40v nainen, vanhako jo?
Eli onko 40v jo ikäloppu? Voiko siinä iässä enää näyttää oikeesti hyvältä? HIRVEE lääkäriisi iski 39v ja tuntuu, että kukaan ei kato enää himoiten nelikymppistä naista. Tarkoitan tätä nuorempia miehiä, eikä 50-80 vuotiaita..
Kannattaako enää panostaa ulkonäköönsä, vai odotellaanko vaan eläkepäiviä? Erityisesti miesten mietteitä kaivataan..
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
40-v. nainen ei ole ikäloppu, toista se on miehellä. 45-v. miestä saa lyödä ja haukkua kuin vierasta sikaa nykyään.
Miehet ovat ties kuinka kauan luulleet, etteivät vanhene lainkaan ja että ovat kovinkin haluttuja kaikkien naisten keskuudessa. Mitä miesvihaa se on, jos kerrotaan, mitä todella ajattelemme vanhojen miesten ulkonäöstä. Suomalaiset miehet eivät välttämättä hoida itseään kovin hyvin joten ovat keskimäärin rupsahtaneempia kuin naiset. Harvan naisen on pakko seurustella tai saada mies.
Kyl se parasta ennen päiväys on jo tuhriintunut lukukelvottomaksi.
Mutta älä välitä, avoimella ja iloisella mielellä vielä iloja riittää!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvän näköinen kunhan pitää huolta kunnostaan. Lihaksisto pitää olla tikissä ja painoindeksi normaalin rajoissa. Näiden nyt tietysti pitäisi olla itsestään selvyyksiä aivan kaikille mutta jostain syystä jotkut haluavat tappaa itsensä läskillä ja sellainen ihminen ei ole kaunis päältä eikä sisältä.
Olen läski, mutta mun sisäisestä kauneudesta se ei kyllä kerro yhtään mitään. Autan paljon muita.
Käyhän ap lukemassa Y l1 lau d alta joitain milf/mature -lankoja, jos kaipaat vahvistusta sille, että nuoret koltiaiset voivat katsella keski-ikäisiä naisia. Kuvamateriaali antaa myös osviittaa siitä, minkä näköiset 40-60-vuotiaat naiset kiinnostavat nuoria. Jos siis nuorten huomiota yhä janoat ja tavoittelet...
Vierailija kirjoitti:
Jos on jo useampia lapsenlapsia saatta olla että se näkyy, toisaalta vaikka ajatustasolla lapseton nelikymppinen saattaa herättää ajatuksia, hmm, tuota, nätisti sanottuna vähemmän viehättävästa naisesta, niin saatat olla poikkeus, joka vahvistaa säännön.
Nuorekas voi olla niin monella tapaa, mutta feikkaaminen ei tee nuorekkaaksi.
En pitäisi ikäloppuna.
Mitä ihmeen vähemmän viehättävää on nelikymppisessä lapsettomassa naisessa? En ymmärrä.
M41v2 kirjoitti:
Itse tykkään, kun 40+ naisissa alkaa olla tiettyä arvokkuutta, itsevarmuutta ja kokemusta olemuksessa ja pienet uurteet kasvoissa ei haittaa. Heidän kanssa on silleen helppo olla, että se nuoruuden epävarmuus sosiaalisissa suhteissa(miesten kanssa) alkaa olla entistä elämää ja seksuaalisuuskin on uudella tasolla.
Joidenkin kohdalla on noin varmasti. Itse olen vaan epävarmempi kuin nuorena. Seksuaalisuuskin on vähissä, kun takana pitkä selibaatti.
Ei vanha, mutta ei myöskään ihan nuori flikka, jos on huolehtinut ulkonäöstään niin saattaa hyvinkin olla sexy mature tai milf :)
Jos miehiä haluat miellyttää, niin kropan pitää olla kuosissa. Pienet juonteet yms. iän merkit ei karkota miehiä, mutta ylipaino kylläkin.
Kaikki käy kun jos tekee lämpimänpaskan ja sokeri sulaa suussa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että kaikki ikäkriisissä vellovat ja nuoremmille kateellisena oleminen tekee 40-vuotiaista vanhoja kärttyisiä akkoja.
No ei se tosiaan ainakaan helpota...
Jos täällä miesoletetut on sitä mieltä että 40 vee ei voi olla enää upea, niin mitä sitten, lopetatko sen takia panostamisen ulkonäköösi? Mitäpä jos vaan ihan itse päättäisit että olet upea, pidät itsestäsi huolta ihan hyvinvointisi takia, ja katsot mitä sitten tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Käyhän ap lukemassa Y l1 lau d alta joitain milf/mature -lankoja, jos kaipaat vahvistusta sille, että nuoret koltiaiset voivat katsella keski-ikäisiä naisia. Kuvamateriaali antaa myös osviittaa siitä, minkä näköiset 40-60-vuotiaat naiset kiinnostavat nuoria. Jos siis nuorten huomiota yhä janoat ja tavoittelet...
Näin juuri. Ne milf/mature daamit jota jengi laudalla postaa kyllä edelleen varmasti sytyttää melkein miehen kuin miehen.
Ikävä kyllä todellisuudessa hyvin harva 40 vuotias nainen näyttää samalta kuin niiden kuvien naiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiä haluat miellyttää, niin kropan pitää olla kuosissa. Pienet juonteet yms. iän merkit ei karkota miehiä, mutta ylipaino kylläkin.
Pointti olikin siinä, ettet vanhemmalla iällä eli +35v saa vartaloasi enää uoeaan kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti olikin siinä, ettet vanhemmalla iällä eli +35v saa vartaloasi enää uoeaan kuntoon.
Riippuu vähän naisesta. Jos on geneettisesti tosi onnekas ja panostaa treeniin ja ruokaan, niin voi olla vielä nelikymppisenä aivan 5/5 kroppa.
Mutta toisaalta, aika monella on kyllä peli pelattu tossa iässä kropan suhteen. Oon itse miehenä nähnyt varttuneempia naisia alasti jotka oikeasti treenasi ja söi terveellisesti, mutta vartalo silti hävisi ihan 6-0 surkeasti syövälle parikymppiselle sohvaperunalle. Ikä ei tule yksin meille kenellekään...
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä miesoletetut on sitä mieltä että 40 vee ei voi olla enää upea, niin mitä sitten, lopetatko sen takia panostamisen ulkonäköösi? Mitäpä jos vaan ihan itse päättäisit että olet upea, pidät itsestäsi huolta ihan hyvinvointisi takia, ja katsot mitä sitten tapahtuu.
Todellakin pidän huolta, olen raitis ja liikun. Huono itsetunto vaan, joka kolhiintuu pienestäkin. Mies ei ikinä kehu.
Ei ymmärrä, että se olis kiva kuulla joskus. Varsinkin, kun alkaa ikää tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin pidän huolta, olen raitis ja liikun. Huono itsetunto vaan, joka kolhiintuu pienestäkin. Mies ei ikinä kehu.
Ei ymmärrä, että se olis kiva kuulla joskus. Varsinkin, kun alkaa ikää tulla.
Vaikea ymmärtää kyseistä miestä, ehkä pitää sitten itsestään selvyytenä sinua.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän naisesta. Jos on geneettisesti tosi onnekas ja panostaa treeniin ja ruokaan, niin voi olla vielä nelikymppisenä aivan 5/5 kroppa.
Mutta toisaalta, aika monella on kyllä peli pelattu tossa iässä kropan suhteen. Oon itse miehenä nähnyt varttuneempia naisia alasti jotka oikeasti treenasi ja söi terveellisesti, mutta vartalo silti hävisi ihan 6-0 surkeasti syövälle parikymppiselle sohvaperunalle. Ikä ei tule yksin meille kenellekään...
Juuri näin. Itse olen muutamaa vuotta vaille 40v ja treenaan, syön hyvin jne, mutta mitään harhakuvitelmia siitä, että kroppani olisi jotenkin upea, minulla ei ole. Vaatteet päällä vielä olen hyvä, jopa parempi kuin nuorena olin, mutta ilman vaatteita raadollinen totuus hyppää silmille. Mikään määrä lihasta ei peitä iän tuomia merkkejä. Ja se on siis ihan ok, ei minun tarvitse olla enää yhtä upea kuin muutama vuosikymmen sitten. Erityisesti synnytykset ja raskaudet ovat tehneet tehtävänsä.
[/quote]
Ei ymmärrä, että se olis kiva kuulla joskus. Varsinkin, kun alkaa ikää tulla.[/quote]
Vaikea ymmärtää kyseistä miestä, ehkä pitää sitten itsestään selvyytenä sinua.
M38[/quote]
Hän ei pidä itsestään huolta. Onkohan syynä se, että pelkää menettävänsä. On tavallaan tyytyväinen, että itsetunto on huono..
Höpöhöpö. Itse olen 4v ollut sinkkuna ja kyllä on vaikea tavismiehenä löytää oman ikäistä naista parisuhteeseen. Tarjokkaita on ilmeisesti miehissä niin paljon ettei tylsä duunari erotu mitenkään seasta.
M38