Satuhäät 3.3.
Tämän päivän jakso vaikuttaa mielenkiintoiselta! Alle puoli tuntia niin alkaa!
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:07"]
Sanottiinko et noi on ollu kuusi vuotta yhdessä. Eli on aloittanut seurustelun, kun morsian on ollu 16 ja sulhanen 25.
[/quote]
morsian oli tapaamisaikaan 17 ja mies 28, näin kertoi morsian itse
[/quote]
Joo, ja sanoivat ikäeroa olevan 9 vuotta. Minun laskuopillani tuosta tulee kyllä 11 vuotta.
[/quote]
Jos olisit kuunnellut tarkasti, niin puhuivat koko ajan yli yhdeksästä vuodesta.
Ja nyt se mies on S-Marketissa ostamassa ruusuja. :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:31"]
Olen melkein pettynyt kun ei mitään hyvää paheksumisen aihetta. :D
[/quote]
No jos hakemalla hakee, niin lapset pitäisi tehdä vasta papin aamenen jälkeen :D
[/quote]
eli esim. näiden ei koskaan, kun menevät naimisiin maistraatissa eikä pappia saati aamenta näy tai kuulu.... Herätkää nyt jo 2000-luvulle! Nykyään puolet lapsista syntyy avioliiton ulkopuolelle. On siis yhtä yleistä saada lapset avioliitossa kuin avioliiton ulkopuolellakin.
Alkaahan siellä tapahtua!
Miksi laittaa ukko S-markettiin, kun tietää jo etukäteen, ettei se osaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:11"]
Miten niillä on varaa noin hienoon kämppään, toinen myyjänä ja toinen työtön, kaksi lasta?
[/quote]
Tuolla saa melko uuden rivarikolmion alle 150000 euroa ja onhan mies enimmäkseen ollut töissä, ei siis mikään elämäntapatyötön ja täytyy sanoa, että oikein miellyttävä ja sympaattinen perhe.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:32"]
Sanottiinko et noi on ollu kuusi vuotta yhdessä. Eli on aloittanut seurustelun, kun morsian on ollu 16 ja sulhanen 25.
[/quote]
[/quote]
Joo, ja sanoivat ikäeroa olevan 9 vuotta. Minun laskuopillani tuosta tulee kyllä 11 vuotta.
[/quote]
Jos olisit kuunnellut tarkasti, niin puhuivat koko ajan yli yhdeksästä vuodesta.
[/quote]
No olisvat sit puhuneet, että ikäeroa on yli kolme vuotta, jos tuo on se pointti! :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:35"]Bridezilla
[/quote]
No ei todellakaan ole!
maistraatin mies vähän jäätävä, mutta pahempiakin (pappeja) on satuhäissä nähty... esim. se joka antoi morsiusparille avioliittopinssit :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:35"]
Bridezilla
[/quote]
No tuo ei kyllä ole bridezillaa nähnytkään. :D
Ihana kun sanoivat tahdon! Tarkoittivat sitä selvästi :´)
Aww, morsiamella ollut migreeni. :(
Harmillista.
"Jos ei ihan veä Räikkösenä" :')
elämän koulu ja entinen koulu, ei olee, hieman laskivat morsmaikun pisteitä... mutta ohjelmasta ei tuollaista wt-menoa huomaa!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No olisvat sit puhuneet, että ikäeroa on yli kolme vuotta, jos tuo on se pointti! :D
[/quote]
Mutta jos tapaamishetkellä mies on vaikka ollut juuri täyttänyt sen 28 ja tuo elli sitten siitä vaikka kk:n päästä täyttänyt 18.. silloin ikäero olisi kymmenen vuotta ja kun ei voi tarkalleen tietää miten nuo syntymäkuukaudet ym menee niin kai siitä saa jotenkin väännettyä, että se "yli 9vuotta" sopii.. Esim minä olin 19 kun tapasin mieheni, joka oli tuolloin jo 28. Mutta ikäeroa meillä on silti 8vuotta. (tarkalleen 8 vuotta ja 3kk)
Todella mukavan oloinen pariskunta, rakastavaisen oloiset ja suloiset lapset! Kikkuratukka-Anton on ihana! Kauniit, kivat, rauhalliset ja onnelliset häät!
elämänkoulu ja entinen koulu, ei olee, hieman laskivat morsmaikun pisteitä... mutta ohjelmasta ei tuollaista wt-menoa huomaa!
Kivan normaali pari,kerrankin !