Satuhäät 3.3.
Tämän päivän jakso vaikuttaa mielenkiintoiselta! Alle puoli tuntia niin alkaa!
Kommentit (177)
Ihana pari, kerrankin äiti joka suukottelee ja hellii lapsiaan. En kyllä ymmärrä miten kukaan keksisi mitään negatiivista sanottavaa näistä. Eivät kiroile ja tupakoi ja tappele....
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:07"]
Sanottiinko et noi on ollu kuusi vuotta yhdessä. Eli on aloittanut seurustelun, kun morsian on ollu 16 ja sulhanen 25.
[/quote]
morsian oli tapaamisaikaan 17 ja mies 28, näin kertoi morsian itse
Olen melkein pettynyt kun ei mitään hyvää paheksumisen aihetta. :D
en sitä kauhistellut, ihmettelin vain. liekö sitten ollut niin kuuma kesäpäivä että ollut poitsulle kivempi olla vapaammin :)
Sympaattinen pari ja kauniit häät, etenkin jos on pienellä budjetilla tehty:)
Ihanan normaali pari ja muutenkin normaaleita ihmisiä tässä jaksossa! Kaikkea hyvää tälle parille :)
Kaunis morsian, mutta taas hirvee wt-tatuointi!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:25"]en sitä kauhistellut, ihmettelin vain. liekö sitten ollut niin kuuma kesäpäivä että ollut poitsulle kivempi olla vapaammin :)
[/quote]
Kesän lapsi mä oon~ :)
Aivan hurmaava vaippapeppu :) Tuttuni häissä yksi taapero oli pelkässä vaipassa, koska pulautti juhlavaatteensa aivan märäksi heti vihkimisen jälkeen :D Toki vaihtovaatteita varmasti olisi ollut mutta kuumana kesäpäivänä sai taapertaa vapaasti vaippasillaan, ihana lapsi :)
Yllättävä yhdistelmä tuo helluntailaisuus ja avioliiton ulkopuoliset lapset.
Mukavan normaalinoloisia ja kiva nähdä näitä häitä, joissa on edullisesti saatu hienot juhlat aikaan.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:07"]
Sanottiinko et noi on ollu kuusi vuotta yhdessä. Eli on aloittanut seurustelun, kun morsian on ollu 16 ja sulhanen 25.
[/quote]
morsian oli tapaamisaikaan 17 ja mies 28, näin kertoi morsian itse
[/quote]
Joo, ja sanoivat ikäeroa olevan 9 vuotta. Minun laskuopillani tuosta tulee kyllä 11 vuotta.
vaippapojan ihmettelijä lisää vielä, että kaikinpuolin järkevät ja kivanoloiset häät, kuten myös koko perhe. :--)
TÄMÄ täytyy lähteä katsomaan. AV ei keksi paljoa vaikuttavaa. Uskomatonta!
TÄMÄ täytyy lähteä katsomaan. AV ei keksi paljoa vaikuttavaa. Uskomatonta!
On kyllä tosi symppistä ja tyylikästäkin saatu aikaiseksi. Ihana perhe. :)
Ihmeen rauhallista kommentointia :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:24"]
Olen melkein pettynyt kun ei mitään hyvää paheksumisen aihetta. :D
[/quote]
No jos hakemalla hakee, niin lapset pitäisi tehdä vasta papin aamenen jälkeen :D
Tuli heti sellainen tunne että perhe on hyvin onnellinen :)