vaimoni outo käytös.
Vaimon käyttäytyy oudosti ja en tiedä mistä se johtuu. Jos mietitään esim viimeistä kahta viikkoa niin vaimo on tehnyt aloitteen jo kuuteen yhdyntään. Palstalta luin, ettei kukaan nainen nauti yhdynnästä, sillä kaikkien naisten pillu on tunnoton eikä yhdyntä tuota mitään mielihyvää fyysisesti. Mikä siis vaimoani vaivaa ja miksi hän kinuaa jotain asiaa joka on hänelle niin epämieluisaa? Olen tarjonnut suuseksiä, mutta sitä hän ei halua? Onko vaimoni alapää siis jotenkin epäkelpo?
Kommentit (20)
On siinä kyllä valitettavasti jotain vikaa. Samaa omalla vaimolla: aina pillu märkänä ja haluaa munaa sisälle. Ei pidä nuolemisesta vaan haluaa kunnon rynkytystä. Lopuksi yleensä vielä nielee spermat.
Näin miehenä ahdistaa tämmöinen kovasti. Eroko tässä nyt sitten on edessä? :(
Mä taas naisena koen itseni epäkelvoksi, kun olen niin mieheni munan perään. Taitaa pian jättää mut ja ottaa itselleen kunnollisen naisen. :(
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:40"]
On siinä kyllä valitettavasti jotain vikaa. Samaa omalla vaimolla: aina pillu märkänä ja haluaa munaa sisälle. Ei pidä nuolemisesta vaan haluaa kunnon rynkytystä. Lopuksi yleensä vielä nielee spermat.
Näin miehenä ahdistaa tämmöinen kovasti. Eroko tässä nyt sitten on edessä? :(
[/quote]
Ero on edessä. Ei ole normaalia että vaimo tykkää ottaa munaa sisäänsä. Ei hän siitä voi nauttia, sillä pillu on AINA tunnottomampi kuin klitoris ja jos joku nauttii yhdynnästä enemmän kuin suuseksistä niin on kyllä todella kieroutunut. Ymmärrän hyvin miksi sinua ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:39"]
Haluaa raskaaksi eli munasolu irtos tohon aikoihin.
[/quote]
Ei, minut on sterilisoitu. Lisäksi voihkii nautinnosta. Mutta miten voi nauttia kun ei yhdynnästä tulee mitään fyysistä hyvää oloa naiselle. Näin ovat av-mammat kertoneet.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:43"]
Mä taas naisena koen itseni epäkelvoksi, kun olen niin mieheni munan perään. Taitaa pian jättää mut ja ottaa itselleen kunnollisen naisen. :(
[/quote]
AIVAN SAIRASTA! Kai tajuat että sun pitäisi nauttia vain suuseksistä! Katsos kun se klitoris on se naisen nautintoelin, ei pillu. Valehtelet itsellesi ja meille muille jos uskottelet että nautit yhdynnästä. Se on fyysisesti täysin mahdotonta. Jos nainen nauttisi yhdynnästä, niin synnyttäminen ei onnistuisi.
Itsekin olen tälläinen epäkelpo nainen. En pidä suuseksistä, sillä se ei tuota minulle seksuaalista nautintoa :( Tykkään vain panna ja nautin miehen elimestä sisälläni. Pelottaa jos joku saa tietää ja tuomitsee minut epäkelvoksi.
Mäkin vain mastuboidessani dildotan itseäni. Mieheni kerran huomasi asian ja alkoi karjumaan, että mitä hittoa sä dildotat itteäs kun et edes voi nauttia siitä. Mieheni sanoi, että minun pitäisi vain käyttää klitoriskiihottomia yms. Mutta eivät ne tuota samaa nautintoa. Mies ei usko, etten nauti klitoriksen hyväilystä niin paljon kuin penetraatiosta.
Huh. Kuulostaa vakavalta, onneksi meillä on kuivaa kuin saharassa ja ei muutenkaan halua mitään penetraatioita.
Minäkään en ole koskaan kuullut moisesta.
Nykyäänhän klitoriskiihotin pitää olla kokoa betonimylly jotta nainen saa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:06"]
Huh. Kuulostaa vakavalta, onneksi meillä on kuivaa kuin saharassa ja ei muutenkaan halua mitään penetraatioita.
[/quote]
Joo, tää on siis vakava asia. Normaalia olisi jos nainen vain myöntäisi ettei nauti yhdynnästä mutta jatkuva kinuaminen ja voihkiminen kesken kaiken hämmentää ja hieman jopa suututtaa. Eikö nainen tajua oman ruumiinsa rajoja?
kunnon hinkutusta ja rynkytystä mololla,ni kyllä se klitta siittä väpäjää ja orkku on taattu.
kunnon hinkutusta ja rynkytystä mololla,ni kyllä se klitta siittä väpäjää ja orkku on taattu.
Kukaan nainen ei nauti yhdynnästä. Näin sanoivat kaikki av-mammat yhteen ääneen.
Ei kuulosta normaalilta. Jos nainen ei saa suuseksissä, hän ei ole nainen ollenkaan. yhdyntää nainen haluaa vain kerran vuodessa, ei ole yhdyntä naista varten.
Vaikka vagina on suurimmalta osaltaan tunnoton. mutta tuntoa on silti aivan vaginan suulla, häpyhuulissa ja klitoriksessa.
Vaginan suulla olevan tunnon ansiosta myös yhdynnästä voii nauttia.
Turhat väitökset voii jättää pois jotka ei ole totta!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:39"]
[/quote]