Kertokaa MIKSI miehiä ei kiinnosta tapailu enää seksin jälkeen
Aluksi kerrotaan parisuhdehaaveista ja vaikutetaan niin mukavilta. Sitten pian puuhastelun jälkeen into katoaa ja keksitään ihmeellisiä tekosyitä ettei nähdä. Tuntuu typerältä "pihdata" jos haluja kerran on ja oletus siitä ettei toinen ole sanojensa mukaan etsimässä vain seksiä. On myös käynyt niin ettei olla "ehditty" harrastamaan seksiä nopeasti ja siltikin viestit loppuvat.
Kommentit (84)
Eiköhän suurempi ongelma ole, että niistä miehistä ei pääse eroon sen seksin jälkeen. Vaikka sovittu, että oli vain yksi kerta ja mitään suhdetta ei ole hakusassa niin... hirveitä stalkkereita ja takiaisia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti AP on yksinkertaisesti vain huono pano. Ei siis siksi pääse jatkoon.
Itsellä järjestäen miehet vuosikymmenenkin jälkeen ottavat yhteyttä, koska haluavat lisää :D Itse jos katoan panon jälkeen se johtuu siitä, että mies oikeasti on huono pano. Jos miehet lähtee jo ennen panoa olet sekä huonoa seuraa että huono pano.
Olen jättänyt hyviäkin panoja ja myös jatkanut tapailua keskinkertaisempien panojen kanssa. Kuinka huono itsetunto teillä oikein on kun omaa pantavuutta ja muiden huonoutta täytyy jatkuvasti jankuttaa? Oletteko niin huonoja panoja?
Niin, meissä on se ero, että sä panet ilmeisesti jokaisen vastaantulijan kanssa. Mä menen sänkyyn vain oikeasti mukavien tyyppien kanssa, joiden kanssa vois ajatella, et tulis jotain enemmänkin. Se vaan, että jos se seksi oikeasti on huonoa niin se on huonoa eikä siksi kannata tapailua jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti AP on yksinkertaisesti vain huono pano. Ei siis siksi pääse jatkoon.
Itsellä järjestäen miehet vuosikymmenenkin jälkeen ottavat yhteyttä, koska haluavat lisää :D Itse jos katoan panon jälkeen se johtuu siitä, että mies oikeasti on huono pano. Jos miehet lähtee jo ennen panoa olet sekä huonoa seuraa että huono pano.
Olen jättänyt hyviäkin panoja ja myös jatkanut tapailua keskinkertaisempien panojen kanssa. Kuinka huono itsetunto teillä oikein on kun omaa pantavuutta ja muiden huonoutta täytyy jatkuvasti jankuttaa? Oletteko niin huonoja panoja?
Niin, meissä on se ero, että sä panet ilmeisesti jokaisen vastaantulijan kanssa. Mä menen sänkyyn vain oikeasti mukavien tyyppien kanssa, joiden kanssa vois ajatella, et tulis jotain enemmänkin. Se vaan, että jos se seksi oikeasti on huonoa niin se on huonoa eikä siksi kannata tapailua jatkaa.
Aijaa?
Eli sinä näet ihmisestä saman tien, että hän on aidosti mukava tyyppi, sinulle sopiva ja suhteesta voisi tulla enemmänkin?
Meissä on se ero, että mä en vaan tunnista saman tien kenen kanssa olisi mahdollisuuksia enempäänkin, toisin kuin sinä? Panen sitten jokaista vastaantulijaa kokeillen onneani... Ja pistän vaihtoon vaan ne ongelmatapaukset, joita joukkoon sattui?
Sinä harrastat seksiä vaan mukavien tyyppien kanssa eikä miehissä ole siten ikinä muuta vikaa kuin, että seksi voi olla huonoa? Silloin menee hylkyyn.
Onhan sulla oikeus mielipiteeseen. Miehetkin haluaa seksiä monen vuoden jälkeen. Täytyi sen olla ihmeellistä. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet huono pano. Mun kanssa halutaan seurustella/ jättää vaimo ja lapset samantien. Vähintään halutaan kuvata seuraava sessio jos en muuten huoli.
Eihän tuo osoita sitä, että olet harvinaisen hyvä pano vaan, että mies oli puutteessa eikä myöskään rakasta perhettään. Ehkä kertoo jotain älystä tuo oma tulkintasi.. Vetovoimasta jotain kertoisi jos viiden lapsen yh saisi vampattua miehen lapsettomalta naiselta. Yh:n täytyisi olla aika ketterä sängyssä ja joka tasolla unelmien täyttymys, jotta mies tällaisen vaihdon tekisi. En ole vielä koskaan ihan niin vetovoimaista naista nähnyt.
Samaa mieltä. Lapsiperhearjen uuvuttaman ukkomiehen vamppaaminen nyt ei ole mikään saavutus, vähän samaa vaikeusluokkaa kuin tikkarin vieminen lapselta. Siihen riittää mekkoon puettu apinakin. Tulee sitten leuhkimaan uudestaan, kun on läskinä yh:na iskenyt kauniilta lapsettomalta naiselta miehen. Se voikin jo kertoa jotain.
Aina on riski tulla hylätyksi kun menee uuden puolituntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn. ☹️Jumala ei tarkoittanut tätä asiaa näin.
Jokut nuoret miehet ovat ujoja jos on kyseessä yhden illan juttu eivätkä kehtaa olla yhteydessä enää. Heille iskee jonkinlainen häpeä ja haluaa päästä pakoon.
Kiitos uusista näkökulmista. Tein tämän keskustelun lähinnä nähdäkseni vähän konkreettisemmin millaista tämä nyt on ollut, ehkä voisin opettaa jopa itseänikin? Taitaa olla sanomattakin selvää, että näihin "herrasmiehiin" on tullut tutustuttua deittisovelluksessa. Näin naisena tuntuisi vastenmieliseltä ajaa omaa etua valheiden kautta. Ei siinä ole mitään häpeällistä haluta vain seksiä, kyllä sellaisia ajattelijoita on molemmissa sukupuolissa ja sen saa sanoa ääneen. Miehet näköjään pelaavat varman päälle ja lähestyvät minua lämpimämmin näillä lepertelyillä.
Noita olit varmasti paska pano -juttuja en kyllä halua uskoa edes itsestäni sillä miehetkään eivät todellakaan ole olleet mitään erikoisia vaan ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Kerran seksi ei onnistunut miehestä johtuvasta syystä =D Olen itse nuori, hoikka ja kaunis vaikka nuo kaikki tällä palstalla kirosanoja taitavatkin olla, mutta totuuden nimissä aika kokematon. Tuntuu vain niin väärältä, että meillä olisi jotenkin eri säännöt tässä. Miehet saavat kyllä ilmoittaa heti kuinka seksi kiinnostaisi, mutta jos nainen siihen suostuu yhtä monen tai vähän tapailukerran jälkeen ei hän olekaan hyvä.
Aion nyt pitää vähintäänkin taukoa deittisovelluksista ja pistää muistiin ettei oikeasti kunnollinen ja tosissaan oleva mies edes ehdota seksiä ekoilla kerroilla.
Just Sayin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seurustelen vain sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa olen harrastanut hyvää seksiä. Seksi tulee minulla aina ensin, ja sitten katsotaan, olisiko aineksia muuhinkin. Seksi ei kuitenkaan ole mikään lupaus seurustelusta. Aina niitä aineksia ei ole.
Syitäni olla seurustelematta jonkin kanssa voivat olla esimerkiksi yhteensopimattovat arvot tai tulevaisuuden toiveet, kemian puute, yhteisten puheenaiheiden tai kiinnostustenkohteiden puute, toisen liian korkeat suojamuurit, hankala elämäntilanne/olosuhteet tai se, etten tunne oloani emotionaalisesti turvalliseksi naisen kanssa.
Todella ikävää, että koet saavasi tekosyitä. Minusta avoimuus ja rehellisyys on paitsi viehättävää, myös erittäin toimivaa.
No ainakin kunnon kristittyjen naisten kanssa "arvosi" ovat todellakin yhteensopimattomat, jos puhut seksistä ennen seurustelua ja avioliittoa.
Ei tämä ole kyllä ollut ongelma yhdellekään kristitylle naiselle. Nämä " ei seksiä ennen avioliittoa" -kristityt ovat ennen muuta amerikkalainen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä ei itsekään tiedä mitä on hakemassa, koskee tietysti myös naisia. On tuuliviiri-ihmisiä.
Tietenkin seksikin voi olla ollut ap:n kanssa ihan paskaa. Täällä onkin jo moni päässyt sen kertomaan, mieshän jättää jopa vaimonsa ja lapsensa jos vain kerrankin elämässä saa hyvää seksiä... Eipäs kun oliskohan sellainen mies valmis jättämään perheensä ihan muutenkin, vakipillu olis pelkkä plussa 🤔 Todennäköisiten se ap:n on ollut perussettiä ja oletettavasti ainakin osan miehistä kanssa taustalla on ollut ihastumista? Todennäköisimmin näistä useimpien miesten seksitaidot ovat olleet max. perustasoa myös. Joten tuskin sen takia, että seksi oli miehen tasoon nähden liian huonoa, on ap:ta feidattu jokaikinen kerta. Tietysti osa miehistä jää ilman seksiä kun ei ymmärrä pitää kiinni siitä mihin itsellä rahkeet riittää...
Jos nämä miehet kuitenkin tulkitsivat, että heillä on pelivaraa kanssasi. Osa naisista nimittäin on hyvin takertuvia ja heitä saa vaihtopenkittää monet kerrat. Tarkoitus on voinut olla siis vaihtopenkittää... Odottavat soittoasi.
Osa miehistä taas pelkää naisen olevan juuri sellainen takertuja, joka tekee elämästä vaikeaa. Mies on voinut lempata ap:n varmuuden vuoksi koska ap joko on tai mies on ylitulkinnut ap:n lähettävän takertuvuudesta varoitussignaaleja.
No onhan näitä koukeroita vaikka miljoona.
Itse olen ihan tsägällä löytänyt puolisoni teini-iässä, meillä on hyvin vaivatonta tämä vuorovaikutus. Ennen lopullista sitoutumista treffailin muutamaa muutakin miestä. Kapealla kokemuspohjallani totesin, että minun itseni on ainakin helpointa edetä kokeneempien miesten kanssa. En tarkoita h****pukkeja vaan miehiä, joilla on mahdollisesti pitkä parisuhde taustalla ja ehkä mahdollisesti lapsia (jos miestä voi pitää hyvänä isänä). Ns. ikisinkkumiehen kanssa niin ei. Ikisinkkumiehet ovat lukeneet rivien välistä viestejä, joita EI ole. Itselläni kommunikointi on suoraa, avointa ja rehellistä. Ei teinimäisiä vihjeitä, pelejä ja testejä jne... Jos nyt eroaisin tai jäisin leskeksi, en kovin helposti antaisi mahdollisuutta ikisinkkumiehelle, joka tekisi jo tutustumisesta suurta draamateatteria, en antaisi mahdollisuutta edes yhdeksi yöksi.
Miettisin ap:na nyt sitä millaisia miehiä hän on yleensä tapaillut.
Aluksi halusin ehdottomasti tapailla minua 7-12 vuotta vanhempia miehiä. Ajattelin vahvasti, että sen ikäiset olisivat jo rauhoittuneet ja nyt viimeistään hakemassa jotain vakavaa. No sitten kun takana oli kaksi sellaista tapausta, jossa harrastettiinkin vain seksiä tajusin etteivät vanhemmat miehet halua sitoutua minuun vaan oman ikäisiinsä. Nyt olen tullut alaspäin (=D) ikäerossa minua vain muutaman vuoden vanhempiin miehiin, mutta meno on silti sama. Tietenkään pelkkä ikä ei yksinään kerro mitä mies haluaa tai mihin on valmis sitoutumaan. Seksuaalisesti minua viehättävät eniten ne kymmenen vuotta vanhemmat miehet, joten pahalta tuntuu jos he kokevat ikäeron esim häpeällisenä jos ei puhutakaan vaan panosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä ei itsekään tiedä mitä on hakemassa, koskee tietysti myös naisia. On tuuliviiri-ihmisiä.
Tietenkin seksikin voi olla ollut ap:n kanssa ihan paskaa. Täällä onkin jo moni päässyt sen kertomaan, mieshän jättää jopa vaimonsa ja lapsensa jos vain kerrankin elämässä saa hyvää seksiä... Eipäs kun oliskohan sellainen mies valmis jättämään perheensä ihan muutenkin, vakipillu olis pelkkä plussa 🤔 Todennäköisiten se ap:n on ollut perussettiä ja oletettavasti ainakin osan miehistä kanssa taustalla on ollut ihastumista? Todennäköisimmin näistä useimpien miesten seksitaidot ovat olleet max. perustasoa myös. Joten tuskin sen takia, että seksi oli miehen tasoon nähden liian huonoa, on ap:ta feidattu jokaikinen kerta. Tietysti osa miehistä jää ilman seksiä kun ei ymmärrä pitää kiinni siitä mihin itsellä rahkeet riittää...
Jos nämä miehet kuitenkin tulkitsivat, että heillä on pelivaraa kanssasi. Osa naisista nimittäin on hyvin takertuvia ja heitä saa vaihtopenkittää monet kerrat. Tarkoitus on voinut olla siis vaihtopenkittää... Odottavat soittoasi.
Osa miehistä taas pelkää naisen olevan juuri sellainen takertuja, joka tekee elämästä vaikeaa. Mies on voinut lempata ap:n varmuuden vuoksi koska ap joko on tai mies on ylitulkinnut ap:n lähettävän takertuvuudesta varoitussignaaleja.
No onhan näitä koukeroita vaikka miljoona.
Itse olen ihan tsägällä löytänyt puolisoni teini-iässä, meillä on hyvin vaivatonta tämä vuorovaikutus. Ennen lopullista sitoutumista treffailin muutamaa muutakin miestä. Kapealla kokemuspohjallani totesin, että minun itseni on ainakin helpointa edetä kokeneempien miesten kanssa. En tarkoita h****pukkeja vaan miehiä, joilla on mahdollisesti pitkä parisuhde taustalla ja ehkä mahdollisesti lapsia (jos miestä voi pitää hyvänä isänä). Ns. ikisinkkumiehen kanssa niin ei. Ikisinkkumiehet ovat lukeneet rivien välistä viestejä, joita EI ole. Itselläni kommunikointi on suoraa, avointa ja rehellistä. Ei teinimäisiä vihjeitä, pelejä ja testejä jne... Jos nyt eroaisin tai jäisin leskeksi, en kovin helposti antaisi mahdollisuutta ikisinkkumiehelle, joka tekisi jo tutustumisesta suurta draamateatteria, en antaisi mahdollisuutta edes yhdeksi yöksi.
Miettisin ap:na nyt sitä millaisia miehiä hän on yleensä tapaillut.
Aluksi halusin ehdottomasti tapailla minua 7-12 vuotta vanhempia miehiä. Ajattelin vahvasti, että sen ikäiset olisivat jo rauhoittuneet ja nyt viimeistään hakemassa jotain vakavaa. No sitten kun takana oli kaksi sellaista tapausta, jossa harrastettiinkin vain seksiä tajusin etteivät vanhemmat miehet halua sitoutua minuun vaan oman ikäisiinsä. Nyt olen tullut alaspäin (=D) ikäerossa minua vain muutaman vuoden vanhempiin miehiin, mutta meno on silti sama. Tietenkään pelkkä ikä ei yksinään kerro mitä mies haluaa tai mihin on valmis sitoutumaan. Seksuaalisesti minua viehättävät eniten ne kymmenen vuotta vanhemmat miehet, joten pahalta tuntuu jos he kokevat ikäeron esim häpeällisenä jos ei puhutakaan vaan panosta.
Sinullahan vielä poikaset ja hopeaketut testaamatta :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mä naisena haluan seksiä suht pian. Jos sänkyhommat ei ota sujuakseen, niin kiinnostus mieheen katoaa aika pian. Joskus olen vaan puutteessa tai haluan tehdä kaadon. Silloin yksi kerta voi riittää.
Vierailija kirjoitti:
On täysi myytti nykyaikana että mies katoaa jos saa seksiä liian helposti ja nopeasti. Ei pihtaaminen ja odottelu ole enää nykyaikana mikään erityinen hyve vaan ennemminkin varoitusmerkki.
Jos siis mies katoaa kohta seksin jälkeen niin hän olisi kadonnut kohta joka tapauksessa. Hän ei vain halunnut olla kanssasi kauemmin ja se on sinun hyväksyttävä. Jos taas löydät miehen joka oikeasti ihastuu ja rakastuu sinuun, hän jää riippumatta siitä että oliko seksiä ekana päivänä vai kahden viikon päästä.
Outoa. Sanoin just saman ja sain vain alapeukkuja, sinä vain yläpeukkuja. Taitaa modet kavereineen kiusata minua! T. Kristitty
Teen itse tätä täysin tiedostaen. Tarkoituksena on mm kosto naisille. Näemmä se pienen harmin onnistuu aiheuttamaan.
Koska tavarantarkastaja on tuotteen tarkastanut ja omat päätelmänsä tehnyt. So simple is that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa?
Eli sinä näet ihmisestä saman tien, että hän on aidosti mukava tyyppi, sinulle sopiva ja suhteesta voisi tulla enemmänkin?
Meissä on se ero, että mä en vaan tunnista saman tien kenen kanssa olisi mahdollisuuksia enempäänkin, toisin kuin sinä? Panen sitten jokaista vastaantulijaa kokeillen onneani... Ja pistän vaihtoon vaan ne ongelmatapaukset, joita joukkoon sattui?
Sinä harrastat seksiä vaan mukavien tyyppien kanssa eikä miehissä ole siten ikinä muuta vikaa kuin, että seksi voi olla huonoa? Silloin menee hylkyyn.
Onhan sulla oikeus mielipiteeseen. Miehetkin haluaa seksiä monen vuoden jälkeen. Täytyi sen olla ihmeellistä. 😬
Ei sunkaan elämäsi helppoa ole, kun pitää naida jokaisen vastaantulijan kanssa ja tutustua vasta sitten... mulla on tapana tutustua ensin ja naida vasta sen jälkeen. Toki jos haen vaan pelkkää panoa niin pitää tyypin silti mukava olla, mutta siinä tehdään jo selväksi, että se jää yhteen panoon (ellei se pano sit oikeasti ole hyvä ja halua jatkoa :D )
Ja kyllä mä taidan olla halutessani aivan helvetin hyvä pano, sillä jokainen, kenen kanssa olen harrastanut seksiä useamman kuin yhden kerran on kysellyt perään vuosien jälkeen :)
Mies on luotu siittämään mahdollisimman monta naista! Nainen taas on hoivaaja ja kodinhoitaja!
taikka jos lipsautat sille että olet ollut mällinlaskupaikkana useammin kuin mökkilaiturin viereinen paikka veneen laskupaikkana laskee huomattavasti intoa sitoutua konduloomapesään
Joko olet läski tai löysä toosa tai molempia, ei jatkoon. Jos et antanut ekoilla treffeillä, ei jatkoon.
Parisuhdetta ei saada millään omalla vaatimuksella?
Kyllä kemia ja kummankin halu ratkaisee suhteen syntymisen.
On tietysti näitä kaveruussuhteita missä ollaan kun muutakaan ei ole tarjolla.