Satuhäät 3.3.
Tämän päivän jakso vaikuttaa mielenkiintoiselta! Alle puoli tuntia niin alkaa!
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:02"]
Voi vitja että täällä kaikuu.
[/quote]
Te olette sairaita ihmisiä!
Täytyypä kerrankin kirjoittaa tänne.. Täällä tullut puhetta että varmaan hakivat viinaa tallinnasta jne.. Voin kertoa eivät hakenee, ja kyllä lievestuoreella on myös näin hyviä vuokra-asuntoja halvalla sekä omistus-asuntoja myös. Lievestuoreella saa halvalla myös omakoti talon jos haluaa. Sitten se, että en usko siihen, että tämä pari eroaa. He ovat kameroiden pois mentyä tavallinen perhe. Rakkautta, huolenpitoa jne riittää. Vitsailevat ja nauravat yhdessä.
Täällä on niin helppo anonyyminä herjata toisia, mutta ajatelkaa jos te olisitte se josta puhutaan?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 02:26"]
Laitetaan ikäeroväittely päätökseen ja kerrottakoon ns. sisäpiirin informaationa, että sulho on vm. 81 ja morsian vm. 90. Antti kun on syntynyt alkuvuodesta ja Elli loppuvuodesta niin sen takia nuo puheet varmaankin hieman hämäsi.
[/quote] onks toi nyt paljon mitään, mun omat lapset on parina s. vv. 80 ja 91 ja 82 ja 90, sekä myös miniä v 72,poika v.79, ja tuosta kuuden nuoren sakista ei ulkopuolinen ainakaan tiedä kuka on minäkin vuonna syntynyt...
Eikö kukaan muu liikuttunut siitä kyyhkysen vapauttamisesta äidin muistolle? Mun mielestä häiden paras osuus, kyyneleet virtasi <3
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:07"]
Sanottiinko et noi on ollu kuusi vuotta yhdessä. Eli on aloittanut seurustelun, kun morsian on ollu 16 ja sulhanen 25.
[/quote]
morsian oli tapaamisaikaan 17 ja mies 28, näin kertoi morsian itse
[/quote]
Joo, ja sanoivat ikäeroa olevan 9 vuotta. Minun laskuopillani tuosta tulee kyllä 11 vuotta.
[/quote]
Ikäero ei kyllä mitenkään näy päällepäin, käytöksessä tai ulkonäössä. Hyvin sopivat yhteen.
Ihmettelen Satuhäitä katsoessani sitä, miten rumasti ihmiset puhuvat toisilleen! Minusta rakkaalle ihmiselle ei vaan puhuta noin. Olen ollut 10 vuotta mieheni kanssa ja edelleen pidämme huolta siitä, että toista kohdellaan päivittäin arvostavasti, eikä vinguta ja kitistä. Sellainen nalkutus ja ininä - ylipäätään epäkunnioittava, itsestäänselvyytenä toista pitävä käytös masentaa ja pilaa arjen. Sama koskee lapsia.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 10:15"]Eikö kukaan muu liikuttunut siitä kyyhkysen vapauttamisesta äidin muistolle? Mun mielestä häiden paras osuus, kyyneleet virtasi <3
[/quote]
Joo. Kylmät väreet tuli. :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 00:00"]Eikö kukaan huomannut, miten inhottava nalkku tuo ämmä oli ja miten nössykkä mies!? Tonnista vetoa, niin nuo eroavat viimeistään kun penskat on yläkoulussa (koska mieheltä menee hermot ja/tai löytää paremman). Just tuollaisten naisten takia pysyn heterona, kukaan mies ei ikinä ole kohdellut minua noin alentavasti ja ilkeästi, kuin tuo dorka kohteli sulhastaan! Ja joo, luulin alussa kun ikärosta puhuttiin, että mies on nuorempi.
[/quote]Lääkkeet, lääkkeet. Kyllä se siitä, hengitä syvään.
Aivan mahtava jakso oli! Itkin ja nauroin vuoronperään jakson aikana. Pari hyvin tasapainoisen oloinen ja lapsetkin aivan suloisia. Ehdottomasti yksi suosikkijaksoista! *sniif*
Morsiamen äiti todella symppis.Morsian on vähän lellitty,uskaltaa kiukutella.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 21:02"]
Voi vitja että täällä kaikuu.
[/quote]
Te olette sairaita ihmisiä!
[/quote]
WTF?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:12"]
Morsiamen äiti todella symppis.Morsian on vähän lellitty,uskaltaa kiukutella.
[/quote]
Huoh, eikö omien häidensä onnistumista saa varmistaa? Saa sitä morsiankin mielipiteensä ilmaista jos pitää vääntää rautalangasta.
Ihana perhe, värit juhlapaikalla onnistuneen freesit. Ehdoton suosikkipari mullakin!
Ihmettelen vieläkin sitä, että Ellillä ei ole kuin peruskoulu käytynä, eikö äiti joka häitä hössötti saanut lastaan hankkimaan ammattia? Mies oli lutunen, kiltti.
Onse lotta niin suloinen lapsi niin lutunen ja söpö!
Ihana se morsiammen äiti! Jotenkin hyvällä tavalla hössö. Ja se handulaisuus! :D Siitä naisesta paistoi rakkaus omaa lastaan ja lapsenlapsia kohtaan. Yleensä vanhemmat ovat vaan jäykkinä taustalla.