Satuhäät 3.3.
Tämän päivän jakso vaikuttaa mielenkiintoiselta! Alle puoli tuntia niin alkaa!
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 22:53"]Minua ärsytti sen morsiamen epävarmuus (huono itsetunto?). Koko ajan suu kävi niin onnittelumaljan kuin hääkakun leikkauksenkin aikana tyyliin "meneekö se näin, tää on varmaan ihan väärin, voi kun mä aina näin tuuletan jne." Aaargh!
[/quote]
Kukin tekee tavallaan.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:24"] Eivät kiroile ja tupakoi ja tappele....
[/quote]
Fiksut kyllä ymmärtää olla milloin kamerat paikalla.. u know *blink blink*
Tosi kaunis morsian, komea sulhanen, suloiset lapset & morsiamen äiti aivan mainio! Ihana hääpuku & kauniit häät kokonaisuudessaan :) Kaikkea hyvää heille!
Eniten kyllä hämmensi tuo, että nainen sanoo olleensa 17 ja mies 28, kun tapasivat, mutta ikäeroa onkin silti vain 9vuotta. Piti ihan oikein laskea, että eihän tuo nyt ole mahdollista millään.
Ja no, muutenkin ehkä hieman erikoista kun lähes kolmekymppinen mies iskee alaikäistä tyttöä. Vaikutti kuitenkin nyt tosi hyvältä parilta kun on naisellekkin tuullut ikää lisää, mutta silti mielestäni vähän omituista.
Hauska tuossa 8 minuutin kohdalla tuo alasti hilluva vanha mies. Varmaan mukava päästä telkkariin.
Eikö kukaan huomannut, miten inhottava nalkku tuo ämmä oli ja miten nössykkä mies!? Tonnista vetoa, niin nuo eroavat viimeistään kun penskat on yläkoulussa (koska mieheltä menee hermot ja/tai löytää paremman). Just tuollaisten naisten takia pysyn heterona, kukaan mies ei ikinä ole kohdellut minua noin alentavasti ja ilkeästi, kuin tuo dorka kohteli sulhastaan! Ja joo, luulin alussa kun ikärosta puhuttiin, että mies on nuorempi.
Ihana jakso. Itketti monessa kohtaa. Suloiset vaatteet lapsilla maitokärryssä. Toivottavasti saan joskus omille lapsilleni yhtä onnelliset häät.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 23:33"]Eniten kyllä hämmensi tuo, että nainen sanoo olleensa 17 ja mies 28, kun tapasivat, mutta ikäeroa onkin silti vain 9vuotta. Piti ihan oikein laskea, että eihän tuo nyt ole mahdollista millään.
Ja no, muutenkin ehkä hieman erikoista kun lähes kolmekymppinen mies iskee alaikäistä tyttöä. Vaikutti kuitenkin nyt tosi hyvältä parilta kun on naisellekkin tuullut ikää lisää, mutta silti mielestäni vähän omituista.
[/quote]
Minusta tuntuu, että tarkoitti sanoa 26, mutta sanoikin 28. Kerrankos sitä sattuu. :) hyvä pari oli ja kliseistä, mutta totta: Ikä on vain numeroita.
Vakavasti masentunut raskauskiloista, miehen työttömyydestä ja omasta kouluttautumattomuudestaan? Kuulostaa taas vaihteeksi näiltä uusavuttomilta, kaiken valmiina saaneilta törpöiltä, joita on maailma pullollaan! Ei olla totuttu ylämäkiin ja tekemään asioiden eteen juuri mitään.
Itsehän ei kannata tehdä asialle mitään, miten olis opiskelu? Jos rahatilanne on ollut kehno ja mieli maassa, pitänyt tekaista vielä toinenkin lapsi, sekö se lääke on? Onko outoa lihoa raskaana ollessaan, onko tosissaan sellainen asia mistä masentua? Oliskohan tuolle mielipahalle ja vastoinkäymisille jokin muu termi osuvampi kuin vakava masennus?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 23:46"]Hauska tuossa 8 minuutin kohdalla tuo alasti hilluva vanha mies. Varmaan mukava päästä telkkariin.
[/quote]
Piti oikeen mennä uudelleen tsekkaamaan :D
Ei se morsiamen äiti ole leipätyökseen kampaaja, harrastelija sellainen. Ja taisi ihan huumorilla heittää, kauheen jäykkää porukkaa löytyy tästä maasta kun joka heitto otetaan niin vakavasti! Niin kuin se saippuakuplajuttukin! :D mut pääasia että asianosaiset ovat samalla aaltopituudella! Ja mikä ihme se on jos häissä ei ole Viron viinalastia?? Kaikki ei ehkä vaan ryyppää yhtä paljon kun toiset.
Musta oli ihana tuo hääpuku, tosi kivat hihat. :)
Se valokuvaustilanne oli hauska, missä se Elli selitti, että nää huulet näyttää nyt ihan botox-huulilta ja sit se sulhanen näytti omilla töröhuulilla mallia. :'D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 01:04"]Vakavasti masentunut raskauskiloista, miehen työttömyydestä ja omasta kouluttautumattomuudestaan? Kuulostaa taas vaihteeksi näiltä uusavuttomilta, kaiken valmiina saaneilta törpöiltä, joita on maailma pullollaan! Ei olla totuttu ylämäkiin ja tekemään asioiden eteen juuri mitään.
Itsehän ei kannata tehdä asialle mitään, miten olis opiskelu? Jos rahatilanne on ollut kehno ja mieli maassa, pitänyt tekaista vielä toinenkin lapsi, sekö se lääke on? Onko outoa lihoa raskaana ollessaan, onko tosissaan sellainen asia mistä masentua? Oliskohan tuolle mielipahalle ja vastoinkäymisille jokin muu termi osuvampi kuin vakava masennus?
[/quote]
Taas yksi näistä viisaista ja kaikkitietävistä kommentoijista asialla, ei taida kommentoijalla olla itsellä omakohtaista kokemusta vakavasta masennuksesta tai et oo läheltä seurannu sellaiseen sairastuneen elämää :/ itsee lähinnä harmitti että asiaa paisuteltiin morsiamen vakavalla masennuksella, ei kyllä noin nopeesti parane jos on vakava, itse taistellu asian kanssa 10-vuotta ja loppua ei näy.. Itselläni on rakastava aviomies, lapset, talo, ystäviä ja kaiken pitäis olla todella hyvin, silti sairastan tätä katalaa tautia.. Älkää siis vähätelkö tai puhuko asiasta mistä ette mitään tiedä, se satuttaa sellaisia joilla sairaus on ajankohtainen :( ja niinhän sitä sanotaan, että masennus on tunnollisen ja täydellisyyteen pyrkivän ihmisen sairaus!
Siis ei älkää hei viittikö, meikä tyttö on asunu liepeellä koki ikänsä ja oon aina ihaillu ellii, se on jotenki ihan paras ihana ja kaunein ja oon tehny kaikista siihen liittyvistä lehtijutuista leikekirjan ja nauhotin ton jaksonkin. Jonain päivänä kun mulla on rahaa ni teen kyllä sellaset kauneusleikkaukset et näytän ihan ellilt. Ja älkäö hei tulko mollaamaa mun idolii, jos se sanoo et sillä on masennus ni vittu sillä on ja tunkekaa perseeseenne ne vitun tyhmät mielipiteenne nii! Tarvii tulla huutelee!!!!!!!
Kuules sinä joka vielä jaksat ihmetellä, niin minä elli olen saanut itse valita lähdenkö kouluun vsi töihin, toki hain kouluihin peruskoulun jälkeen mutta vasta kolmanteen ja se oli aivan liian kaukana.
Siinä vaiheessa olin ollut jo puolivuotta töissä ja esimieheni pyysi minua jäämään, ja jäin, sain sieltä vakipaikan.
Sanoo ihmiset mitä tykkäävät niin minä oken ennemmin käytännön ihminen, ja kerronpa sinulle että ensi keväänä valmistun sisustus suunnittelijaksi, kun tein vielä yhden lapsen lisää ja opinnot jäivät ihan pikkasen kesken.
Tosiaan äitini ja isäni ovat antaneet suuntaa, ja neuvoja mutta eivät pakottaneet, olen siitä erittäin kiitollinen heille...mutta on näitä ollut kyllä mukava lukea ja joillekin ihan tosissaan
Minua ärsytti sen morsiamen epävarmuus (huono itsetunto?). Koko ajan suu kävi niin onnittelumaljan kuin hääkakun leikkauksenkin aikana tyyliin "meneekö se näin, tää on varmaan ihan väärin, voi kun mä aina näin tuuletan jne." Aaargh!