Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40+ miehet ei tajua siistiä karvoitustaan?

Vierailija
10.11.2020 |

Täällä oli keskustelu naisten sheivaamisesta. Itse pidän posliinia, koska nautin suuseksistä eniten sillä tavalla. Isompi ongelma kuin naisten karvoitus on mielestäni kuitenkin miesten. Kaikki nuoremmat miehet siistivät karvoitustaan itsestäänselvästi, mutta oman ikäiseni eli 40+ eronneet miehet eivät ilmeisesti ole sellaisesta kuulleetkaan. Kainaloissa on deodorantista hapertuneet kellertävät tupsut, rintakarvojen lyhentäminen tuntematon käsite ja bolsereissa ryöppyää tunkkainen puska. Kuka voisi valistaa heitä että 2000-luvulla miehetkin ovat ryhtyneet siistimään muitakin kuin kasvokarvojaan?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ihmetellyt kuka nainen tykkää miehillä viiksistä, siis sellaisista mitkä eivät ole lyhyt sänki vaan ihka oikeat viikset?! Eivätkö ne häiritse suudellessa?

Valaiskaa, please.

Voisiko naiset vastata tähän?

Vierailija
22/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt laajaakin tutkimusta, kun voit todeta kattavasti asian? Oliko se 1500 asiallisesti valittua yksilöä, mitä galluppihin vaaditaan?

M43, joka vuosia trimmannut vartalonkarvoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tätä karvoitusta ei tule enää kukaan muu kuin minä näkemään. Miksi siis ajella tai siistiä?

Annan kaikkien karvojen kasvaa ihan vapaasti.

m40

Haju on vaan kammottava jo ihan työkavereille. Miehestä näkee helposti, onko seksielämää vai ei, haisuleilla ei ole.

Vierailija
24/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on karvainen ja täydellinen juuri sellaisena kuin on.

Vierailija
25/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ihmetellyt kuka nainen tykkää miehillä viiksistä, siis sellaisista mitkä eivät ole lyhyt sänki vaan ihka oikeat viikset?! Eivätkö ne häiritse suudellessa?

Valaiskaa, please.

Voisiko naiset vastata tähän?

Ei viiksekästä miestä pysty suutelemaan. Sehän repii naisen ihon auki. Lisäksi siihen jää räkä ja ruoka, joten ehdoton ei.

Vierailija
26/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt laajaakin tutkimusta, kun voit todeta kattavasti asian? Oliko se 1500 asiallisesti valittua yksilöä, mitä galluppihin vaaditaan?

M43, joka vuosia trimmannut vartalonkarvoituksen.

Et sinä mies ole, vaan joku Håkan.

Vierailija
27/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode poistaa tästä ketjusta viestit, joissa ei pidetä miesten karvoista tai viiksistä. Jopa alapeukut poistetaan.

Vierailija
28/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, nelivitonen, joka ajelee puskansa, vaikka en haluaisi. Sama mies haluaisi minun ajelevan alakertani, vaikka itse en halua. Tuntuu inhalta se sänki, ja sitten kun olisi vielä kaksi sänkeä vastakkain... yyöh.

Vierailija
29/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihi...

Vierailija
30/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen mies on seksikäs 😍. Karvainen nainen miesmäinen.

Vierailija
31/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v posliinimies. Hyi helv!

Håkan

Vierailija
32/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tätä karvoitusta ei tule enää kukaan muu kuin minä näkemään. Miksi siis ajella tai siistiä?

Annan kaikkien karvojen kasvaa ihan vapaasti.

m40

Haju on vaan kammottava jo ihan työkavereille. Miehestä näkee helposti, onko seksielämää vai ei, haisuleilla ei ole.

Miksi ihmeessä karvaisuus olisi jotenkin yhteydessä pahaan hajuun? Jos mulla on trimmaamattomat perskarvat tai hieman pituutta rintaturkissa niin eivät ne sen pahemmalta tai paremmalta haise kuin lyhyempänäkään. Käyn joka päivä suihkussa ja käytän deodoranttia. Olen karvainen mies, mutta en luolamies.

Vierailija
33/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän karvoitus ole jokaisen oma asia, eikä kenenkään miehen kuulu sheivata naisten takia.

Kuitenkin suurin osa nykymiehistä haluaa, että nainen on poistanut kaikki karvat alapäästäkin, ei riitä enää mikään siistiminen vaan pitää olla kaikki pois. Joten olisihan jonkinlainen vastavuoroisuus tässäkin asiassa kiva. Miksi miehen karvoitus on oma asia, mutta naisen ei?

-eri

Vierailija
34/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä naisen mielestä kynimätön aninen on miesmäinen mutta usko pois vain, kyllä naisen karvoitus voi kiihottaa miestä ihan yhtä paljon kuin miehen karvoitus naista. on niillä sentään sen verran eroa- Jos miehellä olisi naismaisen valju ja vajaa karvoitus ja naisella miehevästi levinnyt ja tumma sankka niin se voosi tökkiä.

Tatskat ja posliinius ne naisessa minua ainakintökkii, ei mitkän karvat, olkoon niitä missä hyvänsä (kunhan ei ole mikään chewbaccauttavasta poikkeussairaudesta kyse).

Ei karvaisuus ole mikään turha apina-ajan jäänne: apinast akun ei edes ensimmäinen ihminenkään ole syntynyt

Vierailija
35/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololloloooo!

Vastaan nyt kuitenkin. Koska niillä karvoilla on tarkoitus eli ne suojaa heppiä 😂

Vierailija
36/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololololloloooo!

Vastaan nyt kuitenkin. Koska niillä karvoilla on tarkoitus eli ne suojaa heppiä 😂

Mutta naisten karvoilla ei ole suojaavaa tarkoitusta?

Vierailija
37/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän karvoitus ole jokaisen oma asia, eikä kenenkään miehen kuulu sheivata naisten takia.

Samaa mieltä. Mä en poista karvoja miehen takia. On luomu.

Vierailija
38/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololololloloooo!

Sama naisilla. Suojaa pimppaa tulehdukselta ja kylmältä.

Vierailija
39/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mä en poista karvoja miehen takia. On luomu.

Olet aito ja kaunis nainen. Tuoksutkin hyvältä.

T. Tuleva miehesi

Vierailija
40/75 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on karvainen, niin hän on hyvä karvoineen, pääasia kun pitää hiukset ja naamakarvat siisteinä. Naisella myös liiallinen karvojen kyniminen on jo huonoitsetuntoisten puuhaa. Ymmärrän hyvin, että nainen ajaa karvat kainaloista, kintuista ja ja hieman siistii bikinirajoja, etteivät karvat tursota alushousujen alta reisillä, mutta siinäpä se. Jos nainen on koko ajan peili jalkojen välissä sheivaamassa jalkojen väliään, niin hohhoijaa vaan, aika vähissä on hänen hyödylliset tekemiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme