Miksi 40+ miehet ei tajua siistiä karvoitustaan?
Täällä oli keskustelu naisten sheivaamisesta. Itse pidän posliinia, koska nautin suuseksistä eniten sillä tavalla. Isompi ongelma kuin naisten karvoitus on mielestäni kuitenkin miesten. Kaikki nuoremmat miehet siistivät karvoitustaan itsestäänselvästi, mutta oman ikäiseni eli 40+ eronneet miehet eivät ilmeisesti ole sellaisesta kuulleetkaan. Kainaloissa on deodorantista hapertuneet kellertävät tupsut, rintakarvojen lyhentäminen tuntematon käsite ja bolsereissa ryöppyää tunkkainen puska. Kuka voisi valistaa heitä että 2000-luvulla miehetkin ovat ryhtyneet siistimään muitakin kuin kasvokarvojaan?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trololololloloooo!
Vastaan nyt kuitenkin. Koska niillä karvoilla on tarkoitus eli ne suojaa heppiä 😂Mutta naisten karvoilla ei ole suojaavaa tarkoitusta?
On toki. Ne suojaa pinppiä ettei sinne mene puunlehtiä tai havun neulasia🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne karvat tuoksuu tunkkaisilta ja painuu kasvoille ja nenään. Suuseksin antaminen on miellyttävämpää, jos mies lyhentää karvojaan.
Miehen alapään karvoitus ei vaikuta pätkääkään suuseksiin, ellei miehen vehje ole noin 5cm pitkä tai ellei nainen ole jatkuvasti syväkurkkuilemassa. Eivät ne karvat siinä varressa kasva, eivätkä hepin päässä jossa herkin tuntoaisti on. Vihje: terskanpäätä kannattaa eniten maistella ja imuttaa, ei vehkeen alinta osaa häpyluun tuntumassa.
Et ole tainnut koskaan suuseksiä antaakaan, eli aloitus oli aika huono provo.
Mamma, jonka nielu alkaa jo 5cm päästä huulista, miltä sinä oikein näytät? :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trololololloloooo!
Vastaan nyt kuitenkin. Koska niillä karvoilla on tarkoitus eli ne suojaa heppiä 😂Sama naisilla. Suojaa pimppaa tulehdukselta ja kylmältä.
jos menee kynimään tärkeät paikat, saa pahantekijä palkaksi paketin hiivaa ja soijaa kuutisen kiloa, niistä ei kumppanillekaan paljoa iloa. Eli säilyttäkää naiset tärkeät karvanne. kyniminen voi olla teistä ankeaa ja hidasta mutta se on turhaa, sillä mutta myös lopputulos on ankea ja masentava, kaikille aisteille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän karvoitus ole jokaisen oma asia, eikä kenenkään miehen kuulu sheivata naisten takia.
Kuitenkin suurin osa nykymiehistä haluaa, että nainen on poistanut kaikki karvat alapäästäkin, ei riitä enää mikään siistiminen vaan pitää olla kaikki pois. Joten olisihan jonkinlainen vastavuoroisuus tässäkin asiassa kiva. Miksi miehen karvoitus on oma asia, mutta naisen ei?
-eri
En tunne yhtäkään miestä, joka haluaisi, että nainen tuhertaisi koko ajan persekarvojensa kanssa. Tuntemani miehet arvostavat naisissaan aivan muita asioita ja tekemisiä.
Itse ainakin pidän tuuheasta tuherosta, johon upottaa kasvonsa eli olkaa ylpeitä karvoistanne!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mies, nelivitonen, joka ajelee puskansa, vaikka en haluaisi. Sama mies haluaisi minun ajelevan alakertani, vaikka itse en halua. Tuntuu inhalta se sänki, ja sitten kun olisi vielä kaksi sänkeä vastakkain... yyöh.
Jos minun mieheni sanoisi minulle tuollaisia ehtoja, niin hän ei olisi kauan mieheni. Pyörittelisin vain silmiäni sellaiselle miehelle ja parisuhde olisi siinä lopullisesti. Mikä ihmeen luimistelijamuija sinä olet, kun suostut tuollaiseen? En ymmärrä yhtään. Vai oletko maksullinen nainen?
Mä kyllä inhoan semmosia kaninkokosia karvapalleroita/roikkuvia kaameita kainalokarvoja. Ja muitakin karvoja vois siistiä, ettei miehellä ole housussa semmonen kamala pörröinen turkki. Vähän ees leikata lyhyemmäski, ettei se pörrö näytä ihan joltain eläimeltä. Siistin kylläomiakin karvojani, ja onneksi mieskin siistii.
Taas kerran KAIKKI MIEHET sitä ja tätä.
Miksi näin hölmöä yleistystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän karvoitus ole jokaisen oma asia, eikä kenenkään miehen kuulu sheivata naisten takia.
Samaa mieltä. Mä en poista karvoja miehen takia. On luomu.
Olet aito ja kaunis nainen. Tuoksutkin hyvältä.
T. Tuleva miehesi
Hih 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne karvat tuoksuu tunkkaisilta ja painuu kasvoille ja nenään. Suuseksin antaminen on miellyttävämpää, jos mies lyhentää karvojaan.
Miehen alapään karvoitus ei vaikuta pätkääkään suuseksiin, ellei miehen vehje ole noin 5cm pitkä tai ellei nainen ole jatkuvasti syväkurkkuilemassa. Eivät ne karvat siinä varressa kasva, eivätkä hepin päässä jossa herkin tuntoaisti on. Vihje: terskanpäätä kannattaa eniten maistella ja imuttaa, ei vehkeen alinta osaa häpyluun tuntumassa.
Et ole tainnut koskaan suuseksiä antaakaan, eli aloitus oli aika huono provo.
Itseasiassa siinä varressa kyllä kasvaa karvoja jos katsot tarkkaan sheivaamatonta heppiä. Pannessa ne karvat sitten menee pimperoon sisälle. Lits läts lits läts.
Minulla kyllä menee ihan kunnon häkykarvat reilusti varren puolelle ~5cm. Nuo tulee sheivattua.
Ja rintakarvoja pitää vähän siistiä kun kasvavat niin dorkan epäsuhtaisesti - karsean pitkät karvat nännien ympärillä ja lyhyempää muuten. Koomisen naköistä omaankin silmään jos antaa rehottaa.
sergf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trololololloloooo!
Vastaan nyt kuitenkin. Koska niillä karvoilla on tarkoitus eli ne suojaa heppiä 😂Sama naisilla. Suojaa pimppaa tulehdukselta ja kylmältä.
jos menee kynimään tärkeät paikat, saa pahantekijä palkaksi paketin hiivaa ja soijaa kuutisen kiloa, niistä ei kumppanillekaan paljoa iloa. Eli säilyttäkää naiset tärkeät karvanne. kyniminen voi olla teistä ankeaa ja hidasta mutta se on turhaa, sillä mutta myös lopputulos on ankea ja masentava, kaikille aisteille
Hiiva tulee siitä, että pimppi ei tuuletu juuri sen takia että pidetään niitä likaisia karvoja siinä edessä. Karvat pitävät myös tehokkaasti valkovuodot niissä karvoissa ja haju on sen mukainen. Ihminen hikoilee nivusista. Naurahdan näille, jotka kuvittelevat olevansa hygieenisiä kerran päivässä suihkulla. Nämä on näitä, jotka eivät mielestään hikoile.
Mulla FWB-nainen ajelee munkin karvat säännöllisesti. Lähes GFE-tasoa.
Lisäksi jos on ympärileikkaamaton hajukulli, niin ei kiinnosta yhtään. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mies, nelivitonen, joka ajelee puskansa, vaikka en haluaisi. Sama mies haluaisi minun ajelevan alakertani, vaikka itse en halua. Tuntuu inhalta se sänki, ja sitten kun olisi vielä kaksi sänkeä vastakkain... yyöh.
Jos minun mieheni sanoisi minulle tuollaisia ehtoja, niin hän ei olisi kauan mieheni. Pyörittelisin vain silmiäni sellaiselle miehelle ja parisuhde olisi siinä lopullisesti. Mikä ihmeen luimistelijamuija sinä olet, kun suostut tuollaiseen? En ymmärrä yhtään. Vai oletko maksullinen nainen?
Aika pieni vaiva toimivasta seksielämästä. Samat säännöt tietenkin sekä miehille että naisille eli karvat pois. Vanhukset voi pitää puskansa keskenään, mutta älkää haisko töissä työkavereille.
Alapää ruukataan suihkutella joka wckäynnin yhteydessä. Kerran vrk:ssa ei riitä hajukasat!
Vierailija kirjoitti:
Siitäkö se suusexin saaminen on kiinni? Olet tainut katsoa liikaa eroottista aikuisviihdettä, jossa karvaisuus on poikkeus.
Yleistät? Onko sulla ollut satoja tai tuhansia yli 4-kymppistä kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin suurin osa nykymiehistä haluaa, että nainen on poistanut kaikki karvat alapäästäkin, ei riitä enää mikään siistiminen vaan pitää olla kaikki pois. Joten olisihan jonkinlainen vastavuoroisuus tässäkin asiassa kiva. Miksi miehen karvoitus on oma asia, mutta naisen ei?
-eri
Näinkö on et suurin osa miehistä haluaa täysposlaria? Olen 40+ ja aina olen siistinyt, mutta koskaan en ole poslariksi vetänyt. Mitä kavereilla nähnyt niin aika kamalalta näyttää, sellainen pilkullinen ja kynitty broileri tulee mieleen. Ei näytä sexyltä lainkaan. Mielestäni myös täysin sheivattu miehen elin näyttää typerältä, juuri siltä et yritetään saada lisäsenttejä epätoivoisesti. Ei onnistu, jos se on lyhyt niin se on. Toki jos karvaa on niin paljon ettei mitään nää niin siistiminen on paikallaan. Mut posliini ei ole hyvä kummallakaan sukupuolella.
Karvaisesta pesästä huolimatta en ole miesmäinen.