Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun päätä vaivaa?!?!

Vierailija
04.03.2014 |

Mieheni on aivan ihana ja hyvä mies kaikin puolin.

Silti pelkään hänen ottavan itselleen jonkun

"jalkavaimon" tms. Välillä yölläkin mietin että se ja se

nainen päivällä (minkä molemmat näimme) jäi varmaan mieheni päähän ja hän ensitilassa tekisi kaikkensa että saisi siihen yhteyden.

Näihin puheisiin mieheni sanoo vaan höpö höpö ja miksi hän niin tekisi ja rakastaa minua ja perhettään. Lopulta sanoo: lopeta jo.

Tietenkin tämä voi olla omaa huonoa itsetuntoani koska olen ylipainoinen enkä nuorimman lapsen synnyttyä ole vielä saanut itseäni yhtään laihdutettua...

Millä tämän riivauksen saisin päästäni pois?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 09:07"]

Silti pelkään hänen ottavan itselleen jonkun

"jalkavaimon" tms. Välillä yölläkin mietin että se ja se

nainen päivällä (minkä molemmat näimme) jäi varmaan mieheni päähän ja hän ensitilassa tekisi kaikkensa että saisi siihen yhteyden.

Näihin puheisiin mieheni sanoo vaan höpö höpö ja miksi hän niin tekisi ja rakastaa minua ja perhettään. Lopulta sanoo: lopeta jo.

[/quote]Sä oot miehelle kehdannu jankuttaa tällasta? Syytät ylipainosta raskautta ja liikkumattomuutta vaikka ahmit ruokaa? Tee jotain ennenkuin itse saat aikaan juuri sen mitä pelkäät. Mee hoitoon jos oot masentunut. Jos et, ota itseäsi niskasta kiinni, keksi jotain muuta sisältöä elämääsi kuin syöminen. Älä osta kaupasta mitään herkkuja/ruokaa jota sinulla on tapana napostella.

Vierailija
2/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeillä ja terapialla... oikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta kivalta

-ap-

Vierailija
4/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo sinun jankkaus kuulostaa kivalta?

Mitä jos sinun mies pakkomieleisesti jauhaisi sinulle jotain, siihen pisteeseen että pyytää jo lopettamaan?

Minusta terapian aika on kun asia on noin suuri ongelma, se toistuu ja vaikuttaa teidän arjessa. Jos et saa itse muutettua ajatuksiasi niin sinun kannattaa mennä juttelemaan asioistasi ja neuvolan kautta tämä ei maksakaan: perheterapia tai ihan terapeutti sopii teidän ongelmaan hyvin.

Samoin kannattaa pohtia sitten tuota ylipaino-ongelmaa. Sanot että se on syynä, mutta onko laihuus realistista (tarkoitan että onko vauva vielä kovin pieni) ja mitä olet tehnyt asian eteen? Ja oletko tunnesyöjä? Koska sinulla on pakkomielle ajatella että miehesi pettää sinua niin syötkö lohduksi? Liikutko miten usein?

Vauvan syntyminen voi tarkoittaa synnytyksen jälkeisen masennuksen saamista, saatat kärsiä siitä. Onko sinulla ollut alakuloa paljon? Jaksatko olla lapsien kanssa vai onko arki nykyään pettymystä? Miten hoidatte parisuhdettanne?

Vierailija
5/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli järkevä vastaus. nro 4 kiitos.

Lapsi on miltei taapero. Minulla on särkyjä jotka vaikeuttavat liikunta harrastuksen aloitusta ja mikä parempi lohtu kuin syöminen.

Parisuhde voi hyvin. Tosin nyt ei ole kahdenkeskistä aikaa mutta ei ole ollu jatkuvasti isompienkaan lasten kohdalla. Se on ohimenevä vaihe. Mutta muuten uskaltaisin väittää suhteemme olevan hyvä vaikka kaipaankin läheisyyttä aivan sairaasti. Miehenkin mielestä suhteemme on hyvä.

Vierailija
6/6 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta! Saat itseluottamuksesi takaisin! Lopeta se mussuttaminen se saa sut vaan entistä surkeemmaksi. Usko pois, tiedän mistä puhun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi