä ole paljon mahdollisuuksiakaan kysellä papereita) ja kassa kysyi multa paperit :D.. Ei siinä, olin 10 vuotiaan tyttöni kanssa kassalla. Pikkusiskoksiko kassa häntä luuli? :) Tuli hyvä mieli. 

Kyllä voi näyttää hyvältä vielä vanhanakin, mutta toki ikä näkyy jos olet kohdellut itseäsi kaltoin. Terveet elämäntavat kantavat oikeasti pitkälle ja silloin ikääntyy kauniisti. Ei ole tarvinnut mitään pistoksia ja muita ottaa, enkä ajatellut ottaakkaan. Ikä saa näkyä tulevaisuudessa (vielä ei ole ryppyjä tms.), mutta haluan ikääntyä hitaasti.. siitä pitää huolen urheilu ja terveellinen ruokavalio. En myöskään tupakoi tai käytä paljoa alkoholia. 

Valitettavasti ei auta paljon nuo sun elämäntavat. Geeneistä johtuu lähinnä. Ja juur 40 ja 50 v välllä voi tulla hormonaalisista syistä todella isokin ulkonäön romahdus hyvin nopeasti. Se näyttää tulevan ihan riippumatta urheilullisuuksista tai hyvistä elämäntavoista.

Itse tuntemistani ikäistäni itse asiassa nuorimman näköinen on roskaruoalla elävä alkoholin suurkuluttaja. Johtuneee siitä että hänellä on rasvainen paksu ihotyyppi, ja myös jonkin verran ylipainoa mikä tekee kasvoihinkin nuorekasta pyöreyttä. Itselläni kävi romahdus yhdessä kesässä 44-vuotiaana. Yhtäkkiä silmien alta lähti rasvat pois niin että tuli sellaiset vanhan ihmisen luurangon syvällä olevat, tummat silmänaluset, leukaperät alkoi roikkua, kaulaan tuli helttaa, ryppyjä joka puolelle. Ja minä olen elänyt tosi terveellisesti suurimman osan aikuisikääni ja kuntoillut, toisin kuin tuo  vielä 48 v:näkin ihan siloinen kaveri.

Niin just. Itse omaan "ei niin terveet" elämäntavat. Vajaa 10kg ylipainoa. Ihan jatkuvasti kysytään papereita, jopa viime vuonna Tallinnassa kun ostin jostain kioskista tupakkaa. Tai jos maksan kaupassa sidukkani ja 50v mieheni on mukana. Silloinkin.

En pukeudu ehkä aikuismaisesti, mutta en myöskään mitenkään teinimäisesti. Leggarit, hupparit ja maiharit tms.

Jos tuntematon kuulee, että minulla jo aikuiset lapset niin ihmettelevät suuresti. Minua on luultu lapseni siskoksi ja äitiäni mummokseni.

Kaikki urheilulliset ystäväni tai muuten vain hoikat/laihat ovat rypistyneet melkoisesti tai jotenkin kuihtuneet siinä 40vuotiaina.

Toki varmaan geeneillä myös osasyy. Isänpuolen sukuni ovat näyttäneet aina tosi nuorilta.

Saas nähdä koska alkaa alamäki.. 😁

N45

Vierailija
78/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän kyllä itseäkin jo vanhana. Parhaat vuodet menneet ja pelkkä alamäki edessä.

M38

Vierailija
79/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että kaikki ikäkriisissä vellovat ja nuoremmille kateellisena oleminen tekee 40-vuotiaista vanhoja kärttyisiä akkoja. 

80/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi