40v nainen, vanhako jo?
Eli onko 40v jo ikäloppu? Voiko siinä iässä enää näyttää oikeesti hyvältä? HIRVEE lääkäriisi iski 39v ja tuntuu, että kukaan ei kato enää himoiten nelikymppistä naista. Tarkoitan tätä nuorempia miehiä, eikä 50-80 vuotiaita..
Kannattaako enää panostaa ulkonäköönsä, vai odotellaanko vaan eläkepäiviä? Erityisesti miesten mietteitä kaivataan..
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope. :) Jotkut 30-40- vuotiiat voivat olla vielä hämmentävän hyvännäköisii. :D Jos pitää antaa joku esimerkki, nii Alyson Hannigan o edelleen söpö vaikka on jo 46-vuotias! M25
Julkut nyt on asia erikseen, photoshop ja ammattimeikkaajat, kauneusleikkaukset ym. Meikki tekee jo kelle vaan ihmeitä. Et kai sellasia vertaa tavikseen??
Totta, muta suomalaiset julkkikset onkin jo senverran taviksia että heitä voisi pitää realistisina idoleina. Tänään aamulla erehdyin selaamaan yhden 10v nuoremman, samasta kylästä kotoisin olevan fitnesskaunottaren instakuvia ja kyllä oikein vatsasta kouraisi kun tajusin etten minä voi enää saavuttaa sellaista ulkonäköä mitenkään, se juna meni jo siinä "parasta ennen päiväyksen" myötä. :( (Omassa sarjassani kyllä vielä pärjään hyvin ja nuorta seuraa saa halutessa) Eihän tässä kriiseillessä auta muu kuin ottaa uusia idoleita ja onhan niitä, mietippä hei Jaana Pelkosta ja Jenni Aleksandrovaa.
Kyllähän tuo M25kin lähtisi varmana heidän mukaansa anytime..
N36
Pelkosen muistan Tiltistä! :D Ja onhan hän kaunis edelleenki. Aleksandrovan joudui googlettaa, ja o hänkin söpö, hiukset o vaan väärän väriset… Juu, lähtisin kummankin mukaan. :D M25
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni katselisin 40v naista rinnallani, mutta en olekaan kohderyhmääsi. Jos kerran itse pidät nelikymppisiä ikäloppuina, miksi juuri sinun pitäisi saada nuorempi mies, joka ei ajattele niin?
M41
En ole väittänyt haluavani nuorempaa miestä. Kysyin ONKO 40v nainen ikäloppu.
40-v. nainen ei ole ikäloppu, toista se on miehellä. 45-v. miestä saa lyödä ja haukkua kuin vierasta sikaa nykyään.
Kyllä 40 vuotias nainen on jo vanha! Itse 44 vuotias mies ja mieluummin olen 20 vuotiaan naisen kanssa!
Minä olen sinua 5v vanhempi ja vartalo on kun itsestään huolta pitävällä parikymppisellä. Hoida itseäsi: pidä paino kurissa, liiku, nuku hyvin, syö terveellisesti, älä käytä alkoholia, hoida iho ja kynnet. Vientiä riittää. Itse olen pitänyt oman ikäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että ei tässä enää ainakaan nuorennuta, mut ei voi mitään, että niinkuin yhdessä yössä tajusi tulleensa keski-ikäiseksi.
Kadehdin naisia, jotka menee rinta rottingilla iästä huolimatta ja näyttää upeilta. Mä olin nuorena kaunis ja vieläkin hyvännäköinen, muodot ok ja pitkät vaaleat hiukset, mut surettaa niin, kun tajuaa, että nuoruus meni.
kaiki vanhenee.
Täytyy löytää myös muuta sisätöä elämään.
Zemppiä...
Jotkut ei oo koskaan saanu sitä ihailua:(
40v nainen on yhtä vanha kuin 40v mies
Vierailija kirjoitti:
40v nainen on yhtä vanha kuin 40v mies
Sitähän tässä kysyttinkin.
Vierailija kirjoitti:
40 ei ole vanha, ainoastaan lapsiasioissa on vanha. Eli munasolut huonoja.
N33v
Ensimmäinen lapsenlapseni syntyi kun olin 40v joten ne munasolut toimii hieman eri tavalla tässä iässä ja vähemmällä vaivalla.
Itse olen 40+ ja omasta mielestäni vielä hyvässä iässä, ulkonäkö ja terveys ihan ok. Tosin pelkään että kymmenen vuoden sisään tapahtuu paljon puhuttu romahdus. Toivottavasti ajatukset muuttuvat ikääntymisen eli hyväksyy sen mitä sillä hetkellä on. Mutta kyllähän ikätovereissa kaiken kirjavaa sakkia on, hämmästyn aina kun kuulen että joku ikäloppu onkin kanssani samanikäinen.
Miehet vanhenee kuin viini.
Naiset vanhenee kuin piimä.
40v naisella on parasta ennen -päivä jo umpeutunut.
itsestään huolta pitävä, kokenut ja menestyvä mies kostuttaa valtaosan naisten pikkupöksyistä.
Valitettavasti yli 35-vuotiaalla naisella ei juurikaan ole mahdollisuuksia pariutumismarkkinoilla enää, vaikka olisi kuinka hehkeä. Kannattaa koettaa päästä naimisiin ennen kyseistä rajapyykkiä.
Jotkut julkkikset voivat olla asia erikseen, mutta tavalliset rividuunia painavat keskivertonaiset saavat olla hyvinkin rauhassa, jos ikää on kertynyt. Jos vielä on lapsia, niin pariutumismahdollisuudet ovat käytännössä nollissa, ellei sitten ulkomailta lähde hakemaan kumppania.
T. Nainen 35+, hoikka ja vetreä
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenee kuin viini.
Naiset vanhenee kuin piimä.40v naisella on parasta ennen -päivä jo umpeutunut.
itsestään huolta pitävä, kokenut ja menestyvä mies kostuttaa valtaosan naisten pikkupöksyistä.
Tosin vanhat miehetkin ovat aika kulahtaneita ja asenteiltaan usein pystyynkuolleita. Jos rahaa riittää, niin sitten saa ehkä nuoren ja kauniin naisen, muuten saa mieskin olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinua 5v vanhempi ja vartalo on kun itsestään huolta pitävällä parikymppisellä. Hoida itseäsi: pidä paino kurissa, liiku, nuku hyvin, syö terveellisesti, älä käytä alkoholia, hoida iho ja kynnet. Vientiä riittää. Itse olen pitänyt oman ikäisistä miehistä.
Suhtaudun kyllä hieman epäillen näihin, missä kerrotaan vartalon olevan +35v kuin parikymppisellä. Millä helv*tin ihmekeinoilla olette saaneet raskausarvet, selluliitin sekä ihon ja kudosten löystymisen katoamaan?
Minusta ei kannata tavoitella nuoruutta, vaan arvokasta ikääntymistä. Tällä en tarkoita, että tietyssä iässä ei ole soveliasta pukeutua enää jollakin tavalla tai hiusten pitäisi olla jonkinlaiset. Arvokkuudella tarkoitan tyytyväisyyttä omaan ulkonäköön ja vanhentumiseen.
Ei jaksa lukee muiden kommentteja mutta tässä about samanikäsen miehen (jolla on ollu valinnanvaraa) kommentti.
20-40 vuotiaalle joka haluaa isäksi olet liian vanha vaikka olisit tikissä ja kasvoilta kaunis, varakas ja sairaan hyvä tyyppi.
Jos olet noita em asioita, niin 20-40 v kelpaat kyllä ainakin satunnaiseen seuraan ja ehkä pidempäänkin suhteeseen, jos heillä ei oke haluja isäksi tai on jo lapset.
Jos et omaa noita ominaisuuksia, niin voit unohtaa sen 20-40 kohderyhmän ja siirtyä suoraan sinne 45 plus. Tod. näk. ennemmin sinne 55 plus. Treenatulla perseellä, hoikalla vyötäröllä ja kohtuullisilla tisseillä ja naamalla voit vielä skabailla siinä 40-50 sarjassa jos luonne kohdillaan mutta rahaa eioo.
Ilman oikeen mitään noista niin et ikävä kyllä ole kuuminta hottia missään ikäryhmässä. Jos ei oo ulkonäköä mutta oot kiva niin ehkä joku vastaava vanhempi herrasmies sut sitten löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun kyllä hieman epäillen näihin, missä kerrotaan vartalon olevan +35v kuin parikymppisellä. Millä helv*tin ihmekeinoilla olette saaneet raskausarvet, selluliitin sekä ihon ja kudosten löystymisen katoamaan?
Minusta ei kannata tavoitella nuoruutta, vaan arvokasta ikääntymistä. Tällä en tarkoita, että tietyssä iässä ei ole soveliasta pukeutua enää jollakin tavalla tai hiusten pitäisi olla jonkinlaiset. Arvokkuudella tarkoitan tyytyväisyyttä omaan ulkonäköön ja vanhentumiseen.
Arvokkaassa ikääntymisessä on tavoitetta kerrakseen. Kropalla nyt ei ole väliä. Lapset on tehty, miehet on nähty. Tietysti herraseura kelpaa vaikkapa teatteriin tai konserttiin, mutta mikään pientä flirttiä suurempi romantiikka ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti yli 35-vuotiaalla naisella ei juurikaan ole mahdollisuuksia pariutumismarkkinoilla enää, vaikka olisi kuinka hehkeä. Kannattaa koettaa päästä naimisiin ennen kyseistä rajapyykkiä.
Jotkut julkkikset voivat olla asia erikseen, mutta tavalliset rividuunia painavat keskivertonaiset saavat olla hyvinkin rauhassa, jos ikää on kertynyt. Jos vielä on lapsia, niin pariutumismahdollisuudet ovat käytännössä nollissa, ellei sitten ulkomailta lähde hakemaan kumppania.
T. Nainen 35+, hoikka ja vetreä
No oon kyl naimisissa eikä lapsia...kai sitä silti saa haluta näyttää hyvältä vaikkei ukkojen perässä juoksekkaan?
Ainakin vehje on vanha ja löysä, kuin velhon hiha 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa lukee muiden kommentteja mutta tässä about samanikäsen miehen (jolla on ollu valinnanvaraa) kommentti.
20-40 vuotiaalle joka haluaa isäksi olet liian vanha vaikka olisit tikissä ja kasvoilta kaunis, varakas ja sairaan hyvä tyyppi.
Jos olet noita em asioita, niin 20-40 v kelpaat kyllä ainakin satunnaiseen seuraan ja ehkä pidempäänkin suhteeseen, jos heillä ei oke haluja isäksi tai on jo lapset.
Jos et omaa noita ominaisuuksia, niin voit unohtaa sen 20-40 kohderyhmän ja siirtyä suoraan sinne 45 plus. Tod. näk. ennemmin sinne 55 plus. Treenatulla perseellä, hoikalla vyötäröllä ja kohtuullisilla tisseillä ja naamalla voit vielä skabailla siinä 40-50 sarjassa jos luonne kohdillaan mutta rahaa eioo.
Ilman oikeen mitään noista niin et ikävä kyllä ole kuuminta hottia missään ikäryhmässä. Jos ei oo ulkonäköä mutta oot kiva niin ehkä joku vastaava vanhempi herrasmies sut sitten löytää.
Huoh. En ole etsimässä ketään. Olen naimisissa. Kiinnostaa vaan, onko 40v jo vanhojen kirjoissa ja voiko olla kuuma miesten mielestä.
Sama juttu! Katselen enää vaan hyvinsäilyneitä 45+ miehiä. Ei yhtään haittaa, nuoret miehet menee nuorten tyttöjen kanssa- luonnollinen juttu.